Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני רוצה להשקיע על שתי מגברים אחד רגיל שתי יציאות לחיבור הקומפוננטים שלי ואחד מונובלוק לסאב שאני יביא בעתיד בינתיים אני רוצה להשקיע במגבר שתי ערוצים..טוב אז ככה הנתונים של הקומפוננט שברשותי:

Size: 6.5 Inch

Sensitivity: 94dB

Frequency Response: 50-20kHz

RMS Power Handling: 90 Watts

Peak Power Handling: 180 Watts

Impedance: 4 Ohm

Magnet Weight: 18 Oz

הקומפוננט של חברת Audio Bahn דגם AS62Q

בעתיד אני ארצה להשקיע בסאב בעל עוצמה שתוציא לי את השעווה מהאוזניים icon_smile.gif ובשביל לדחוף את הסאב כמה שיותר עדיף להשקיע על מגבר מונובלוק(לא?) הסאב שאני רוצה להשקיע כמובן שיהיה יותר איכותי אבל שיהיה חזק כמו שאמרתי..

האוטו שלי הוא סובארו אימפרזה שנת 94..

ולגבי התקציב קודם כל תמליצו על משהו ואז אני ישקול אם זה יקר לי אבל אל תפציצו לי במחירים כמו -2000-3000 שקל למגבר סאב וכו'

מקווה שתסדרו את כל מה שאמרתי ותעזרו לי בעיניין כי אני לא משהו מבין..

תודה

פורסם

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=159&CatCode=166

המגבר הנ"ל של לאנזר יעשה את העבודה בשביל הקומפוננט.

 

עכשיו שחסכת כמה לירות על המגבר של ה 2 ערוצים, תוכל להביא את המונו של מגנט - פאנטום (עולה בסביבות ה 1500 ש"ח

מפיק 675 RMS) , ועכשיו לסאב שוב ב 1500 ש"ח את יכול להביא L7 יד שניה (עם עוד 200 ש"ח אפילו חדש) הבעיה שהשקעה

על הסאב כזה לא נגמרת רק בסאב ובמונו -

יכול להיות שאולי תצתרך להחליף חלק במערכת החשמל של האוטו \ חיווט יקר יותר \ אולי קבל בסוף \ איטומים .

יש לך אפשרות נוספת להביא את הקיקר CVR גם סאב מאוד חזק שיעבוד מעולה עם המונו הנ"ל. ההבדל הוא

שה CVR עולה 800 ש"ח - 900 ש"ח חדש - והוא כמובן יותר חלש מה L7 .

פורסם

רגע ואם אני מביא את הסאב של קיקר יש מצב אני מביא לו מגבר מונו בלוק איכותי כמו שהבאת רק בפחות כסף..

ולגבי המגבר לקומפוננטים לא נראה לי שבמחיר כזה אני יוכל להנות מהקומפוננטים בצורה המקסימלית..

לא?

תודה

פורסם
http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=159&CatCode=166

המגבר הנ"ל של לאנזר יעשה את העבודה בשביל הקומפוננט.

 

עכשיו שחסכת כמה לירות על המגבר של ה 2 ערוצים, תוכל להביא את המונו של מגנט - פאנטום (עולה בסביבות ה 1500 ש"ח

מפיק 675 RMS) , ועכשיו לסאב שוב ב 1500 ש"ח את יכול להביא L7 יד שניה (עם עוד 200 ש"ח אפילו חדש) הבעיה שהשקעה

על הסאב כזה לא נגמרת רק בסאב ובמונו -

יכול להיות שאולי תצתרך להחליף חלק במערכת החשמל של האוטו \ חיווט יקר יותר \ אולי קבל בסוף \ איטומים .

יש לך אפשרות נוספת להביא את הקיקר CVR גם סאב מאוד חזק שיעבוד מעולה עם המונו הנ"ל. ההבדל הוא

שה CVR עולה 800 ש"ח - 900 ש"ח חדש - והוא כמובן יותר חלש מה L7 .

שאלה לי.... - מאיפה אתה יכול להביא L7 ב- 1700 ש"ח חדש ..?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

טעות שלי גבר..

לא התכוונתי לסאב L7 התכוונתי לסאב של קיקר היותר זול

וסה"כ רציתי שתמליצו לי על מגבר מונובלוק שיותר זול מהמגנט פאנטום ויפתח את הסאב בצורה הכי טובה שאפר

פורסם
שאלה לי.... - מאיפה אתה יכול להביא L7 ב- 1700 ש"ח חדש ..?

אפשר היום אולי אפילו למצוא ביותר זול - אם אתה רוצה מקום מדויק דבר איתי בה"פ ...

 

טעות שלי גבר..

לא התכוונתי לסאב L7 התכוונתי לסאב של קיקר היותר זול

וסה"כ רציתי שתמליצו לי על מגבר מונובלוק שיותר זול מהמגנט פאנטום ויפתח את הסאב בצורה הכי טובה שאפר

יש את Cenence Z1000 שמוצהר כמפיק 400 RMS , עולה 1200 ש"ח חדש + -

 

ויש את המגנט Classic1000XL שוב מוצהר כמפיק 450 RMS עולה 1000 ש"ח + -

×
×
  • תוכן חדש...