Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קירור המגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי קצת מטופשת אבל אני עדיין לא יודע את התשובה עליה

במידה ואני מחבר מאורר של מחשב לרמקולים האחוריים שלי שמחוברים לHU האם החיבור הזה יכול לפגוע באיכות הצליל שמקבל הרמקול או משהו בסגנון או שאין שום בעיה חוץ מחהסיכון שישרף המאוורר

????

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

אתה חושב שבגלל שיש לך פלוס ומינוס אתה יכול לחבר גוף חשמלי לרמקול?

 

אתה לא יכול, נקודה.

 

החיבור אמור להתבצע דרך הפלוס והמינוס של המגבר ווהפעלה בעזרת ריליי וכבל REMOTE.

פורסם

ג'ורג',

 

רמקולים לא צריכים קירור. הם מקבלים את הקירור שלהם באמצעות דרך העבודה שלהם. אל תדאג להם.

יש אנשים שמוסיפים מאוורר למגברים, שכן כאשר הם מתחממים הם מפסידים כוח (בעברית פשוטה) ונוטים להיכנס למצב הגנה ע"מ לא להישרף.

 

גם אז מחברים מאווררים בצורות אחרות, בטח שלא דרך החשמל של הרמקולים.

 

איתמר.

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שהוא מתכוון לקירור של המגבר. ראה את התגובה שלי כמבוטלת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני אכנס לשאלה של ג'ורג' וישאל

 

לי באוטו מותקן חוצץ שמפריד בין המגברים לבגאג' (כולם מכירים את ההתקנה הזאת והרבה עשו אותה)

עכשיו המגברים פשוט כאילו בחדר אטום ואני רוצה לקרר אותם כי תמיד כשאני נוגע בהם אני מקבל עוד שניה כוויה...

וכשהכסאות פתוחים נגיד הם לא חמים באותה מידה...זה אומר שאם אני יעשה להם איזה פתח קטן זה יעזור...

חשבתי על לעשות בחוצץ 2 חורים עם מקדחת כוס ולהכניס 2 מאווררים אחד שיכניס אוויר ואחד שיוציא אוויר

 

השאלה שלי פשוט אם הדרך מחשבה שלי נכונה או שיש למישהו המלצה אחרת?

תודה מראש לעוזרים...

ועוד שאלה קטנה איך אני מחבר מאוורר שיעבוד רק כשהמגברים עובדים...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

ריליי ניתן למצוא בכל חנות לרכיבי אלקטרוניקה וגם במוסכי חשמל רכב.

 

החיבור מאד פשוט:

מינוס מאוורר למינוס ראשי (גוף)

פלוס מאוורר ליציאת N.O בריליי

כניסת הN.O בריליי מתחברת אל הפלוס הראשי של המגבר

כבל REMOTE מתחבר ל+בריליי

מינוס למינוס בריליי.

 

שוב פעם לריליי יש 4 רגליים

1 ו 2 משמשות להפעלת הריליי. 1 + ו 2 -.

3 ו 4 לפתיחה או לסגירה של מעבר החשמל

פורסם

מפסק אלקטרוני. מופעל חשמל-חוזר קפיץ.

 

תמיר

פורסם

כנראה שהייתי לא ברור סורי לא היתכוונתי לחבר מאורר לרמקול כי אין בזה הרי שום תועלת

היתכוונתי לחבר מאוור לצידו של המגבר, שנמצא מאחרי לוח עץ ואין לו מקום מספיק לזרימת אוויר

שאלתי היא מה יקרה במידה ואני אחבר את המאוור לפלוס מינוס שיוצא מHU לרמקולים האחוריים?

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם
כנראה שהייתי לא ברור סורי לא היתכוונתי לחבר מאורר לרמקול כי אין בזה הרי שום תועלת

היתכוונתי לחבר מאוור לצידו של המגבר, שנמצא מאחרי לוח עץ ואין לו מקום מספיק לזרימת אוויר

שאלתי היא מה יקרה במידה ואני אחבר את המאוור לפלוס מינוס שיוצא מHU לרמקולים האחוריים?

מכיוון שהמתח שמוציא מגבר לרמקולים הוא מתח AC (מתח חילופין), ומכיוון שמאוורר שעובד על 12 וולט צריך לקבל מתח DC (מתח ישר), אז המאוורר לא יעבוד. אם תבנה מיישר מתח (גשר דיודות + קבל) יתכן והמאוורר יסתובב על פי הקצב ועל פי העוצמה של המוסיקה. :smile: יש אפשרות סבירה ביותר שהמאוורר לא יסתובב בכלל כי להגברה של ה - HU אין מספיק מתח וזרם להפעיל את המאוורר. :sad:

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...