Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי שאלה שפשוט לא הבנתי הכיצד ייתכן..?

יש לי פונטו 2001 שמגיעה עם רמקולים:

1. 2 טוויטרים 40 W מקדימה

2. 2 וופרים 40 W מקדימה

3. 2 מיד וופרים 35 W מאחורה

 

יש לי פאנל פיוניר DEH 1150 עם 4*40 W.

 

כיצד בדיוק שומעים בכל הרמקולים? כיצד יש מספיק הספק מהפאנל?

סתם חשבתי על הנקודה הזו.

אשמח לקבל את תשובותיכם.

 

המשך יום טוב.

עומר

פורסם

omer1234,

 

אחת משתי האפשרויות: או שאכן קיים קרוסאובר, או שבטור לטוויטר ימחובר קבל שמשמש כמסנן תדר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תודה על התשובה.

 

עוד שאלה, האם לא יכול להגרם נזק לרמקולים האחוריים מפני שהם 35 W וה - HU שולח לערוצים האלה 40 W?

ועוד שאלה, איך בדיוק 2 הערוצים מה - HU של 40 W מגיעים לארבעת הרמקולים של 40 W כל אחד, כלומר לא מנוצלים במלואם, כי 80 W מתפזרים על רמקולים שצורכים יחד 160 W?

האם קיים איזשהו מגבר מובנה ברכב? (הרמקולים מקוריים יחד עם הרכב).

 

תודה והמשך יום טוב.

עומר

פורסם

הוואטים שאתה מדבר עליהם זה סתם... צריך לראות כמה RMS הרדיו שלך, וכמה RMS ספיגה הרמקולים שלך,

 

אבל אם זו מ"ע מובנת והרמקולים באו איתה ביחד, אז על תדאג, אני בטוח שחשבו וחישבו את כל הוואטים בשבילך. :)

 

לא יכרם שום נזק. ועכשיו לשאלת השאלות: אתה מרוצה מהמ"ע שלך ברכב?

פורסם

קודם כל, אני מאוד מרוצה מהאיכות צליל וגם מהעוצמה, בהתחשב שכך קיבלתי את הרכב, ואין לי כסף להוציא עליו, לאחר שהוצאתי את רוב כספי על קנייתו. קיבלתי את הרכב עם ה - HU של פיונייר שלא בא בסט יחד עם הרמקולים. אפשר פשוט לשלוף את הפאנל ולחווט פאנל אחר במקום.

 

תודה על התשובה בכל אופן.

×
×
  • תוכן חדש...