Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם כמה שאני מבין אותך, תסמוך על ההורים שלך והכי חשוב תעריך את מה שהם נותנים,

יש לך עוד הרבה ללמוד לפני שתנהג על רכב חזק.

הלואי עלי רכב כזה חדש במתנה בגיל 18.

 

אהה... ולשאלתך המקורית -

חבר טוב קנה עכשיו כזו מודל 2003 ב59000שח (ספורט 3דלתות מאובזרת)

רכב שקט,נוח יחסית (מכויל קשה ומושבים קשים) מאובזר חבל על הזמן וחסכוני בדלק.

נראה לי שגם יהיה אמין לאורך זמן.

הדבר היחיד שמציק זה באמת הירידת ערך המהירה שלהם.

אני הכי מעריך את אבא שלי שרוצה לקנות לי רכב..

אולי באמת כדאי שאני ילך על ה100 כ"ס חסכוני בדלק כרגע זה מאוד חשוב בשבילי...

גם יתן שקט להורים שלי...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני הכי מעריך את אבא שלי שרוצה לקנות לי רכב..

אולי באמת כדאי שאני ילך על ה100 כ"ס חסכוני בדלק כרגע זה מאוד חשוב בשבילי...

גם יתן שקט להורים שלי...

 

אכשיו אתה מדבר(כותב) באמת דברים נכונים אבא שלך קונה לך אוטו חדש ואתה צריך להיות הכי שמח בעולם...

 

וכמובן לחשוב עד כמה אתה ניכנס לכיס שלו(דלק,ביטוח,טיפולם,וכמובן צריך לבלות)

 

אז אף פעם לא מפריע להיתחשב.

 

אני מפחיד את עצמי אני נישמע כאילו אני בן 40(כול מי שפה בן 40 לא להיעלב:wink: )

 

 

ליאור

פורסם

בתור נהג חדש עם רכב ראשון לך על ה 1.4 שתתן לך קצת בטחון בנהיגה ולהורים שלך קצת שקט נפשי. בנוסף לשני הדברים האלו תקבלו גם הוצאות דלק נמוכות ואחזקה יחסית נמוכה.

 

תאמין לי שכל ילד בן 18 היה מת שתהיה לו איביזיה חדשה מהיבואן אז תגיד יפה תודה להורים שלך שמוכנים לקנות לך רכב ב 100,000 ש"ח. כי זה לא הולך ברגל ובטח שלא בא בקלות.

פורסם

"אני אוהב להאיץ במהירות, לא לנסוע מהר".

זה מה שאני אומר לאנשים ששומעים על הרכב שלי ואומרים ש"אין טעם לנסוע מהר" בארצנו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
זה יהיה הרכב הפרטי הראשון שלי , אני עומד לסיים יב' כרגע.

 

בתור אחד שבעינייני הספורט המוטורי , עוד מעט יפתחו מסלולים חוקיים לתחרויות וכד' ואני יתבאס שלא יהיה לי את הכלי המתאים לדברים האלה..

 

צריך לדעת לנהוג ולשלוט "בכלי" המתאים כדי לנהוג בו , אז קודם תרכוש מיומניות ואחר כך "כלי" מתאים

מי שלא יודע לשלוט ולהשתלט על 50 סוסים בטח ובטח לא יידע על 150 סוסים

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אם כבר FR אז אולי כבר עדיף להשקיע עוד 20 אלף שקל ולקנות פולקסווגן פולו GTI..

אמור להגיע לארץ בחודשים הקרובים

 

אחד המכוניות היפות לפי דעתי

2006volkswagenpologti800x60003.jpg

פורסם

עם כל הכבוד לפולו GTI , אני חושב שזה מוגזם לשלם עוד 20 אלף שקל לאוטו שנראה פחות טוב

ושהוא מבוסס על אותו מנוע...ורק בגלל שהוא פולקסווגן.

 

בקיצור בחרתי באיביזה 1.4 אני מחכה להחלטה הסופית של אבא שלי..

אני מבקש עוד חוות דעת על הרכב ספציפית..התנהגות וכד'

פורסם

בכתבה שקראתי ב"אוטו" על ה-FR שאמורה להיות הגרסה החמה נאמר שיש לה כיול מתלים והגה גרועים ולכן אני לא מצפה מגרסת ה-1.4 להיות טובה יותר.

אם אתה מחפש התנהגות אני ממליץ לך לפזול לכיוון ה-206XS

פורסם
בנוסף, להתאמץ, אין פרושו להתאמץ לפני קנית הרכב. להתאמץ גם יכול להיות להצדיק את הקניה של הרכב. אני מכיר לא אחד ולא שני אנשים שהצליחו לשכנע את ההורים שלהם בזמנו לקנות להם רכב, לאו דווקא ספורטיבי, והיום המאמץ שהם משקיעים, הוא בהצדקת הקניה. זה יכול להיות לעזור יותר בבית, או לעבוד, או מה שבא ועולה על הדעת...

יום נעים.

לשכנע הורים לא נקרא לעבוד קשה בשביל משהו. מילה פחות עדינה לכך היא להתנהג כמו בן 6 ולסחוט את ההורים.

Veni Vidi Vici

פורסם
בכתבה שקראתי ב"אוטו" על ה-FR שאמורה להיות הגרסה החמה נאמר שיש לה כיול מתלים והגה גרועים ולכן אני לא מצפה מגרסת ה-1.4 להיות טובה יותר.

אם אתה מחפש התנהגות אני ממליץ לך לפזול לכיוון ה-206XS

 

206 XS כבר ממזמן לא נמכרת

פורסם
"אני אוהב להאיץ במהירות, לא לנסוע מהר".

זה מה שאני אומר לאנשים ששומעים על הרכב שלי ואומרים ש"אין טעם לנסוע מהר" בארצנו.

ואני אומר להם שיש טעם, אני נהנה מזה 8)

פורסם

שלום

 

חשוב לך גיר ידני בלבד לא?

מה אתה אומר על הפיג'ו 207 החדשה? היא צריכה להגיע עוד כמה חודשים לארץ......

 

אני לא הייתי הולך על האיביזה מכמה סיבות:

 

1. השירות הגרוע של צ'מפיון

2. ירידת ערך גבוהה מאוד, וזה יפגע בכיס של ההורים

3. עלויות אחזקה גבוהות

4. כי יש עוד מתחרות, ואל תשכח שגם בשוק היד שניה אפשר למצוא דברים לא רעים

 

מה אתה אומר על סיאט איביזה 1.4 ספורט יד שניה? לא חסר הרבה כאלו....ותמצא במחיר מאוד מאוד כדאי ועדיף על פני חדש מהחברה.....

 

ניב

פורסם

חוזרים ואומרים כל הזמן "השירות הגרוע של צ'מפיון"... אפשר לפרט קצת יותר בעיניין? במה הם כל כך גרועים? במה להיזהר? וכאלה....


×
×
  • תוכן חדש...