Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולקסווגן פאסט שנת 1998 עם 76 אלף ק"מ ומנוע 1600 סמ"ק

מאחד מהשכונה שלי היא יד רביעית והוא רוצה 40000 ש"ח מחירון 37000 ש"ח

השאלה שלי היא האם מנוע 1600 מספיק לפאסט ?

ואם המחיר שהוא נוקב סביר?

דע מאין באת ולאן אתה נוסע

פורסם
פולקסווגן פאסט שנת 1998 עם 76 אלף ק"מ ומנוע 1600 סמ"ק

מאחד מהשכונה שלי היא יד רביעית והוא רוצה 40000 ש"ח מחירון 37000 ש"ח

השאלה שלי היא האם מנוע 1600 מספיק לפאסט ?

ואם המחיר שהוא נוקב סביר?

מספיק? בתנאי שיש לך עוד 60 סוסים שקשורים לחלק הקדמי של המנוע :) (תרתי משמע)

סך הכל לדעתי אוטו טוב,ולדעתי רכב די מפנק יחסית לשנתון.

תבדוק את מצב המכני שלו,הק"מ נשמע טוב.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

הפאסאט 1.6 מגיעה עם תיבה ידנית שעוזרת להוציא מהמנוע את המיטב ממנו (אין הרבה מזה), הביצועים סבירים, עומדים פחות או יותר עם משפחתית אוט' של היום.

סה"כ הרכב נוח ומפנק, פלסטיקה בתוך הרכב לא שורדת את השנים מתבלה ומתקלפת, בדוק את זה.

חלקים יקרים!

פורסם
הפאסאט 1.6 מגיעה עם תיבה ידנית שעוזרת להוציא מהמנוע את המיטב ממנו (אין הרבה מזה), הביצועים סבירים, עומדים פחות או יותר עם משפחתית אוט' של היום.

סה"כ הרכב נוח ומפנק, פלסטיקה בתוך הרכב לא שורדת את השנים מתבלה ומתקלפת, בדוק את זה.

חלקים יקרים!

פאסאט 1.6 מגיעה גם באוטומאט,יש לי רכב כזה בשכונה סטיישן אפילו.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

×
×
  • תוכן חדש...