Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה ג'יפ זה?


אוריי
שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אנשים,

 

נפלה לידי הזדמנות לרכוש ג'יפ במחיר טוב, הגיפ זקוק למספר טיפולים על מנת להשמיש אותו....

 

בכל אופן, אני לא מבין הרבה בדגמי הג'יפים ולכן אשמח לקבל דעתכם. תחילה אני רוצה לזהות את הדגם, ולאחר מכן לקבל חוות דעת עליו:

הנתונים שיש ברשותי הם:

 

הג'יפ שנת 73 ובעל מנוע 2.2 ליטר, כמו כן ישנם שלושה הילוכים, באיזה דגם מדובר? האם ב CJ-6?

 

במידה וכן, האם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על הדגם?

בעיות מיוחדות?

בעיות אספקת חלקים?

האם רכב כזה עם שלושה הילוכים שאני מניח שבעל מהירות מקסימום של 100, סביר לנסיעה על הכביש במהירות 80 קמ"ש ?

 

חברים אני ממש צריך למצוא תשובות במהירות, תודה לכולם.

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא קצר = CJ-5

אם הוא ארוך = CJ-6

סה"כ אותו הרכב רק עם מרחק סרנים שונה.

מהירות שיוט - 70-80 קמ"ש. תצרוכת דלק גבוהה מאד - ממוצע שבין 5-6 ק"מ לליטר

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הוא באופן כללי?

 

האם ישנם בעיות מיוחדות?

 

ראיתי בדגמים האחרים שיש 6 ואף 8 צילנדרים עם נפחים גדולים, האם מנוע 2.2 סמ"ק עם 4 צלינדרים יספק ? (נסיעה חובבנית, שבילים ודיונות..)

 

האם יש לך הערכה לשוויו של ג'יפ במצב סביר שנת 73? ...הערכה בלבד לשם אינדיקציה...

 

תודה,

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CJ5 עם מנוע 4 צילינדרים מסתדר טוב מאוד. את מנוע ה258 (6 צילינדרים) יש רק מאמצע שנות ה70.

גם לCJ6 עם 4 צילינדרים אין בעיות מיוחדיות, אבל כן... הוא קצת כבד יותר, וזה מורגש.

 

מחירים? סביב אלפי שקלים בודדים לגרוטאה במצב נוסע "רגיל", עד 15 אלף לג'יפ שמור, במצב מעולה, ונוסע (לא יצירה מוזיאונית).

 

אתה יכול לקרוא על שיפוץ של ג'יפ כזה, כאן:

http://www.jeepolog.com/200.html

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הזדמנות לרכוש גיפ "נוסע" כפי שהגדרת אותו, הגיפ ללא טסט מזה כמה שנים ואני ממש לא יודע לאיזה בור אני אפול.

 

 

בכל אופן כן מדובר על גרוטאה, כי יש הרבה חלודה ובמצב הכללי הוא מעט פחות מסביר. מה שכן, שהלכתי לראות את הגי'פ הוא הניע ואף נסענו בו.

 

מה דעתך על מחיר של 6500 ש"ח?

 

בחשבון פשוט של הערכה כללית:

גרר למיניהם 800 ש"ח

טיפול גדול מנוע - 500

נניח טיפולים מכאניים שיעלו - 2000 ש"ח

צמיגים רחבים גמורים - נניח 700 לצמיג - 2800 ש"ח

תיקונים בגוף ופחחות - 1000 ש"ח

 

כך שלא נראה לי שיהיה "קשה" להגיע לעלות כוללת של איזה 14 אלף ויותר..

 

השאלה (ושוב מבלי לראות את הרכב) האם זה בכלל בכיוון של הכדאיות?

 

תודה,

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה ועוד משהו...ההגה ממש הולך קשה..הבעלים אמר שיש לו תיבת הגה לתת לי...

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כל הטיפולים יוצא ששילמת מעל 20 אלף, ולא קיבלת כלום כמעט.

 

 

במחיר הזה, אתה יכול לקנות CJ מתוחזק, עם טסט וברמה גבוהה הרבה יותר ממש שאתה מדבר עליו.

 

ואם תרצה דוגמאות אני אשלח לך בפרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי דוגמאות - אני אשמח

 

 

אני חייב להגיע להחלטה ולהחזיר תשובה לבעל הרכב,

 

לגבי העלויות - אלו סתם עלויות שרשמתי, הן לא בהרכח העלויות שיהיו,

 

מנסיוני הקודם בשיפוץ רכב, תמיד מגלים שיש לתקן פה ושם..לכן שמתי את הסכומים הנ"ל..

 

כל השאלה האם להיכנס לזה בכלל...

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כל הטיפולים יוצא ששילמת מעל 20 אלף, ולא קיבלת כלום כמעט.

 

 

במחיר הזה, אתה יכול לקנות CJ מתוחזק, עם טסט וברמה גבוהה הרבה יותר ממש שאתה מדבר עליו.

 

ואם תרצה דוגמאות אני אשלח לך בפרטי

בבו צודק.

תקנה ג'יפ מוכן, גם תהנה מהרכב וגם תשקיע פחות כסף.

לפי מה שאתה מתאר, חבל על הכסף, זה בור בלי תחתית.

כשאתה קונה ג'יפ בעייתי ומבלה את כל השנה הראשונה במרדף אחרי תקלות ותיקונן, יוצא החשק.

בנוסף, אחרי שכבר הבאת אותו למצב מכאני פיקס, אתה עדיין נשאר ביד עם ג'יפ "ערום", ללא כל תוספות.

בסכום שיעלה לך כל הכאב ראש הזה, אתה קונה ג'יפ מוכן, עם תוספות (כננת, נעילה וכו...).

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אנשים,

 

תודה על הקישורים, אני יעבור עליהם בהמשך היום,

 

לפי הדברים שקראתי , גי'פ במצב סביר עשוי לעלות בין 15-20 כך שהג'יפ הנוכחי לא כל כך כדאי לי כי הוא ..איך לומר בעדינות - גרוטאה ולא עבר טסט 14 שנה. אני מניח שהבעיתיות הגדולה ביות היא סימני השאלה לגבי מכלולים שאולי לא תקינים...ולי אין את הידע לבדוק את זה.

 

בכל אופן, המון המון תודה.

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להיכנס לפרוייקט שיפוץ כמו שקישרתי אליו למעלה, או כמו זה:

http://www.jeepolog.com/36.html

 

אז יש לך יופי של פלטפורמה לשיפוץ. לא הייתי משלם עליו יותר מ1500-2000 ש"ח, אם המצב כמו שאתה מתאר.

 

 

אם אתה רוצה ג'יפ נוסע- יש ב15 עד 20 אלף שקל אחלה ג'יפים, עמוסים בשיפורים, אולי אולי אפילו תמצא אספנות בכזה מחיר.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין מבין השורות שגי'פ אספנות אמור להיות יקר יותר?

 

 

על פניו אני מחפש רק אספנות משיקולי ביטוח..

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בענייני אספנות..אני מניח שלא צריכה להיות בעיה מיוחדת עם ג'יפים משנות ה60 נכון? כי ראיתי מספר מודעות במחירים מתאימים...

 

 

השאלה עם למנוע משנות ה 60 יהיו ביצועים שיהיו מספקים...לנהיגת שטח חובבנית כמובן..

 

אגב, שמעתי שבג'פים של ה 60 -70 אין גיר סנכורני מה שאומר שצריך לתת גז ביניים...האם זה נכון?

אופל טיגרה 1998 - 1600

 

חיפושית מדהימה 1964 - בקרוב השקה במועדון ה-5!!!!

 

ווספה VBB - 1967

 

אופנוע EN500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, זה לא נכון, למעט ההילוך הראשון שלפעמים לא מסונכרן, ואז אתה מחויב לעצירה לפני שילוב שלו, או לעבודה עם דאבל קלאץ' , וגז ביניים.

 

 

רכב ישן יעבוד בשטח בצורה מצוינת אם הוא מתוחזק כראוי, אבל אם המטרה שלך היא פרקטיות ולא נוסטלגיה, אז כנראה שתהיה במצב טוב יותר אם תקנה CJ מסוף שנות ה80, או אפילו סופה מתחילת שנות ה90, מדוגם ומוכן לפעולה. בכסף שתחסוך על תיקונים, תשלם הרבה ביטוחים ואגרות שנתיות, ועדיין תישאר מורווח, עם ג'יפ בעל מכלולים עדיפים, כמו סרנים חזקים יותר, גיר טוב יותר וכנ"ל גם מנוע וטרנספר. הג'יפ שלי נמכר ב14500 ש"ח, ותוכל לראות מה הוא הכיל אם תיכנס לקישור שבחתימה שלי. זה היה רכב מתוחזק טוב, משופר למדי, וללא שום צורך ביישור קו כלשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...