Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחת ולתמיד- חוקיותו\אי חוקיותו של הנייטרו. (וכן דיון על מהות ה-NOx)


AUTO TXR
שימו לב! השרשור הזה בן 7609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך למחוק חצי מהשרשור הזה.

 

יש כאן כמה הודעות שאין בהם אפילו חלקיק קטן של אמת.

 

אם אתם לא יודעים אל תכתבו!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

punto_gt

סליחה על אוף-טופיק (אני עדיין לא עונה לשאלה שלשמה נפתח הנושא), אבל זה:

N20 - חומצה, זה פשוט שערוריה. זה לא נכון.

N - חנקן

O - חמצן

 

בכל חומצה חייב להיות אטום של מימן. אין חומצה ללא מימן (H)

אתם רואים פה מימן ?

 

ונוסחה של נייטרוקס - זה NOx ולא N2O. וזה גז ולא חומצה, אבל גז שאינו קיים בטבע. X יכול להיות כמעט כל מספר. וזה לא תערובת גזים, כי בתערובת לא ניתן ליצור קשרים בין-מולקולריים.

 

אגב - NOx באחוז מסויים נפלט מכל מנוע תקין וככל שהוא יותר תקין ויותר יעיל - כך יותר גבוה האחוז של NOx שנפלט.

ויצרני רכב נלחמים בזה ע" התקנת כל מיני התקנים, אחד מהם למשל מחזיר את הגזים השרופים מהאגזוז חזרה לתא-שריפה לצורך שריפה חוזרת, כי זהו גז מסוכן לבריאות, זהו גז מסרטן, כיוון שמולקולת NOx שואבת להשלים את עצמה, ז.א. לגנוב אטומים של חמצן (גם מהגוף שלכם, בתוך התאים של הגוף שלכם).

 

לסיכום: לדעתי NOx אינו חוקי מכמה סיבות:

א. זהו גז מסוכן לבריאות, מסרטן

ב. זה מעלה את הספק המנוע וזה מסוכן ללא שינויים נדרשים בשלדה ובלמים.

ג. הבלון של גז נמצא בלחץ והתקנתו ללא תקן ופיקוח - זהו דבר מסוכן.

 

אני בעד הורדת רכבים בהם מורכב NOx מהכביש, כי זה קודם כל פוגע בבריאות שלי !!!

מתי - אלפא 90 3.0 V6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שלא הייתם בביה"ס המון זמן הנייטרו שמזריקים למנוע זה לא תערובת של חמצן וחנקן

אלא חומצה חנקתית והסימן שלה זה לא NO2 כי זה המצב הטיבעי של חנקן באויר...

 

NO2 לא יכול להיות המצב הטבעי של החנקן באוויר, מכיוון שזה לא חנקן אלא חנקן דו חמצני.

מצב היסוד של חנקן הוא N2.

 

הסימן שלה זה N2O חנקן=N משמע שתי אטומים של חנקן על אטום אחד של מימן לכל מולקולה של נייטרו...

ונייטרו זה פשוט קיצור של "נייטרוסאוקסייד": חומצה חנקתית

 

בפעם האחרונה שבדקתי (אתמול), חומצה חנקתית הייתה HNO3 ואני לא חושב שהיו איזשהם שינויים גדולים במדעי הכימיה מאתמול.

N2O הוא דו חנקן חמצני והוא אכן מה שקרוי נייטרוקס.

דרך אגב, איפה לעזאזל אתה רואה פה מימן??!?!?!?!? אני רואה רק חנקן וחמצן.

 

חומצה חנקתית זה חומר שבוער מאד חזק בטמפרטורה נמוכה יותר מהבנזין משמע יותר אנרגיה בטמפ' הפעלה נמוכה יותר מה שמוריד את טמפרטורת הבערה של המנוע וגורם לו לעבוד בהספק הרבה יותר גבוה ומהר יותר...

 

בוער חזק מאוד?!?!? מה זה, מושג חדש בכימיה? אתה מתכוון אולי לתגובה הפולטת הרבה אנרגייה, או בשפה נכונה יותר, תגובה בעלת אנטלפייה נמוכה מאוד (דלתא H נמוך מאוד). תגובה כזאת נקראת אקסו-תרמית והיא פולטת חום רב.

 

 

ודי לשטויות שאתם כותבים בפורום ... מי שלא מבין שלא יכתוב...

אהמ.... אהמ...

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב

 

הדיון הזה כבר חרג לחלוטין ממתכונתו הראשונית, לכן ערכתי את הכותרת, כי חבל לאבד את המידע הזה.

 

מחקתי כמה הודעות שגויות או לא מתאימות, לעומת זאת השארתי את ההודעה של punto_gt למרות שהיא שגויה, מכיוון שהתיקונים של alfamatics ו-tomizaur אחריה נכונים ושופכים עוד אור על העניין. בנוסף - שזה ישמש כדוגמה לאיך לדעת מתי לשתוק וללמוד מאחרים. (ויותר מזה - מתי לא אומרים "מי שלא מבין שלא יכתוב"...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

חומצה חנקתית זה חומר שבוער מאד חזק בטמפרטורה נמוכה יותר מהבנזין משמע יותר אנרגיה בטמפ' הפעלה נמוכה יותר מה שמוריד את טמפרטורת הבערה של המנוע וגורם לו לעבוד בהספק הרבה יותר גבוה ומהר יותר...

 

בוער חזק מאוד?!?!? מה זה, מושג חדש בכימיה? אתה מתכוון אולי לתגובה הרבה אנרגייה, או בשפה נכונה יותר, תגובה בעלת אנטלפייה נמוכה מאוד (דלתא H נמוך מאוד). תגובה כזאת נקראת אנדו-תרמית והיא פולטת חום רב.

 

קצת מסובך פה לבחור את הציטוט שאליו אני רוצה להתייחס, אבל תגובה שפולטת אנרגיה היא אקסותרמית.

:twisted: (אתה רואה, רוני? עכשיו הסמיילי הזה לא קשור לכלום... :lol: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מסובך פה לבחור את הציטוט שאליו אני רוצה להתייחס, אבל תגובה שפולטת אנרגיה היא אקסותרמית.

:twisted:

 

 

אוופס, צודק, אכן תגובה אקסו-תרמית, הכתיבה המהירה וההתעסקות עם הציטוטים קצת בלבלה אותי.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...