Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדוק שוב פעם מהי ההתנגדות שצריכה להיות.

בזרם ישר התנגדות הסליל שווה ל-0.

 

אל תשכח שתנגדות הסליל (עכבה) בזרם חילופין שווה לחיבור מתמטי של היגב השראי+היגב קיבולי+התנגדות .

כך שאתה לא יכול לבדוק את התנגדות הסליל עם מד מתח במידה והיצרן לא נתן נתונים מדוייקים.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא הבנתי, המאוור (עד כמה שידוע לי) מקבל זרם ישר. מה הקשר לעכבה ?

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

כל היחידה שבתמונה זה נגד מהירות 1 למאורר רדיאטור.

גש למוסך מורשה פיאט וקנה אצלם את הנגד. נגד כזה מותקן גם בדגמי פונטו, טמפרה, בראבו/ה כך שהוא נפוץ מאוד בפיאט.

הבא איתך הנגד הפגום כדוגמא. מהירות ראשונה של מאורר הרדיאטור חשובה כי כעת הוא פועל מאוחר מדי גם לפי חום מנוע וגם בהפעלת המזגן וכמו כן הפעלתו המיידית במהירות הגבוהה גורמת לקפיצת זרם (פיק) חשמלי גבוה רגעית שמשפיע קצת על סל"ד מנוע. באופן נורמלי תמיד הפעלת המאורר היא צתונה כי קודם הוא פועל במהירות איטית וח"כ עובר למהירות גבוהה.

נא עדכן בתוצאות הלאה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קניתי היום נגד.

 

היתי בכמה מקומות.

במקומות שהיתי - לא היה להם נגד כזה, לכן הלכתי ל-FIAT.

הנזק 167 ש"ח לנגד... מוגזם או לא?

היום אחרי עבודה ארכיב ואעדכן.

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם
נא עדכן בתוצאות הלאה.

בברכה - רפי לין :-)

טוב, אתמול בערב חיברתי את הנגד.

הכל עובד מצויין. טמפ' נוזל קירור לא עולה על 95 מעלות. (קו וחצי מעל חצי)

רפי, שוב תודה על העזרה.

:mm_yeah:

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא רציתי לפתוח נושא חדש, לכן אמשיך כאן.

כפי שכתבתי בנושא הזה, הרכב כמעט ולא נסע תקופה של 5 חודשים.

השבוע נסעתי להורים (פעם ראשונה נסיעה בכביש מהיר אחרי 5 חודשים)

שמתי לב לטמפ' נוזל קירור אינה עולה על 65-70 מעלות (לא תקין בעליל).



חשוב לציין שבעמידה (סל"ד סרק) טמפ' נוזל קירור עולה לטמפ' תקינה (90-95 מעלות)

מסקנה שלי - טרמוסטט לא נסגר עד הסוף.

1. איך ניתן בוודאות לבדוק שאכן הבעיה היא טרמוסטט במצב פתוח/חצי פתוח בתנאי הבית מבלי לפרק את בית טרמוסטט (קשה-קשה לפרק אותו אצלי - ניתן לראות כאן)?

2. במידה ואכן הבעיה היא בטרמוסטט (אני חושש שגומייה שיש על אום של טרמוסטט נידבקה ובפעם ראשונה שהמנוע התחמם לטמפ' עבודה התקינה - נקרעה) - אילו דגמים חולקים אותו טרמוסטט (לנצ'יה תמה וכ"ו)?

 

בתודה מראש.



מקס.

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

התופעה שאתה מציין מרמזת בסבירות גבוהה מאד על בעיה בתרמוסטט כמו שכבר הבנת. לכן אין מנוס מלהחליף אותו, כנראה שכך תיפתר הבעיה. כל זאת בהנחה שהמאוורר לא דולק כל הזמן הזה.

פורסם
התופעה שאתה מציין מרמזת בסבירות גבוהה מאד על בעיה בתרמוסטט כמו שכבר הבנת. לכן אין מנוס מלהחליף אותו, כנראה שכך תיפתר הבעיה. כל זאת בהנחה שהמאוורר לא דולק כל הזמן הזה.

מאורר נכנס לפעולה במהירות 1 ב- 85-90 מעלות.

עד אז לא זז :wink: .

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

×
×
  • תוכן חדש...