Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב205 שלי מותקן מנוע KDX.

בסיטרואן C15 שהגיעה לידי מותקן מנוע KDY עפ"י הרישיון, אולם יש לציין שהמנוע שמותקן כרגע ברכב בוודאות אינו מקורי (כתוב עליו בטוש צהוב "1.4 BX").

 

במבט חטוף, יש הבדלים די גדולים בין המנועים - ראש ההזרקה (שניהם חד-נקודתי) שונה מעט, האלטרנטור והמדחס של המזגן הפוכים והכוהל נראה שונה.

 

מישהו יודע אם למעט ההבדלים שציינתי יש עוד הבדלים בין המנועים? בעיקר מעניינת אותי מערכת ההזרקה של הKDY (מחשב, ראש הזרקה) ומדחס המזגן, אבל גם שאר רכיבי המנוע יכולים להועיל.

 

האם היה מנוע 1.4 בסיטרואן BX, או שסתם מדובר בטעות של יבואן המנועים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפי AUTODATA:

בBX כמובן היה מנוע 1.4

KDX הוא לא אחד מהם, דווקא KDY כן אחד מהמנועים האלה - 75 כ"ס ב6200 סל"ד

הKDX בא ב106, 75 כ"ס ב5800 סל"ד

 

המדחס יתאים לך כמעט בוודאות, בקשר למחשב תבדוק את המק"ט עליו

פורסם

לפי המספרים היבשים, הKDX עדיף. הכוח זמין בסל"ד נמוך יותר...

 

אתה יודע אם ההבדל בגלל הראש, הבלוק או ההזרקה?

 

 

יש למישהו מושג איך מפרקים מדחס? לא הצלחתי להבין אין מפרקים את הצינורות שיוצאים ממנו למעט חיתוך כואב...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פשוט מבריגים אותם החוצה, מה הבעיה בדיוק?

 

הבלוק? זהה, אולי החלקים הפנימיים שונים מעט, אבל לא משהו משמעותי

פורסם
פשוט מבריגים אותם החוצה, מה הבעיה בדיוק?

הבלוק? זהה, אולי החלקים הפנימיים שונים מעט, אבל לא משהו משמעותי

יש שם הברגה? :roll:

זה נראה כמו צינור גומי שנכנס לתוך כוסית מתכת. לא משהו שנראה כמו משהו שאפשר לתפוס במפתח ולסובב. אני אתן לזה ניסיון שני השבוע..

 

 

ולגבי המנוע - משהו שם שונה.. מאיפה מגיע ההספק 400 סל"ד קודם?

טוב, כנראה שצריך לפרק ולבדוק. מעניין רק איך מרכיבים את זה בחזרה אחר-כך :???:

 

תודה על העזרה והמידע!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש שם הברגה? :roll:

זה נראה כמו צינור גומי שנכנס לתוך כוסית מתכת. לא משהו שנראה כמו משהו שאפשר לתפוס במפתח ולסובב. אני אתן לזה ניסיון שני השבוע

לא זוכר האמת, הרבה זמן לא התקרבתי למנוע TU, אבל בXU זה מאוד פשוט, אם יצא לי אני אבדוק

 

ולגבי המנוע - משהו שם שונה.. מאיפה מגיע ההספק 400 סל"ד קודם?

טוב, כנראה שצריך לפרק ולבדוק. מעניין רק איך מרכיבים את זה בחזרה אחר-כך :???:

יכול להגיע מהרבה דברים, יחס דחיסה מעט שונה, קאמשפט עם 1.245 מעלות יותר וכו'

זה לא הבדל כל כך משמעותי

×
×
  • תוכן חדש...