Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב: רנו קליאו אוטומטית

הבעיה: ברגע שמדליקים אורות, לא מופעל אור מאחורי המד סל"ד, זה נראה לי עוד נורמלי, אבל הבעיה שלא רק שהוא חשוך, הוא גם לא זז כלל...

 

מישהו נתקל בבעיה הזו?

למישהו יש פיתרון?

 

 

 

תודה,

גיל.

פורסם
הרכב: רנו קליאו אוטומטית

הבעיה: ברגע שמדליקים אורות, לא מופעל אור מאחורי המד סל"ד, זה נראה לי עוד נורמלי, אבל הבעיה שלא רק שהוא חשוך, הוא גם לא זז כלל...

 

מישהו נתקל בבעיה הזו?

למישהו יש פיתרון?

 

 

 

תודה,

גיל.

 

כולה נורה שרופה, פרק לוח שעונים ותחליף נורה.

פורסם

הוא רשם בפרוש נורה מאחור לא דולקת :2gunfire:

הוא אומר שגם המד לא זז, לא נראה לי שזה רק נורה.
פורסם
הוא רשם בפרוש נורה מאחור לא דולקת :2gunfire:
הוא אומר שגם המד לא זז, לא נראה לי שזה רק נורה.

 

נכון אבל זה לא רק הנורה

אלה סיבה אחרת אני מציעה לך ללכת עם זה למוסך

כי צריך לפרק את לוח השעונים ואני מאמין שאתה לא תעשה את זה

(גם אם תפרק את הלוח אני מאמין שלא תדע מה לעשות, לכן גש למוסך)

פורסם

היה לי את אותו המקרה בראלי.

מד טמפ' המים התחיל להשתגע.

פתחתי את לוח השעונים (בלאגן) ואחרי שליפת לוח השעונים גיליתי שיש נתק בלוח החשמלי. קניתי מלחם ונתתי נגיעה עם בדיל (ממש טיפה).

עד היום טפו טפו טפו הכל עובד כמו שעון שוויצרי. :D

 

אצלך אני מעריך שיש איזה שהוא נתק חשמלי במד הסל"ד.

אם יש לך את הידע, אז פרק את לוח השעונים,רק תזהר לא לקרוע את כבל המהירות, ואז תבדוק מה גורם למה.

יכול להיות שהמנורה השרופה היא הבעיה.

יכול להיות שיש בעיה חשמלית אחרת.

אם אתה לא יודע איך להתעסק עם זה, עדיף שתלך לחשמלאי.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אני חושב שלא הבנתם נכון ( אולי חוץ מהתגובה האחרונה), אבל זו לא נורה, המד לא זז הוא נשאר על 0 ברגע שמדליקים אורות ( לא 1000, 0!! :wink: )

אבל אני מניח שהפתרון הכי חכם בכל זאת הוא לגשת למוסך, אם כי התעניינתי אם הבעיה מוכרת למישהו?

 

תודה,

גיל.

×
×
  • תוכן חדש...