Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאאב 9000 - לשלם מעל המחירון?


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלומי - בגלל שאני לא לבד בעולם, וזאת לא הסאאב היחידה בארץ אני חושב שזה כן הגיוני לשאול סביב איזה מחיר נסחרים הרכבים הללו, כי בסה"כ שאני ארצה למכור אותה גם אני אתקל בבעיה הנ"ל.

 

אפילו אם אני חושב שרכב מסויים שווה לפחות פי 2 מערכו במחירון אני יכול להתחתן איתו אם לא יהיה מישהו אחר שיחשוב ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו, אתה רק מחזק את מה שאני אומר .

המחירון של לוי יצחק תקף לכל מיני לנטיסים למינהם שיש אלפים כמוהם.

באופן מוזר או לא הוא גם דואג לשמור על המחירים שלהם.

שיש רכב שהוא יחסית נדיר, המחירון לא משקף שום דבר מערך השוק האמיתי.

הרי מה אתה יכול לקנות באותו סכום ? קורולה ? מזדה 323 ? ברור לך שהמחירון כבר עשה עוול רציני לאוטו.

יכול להיות שיבוא מישהו ויקנה את האוטו במחיר הנקוב ויכול להיות שלא , אתה צריך להחליט אם שווה לך לשלם את אותו סכום על האוטו הזה בלי שום קשר למה שכל מיני אנשים שבחיים שלהם לא קנו ובחיים לא ייקנו כזה אוטו יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל המחירון מהווה אינדיקציה, וממנה צריך לגזור את המחיר.

גם אם הוא עשה לרכב הספציפי עוול, זה עדיין המחירון, ולפי המחיר הזה

יבטחו אותו, ויסחרו בו סביב מחיר זה.

אני אישית מכיר מישהו שקנה את ה 9000 מהחברה בשנות ה 90, והוא

עשה לו טראומה לכל החיים, והוא לא מוכן לשמוע על סאאב גם אם תתנו לו

את הרכב בחינם. וזה אחד שהחזיק אלפות ולנצ'יות בעבר.

ממה שאני יודע הן נסחרות הרבה מתחת למחירון, גם אם הן שמורות.

מה לעשות, אנחנו חיים בישראל, ומי שרוצה למכור רכב כזה מוכר אותו כאן,

ולא במקום אחר. נכון זה לא נעים לשמוע את זה, בייחוד אם אתה בעלים של

רכב כזה, ועוד יותר אם הוא משרת אותך בנאמנות.

תמיד יש את מי שרוצה/צריך/חייב למכור, ומה לעשות, לקבל מחירון פחות 10K

זה עדיין יותר מלא לקבל כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים בבקשה להמנע מלערב אמוציות? שוק - אין ממש למכוניות הללו. לא מכיוון שהן גרועות, פשוט מפאת מיעוט האקזמפלרים בארץ. התוצאה היא - מחירון לוי יצחק אפילו פחות רלוונטי מתמיד. במקרה הזה, השימוש של הבעלים בו הוא רק מכיוון שפשוט אין אמת מידה אחרת. אי לכך, הייתי מביט על מה עוד אפשר לקנות בסכום הזה ומשווה לתמורה שמקבלים עם הסאאב.

 

כמובן שיש לזכור שמדובר ברכב מיושן, מעט חלפים במוסכים, מחירי חלפים יקרים, עלויות טיפול גבוהות, צריכת דלק גבוהה וכולי. האחזקה תהיה בפירוש לא זולה, ואני חושב שהשאלה כאן צריכה להיות: האם הקונה מוכן לרכב שכזה, לטוב ולרע? אם כן, אז אל לו להתעסק בזוטות כמו מחיר המחירון (כמה אלפים לכאן או לשם לא ממש משנים כשאתה מוציא עשרות אלפי שקלים בשנה על האוטו) - פשוט לחפש רכב במצב טוב ולקנות.

 

בהצלחה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאמינות, קצת הפחדתם אותי כאן, אני לא מתכוון להחזיק ברכב זמן רב, מקווה שלא יותר משנה (אני אוהב להחליף רכבים).

...

בשביל זה פתחת את השירשור? אם היית כותב את זה מהתחלה כולם היו אומרים לך לא קנות סאאב אלא לאנטיס.

אם אתה אוהב להחליף רכבים, אז למה סאאב?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם ריפד את המושבים בעורות טיגריס בנגלי אשלם לו אפילו מעל המחירון
פויה! טיגריס בנגלי זו חיה מוגנת! :snipersmi

 

וברצינות,אי אפשר להיות דון קישוט ולהלחם בתחנות רוח ולהתעלם מתדמית ועלות אחזקת סאאב מודרנית.

אני מבין את תומר שמאד אוהב את המותג (גם אני אגב) אבל זה עדיין לא הופך את הסאאב לאמינה,זולה לאחזקה או לסחירה. כשאתה מוכר רכב,אתה מוכר אותו לשוק הישראלי ולכן הכרת השוק והתחשבות בו הכרחית היא.

לא שסאאב זה רכב רע אבל חייבים לעשות איזושהיא הפרדה בין סאאב "ההיסטורית" שתמיד היתה חדשנית,בטוחה ולרוב גם אמינה (היתה לי סאאב 99 בעלת אמינות מוחלטת!) ולבין הסאאב העכשווית. כיום כשרוב המכוניות בטוחות ומצויידות באביזרי בטיחות נעלם הייחוד של סאאב,ענין האמינות איננו ישראלי והסאאב מאז ימי ה-900 נחשבת גם בעולם כמכונית בעייתית. סאאב אינה מצליחה להגדיל את נפח השוק שלה בעולם ולמען האמת מדובר במותג שכנראה אין לו עתיד מבטיח.

 

ולפותח השרשור,אם אתה עשיר והכסף אינו מהווה בעיה עבורך,כל השאלה מיותרת מלתחילה,שלם עוד אלף-אלפיים מעבר למחירון וקח את הרכב.

 

אם הכסף מהווה גורם רב חשיבות ובעייתי אצלך ואין לך אהבה מיוחדת לרכב זה,חפש משהו אחר או שלם מתחת למחירון.

 

ועוד דבר חשוב,כבעלים של שתי לנצ'יות תמה לשעבר אני יכול לומר שרכישה של רכבים כאלו צריכה להיות רכישה "רגשית" ובכל מקרה אינה בחירה הגיונית (למרות שנורא הגיוני לקנות רכב מפואר במחיר של קומפקטית מקרטעת).

כשמדובר ברכישה רגשית (אלפא,לנצ'יה,סאאב,רכבי אספנות) לוקחים בחשבון שמחירון הוא לא יותר מהמלצה והרכב שווה כמה שאתה מוכן לשלם עליו שכן בכלל לא בטוח שמישהו יחשוב כמוך כשתרצה למכור,הוא גם לא יחזיר לך את ההשקעות שתשקיע בין הקניה למכירה.

 

בקנית סאאב במחיר מעל למחירון ומכירתו לאחר שנה בלבד ניתן לומר שני דברים,האחד כי כנראה לא מדובר ברכישה רגשית והשני שתפסיד במכירה,השאלה רק כמה,כנראה שלא מעט.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...