Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מי רדיאטור באופל טיגרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest אסי הראל
פורסם

שלום,

רציתי לדעת מה המים המומלצים לטיגרה.

בדקתי בספר הרכב, רשום רק שאכנס למוסך המורשה כדי להחליף...

 

בדקתי אתמול באחת הרשתות המוכרות מוצרים לרכב, על הפרסטון רשום כי יש אישור של GM להשתמש בו, אני פשוט רוצה להיות בטוח שלא יגרם לי נזק.

פורסם

אהלן.

 

לדעתי הכי טוב שתיגש למוסך המורשה ותקנה מהם את נוזל הקירור, מכיוון שההפרש במחיר יהיה זעום לעומת קנייה מחנויות חלקי חילוף או רחמנא ליצלן מאוטו דיפו. אם אינך יודע לבצע את החלפת הנוזל לבד, עדיף שההחלפה תתבצע גם במוסך המורשה או אצל מוסכניק שאתה מכיר.

זה שיש אישור של GM זה לא אומר כלום! יכול להיות שמדובר לאישור למנועים מסוימים של אופל! ראה כאן (במקרה זה, גם ה- G11 וגם ה- G12 ו- G12PLUS מאושרים ע"י היצרן, אך למנועים שונים).

 

בהצלחה, איתמר ג'ורג'.

Guest אסי הראל
פורסם

מודה לך מאוד על תגובתך.

שאלות נוספות, ברשותך... המים אצלי חומים ומכיוון שכך קניתי את הרכב, איני יודע האם בעל הרכב הקודם השתמש במים כאלו או אחרים. דפדפתי במנוע החיפוש וקראתי שיכול להגרם לי נזק אם אני מחליף מים, האם זה נכון? במקרה זה אולי עדיף להשאר עם המים שיש לי?

כמה יעלו לי המים אצל המוסך המורשה?

Guest אסי הראל
פורסם

אשמח לתגובה מבעלי טיגרה כלשהם.

פורסם

בוקר,

 

נוזל קירור איכותי מקורי של היצרן עולה בסביבות 30 שקל לליטר.

הנוזל הינו איכותי ומומלץ.

היום כול יצרן רכבים גדול מפתח בעזרת יצרני הנוזלים נוזל קירור יחודי לרכב שלו בהתאם לחומרים שממנו עשוי המנוע,הרדיאטור וצנרת המים.

הדבר לא אומר שאם תשתמש בנוזל קירור איכותי של חברה אחרת, המנוע שלך למחרת יחזיר את נשמתו לבורא,פשוט לא תקבל את מכסימום ההגנה וההיתרון של שימוש בנוזל מקורי (לפעמים).

המים ברכב שלך חומים כנראה עקב ערבוב של מספר סוגים שונים של נוזלי קירור שגרמו לריאקציה כימית ועקב כך הצבע השתנה.

 

אין שום בעיה עלייך לרוקן את כול הנוזל ממערכת הקירור ולמלא נוזל חדש.

לא יגרמו נזילות או תקלות חדשות עקב מעבר לנוזל קירור חדש ואיכותי.

איזה כייף לי :)

פורסם
מודה לך מאוד על תגובתך.

שאלות נוספות, ברשותך... המים אצלי חומים ומכיוון שכך קניתי את הרכב, איני יודע האם בעל הרכב הקודם השתמש במים כאלו או אחרים. דפדפתי במנוע החיפוש וקראתי שיכול להגרם לי נזק אם אני מחליף מים, האם זה נכון? במקרה זה אולי עדיף להשאר עם המים שיש לי?

כמה יעלו לי המים אצל המוסך המורשה?

המים בצבע חום מעידים שערבבו מי קרור אדומים עם מי קרור כחולים או ירוקים. זה אסור בתכלית האיסור!

 

אתה חייב לבצע בהקדם האפשרי ניקוי יסודי של המערכת ולשים את החומר המתאים למנוע שלך!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

×
×
  • תוכן חדש...