Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תומך במרק כאן. לכל רכיב כמו לד צריך לחבר נגד בטור על מנת שיווסת הזרם הנכנס אליו.

כמו כן כל לד צורך כמות זרם שונה לפי צבעו ו/או סוגו אבל נכון להגיד שבערך כל הלדים הרגילים יעבדו עם אותו זרם, פשוט אחד יאיר יותר ואחד פחות.

אה וצביקה - אין וויכוח - מהנדסים תמיד צודקים :D

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

מהנדסים? תמיד צודקים?!

 

אין לי שום דבר נגד מרק היקר, אבל רוב המהנדסים שאני ראיתי סיימו את התואר שלהם ללא שום נגיעה מעשית בחשמל או באלקטרוניקה, וההבנה שלהם את המציאות נובעת רק מהתאוריה שלמדו בכיתה, במזגן עם המרצה הממלמל שבכל מקרה לא מבינים. אחר כך הם מגיעים לתכנן, בונים ובונים ובסוף מגלים שדברים לא ממש מתחברים במציאות. לא אחת נדרשתי לשבת שעות רבות עם מהנדסים, ולהסביר להם שאי אפשר לחבר כבל עבה לתוך נעל כבל קטנה, אי אפשר להחליף את הנעל כבל לגדולה יותר כי היא לא תכנס בצד שני וגם אי אפשר לייצר מכשיר חדש כי זה יקח שנים.

 

בקיצור - אני נשאר עם ניסיוני המעשי, אחרי מאות לדים שחיברתי. זה עובד, והסטייה הזניחה הזאת של כמה מאות מיליוולט לא תהרוג אף לד. גם אם הוא יחזיק 20 שנים ולא 50 כמו בתאוריה, זה לא מה שישנה לידידנו כדור האש את התוכניות לחיים. אני בכלל מציע שנבצע מדידות זרמים עם מיקרו-אמפרמטר לכל המעגל הזה, נתקין קבלי סינון לייצוב ויישור המתח ולא נשכח פיוז להגנה מפני זרם יתר בכל לד ולד:screwy:.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...