Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב SQ מומלץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JL AUDIO W3 "10 עם תיבה מקורית מחיר מחירון הוא 1650 ש"ח גם טוב וגם מדוייק ביותר וניראה לי שהוא יוכל להוציא אותו גם ב-1500 ש"ח.

 

 

תומר.

פורסם
JL AUDIO W3 "10 עם תיבה מקורית מחיר מחירון הוא 1650 ש"ח גם טוב וגם מדוייק ביותר וניראה לי שהוא יוכל להוציא אותו גם ב-1500 ש"ח.

 

 

תומר.

תומר, 10W3 ללא תיבה עולה 1650ש"ח, עם תיבה מקורית של JL הוא עולה 1930 ש"ח.

under construction..

פורסם
300WRMS ב- 2OHM זה מספיק לקאפה פרפקט, שני סלילים?

ההספק הנומינלי שלו לפי הידוע לי זה 350WRMS תקנו אותי אם אני טועה.

האם הספק זה מספיק ל-V-Max?

בתודה, שי.

300 RMS יזיו את האינפינטי יפה מאוד !

אני בכלל לא מבין איך אפשר להשוות את הוי מקס אליו - האינפנטי הרבה יותר מדויק ממנו ..

פורסם

כל אחד והטעם שלו הסוויפט של אורן...

לטעמי האינפינטי מנגן בכמה רמות פחות טוב מהוי מקס...

הוי מקס יותר רך יותר עמוק יותר הדוק מנגן בהרבה יותר התאמה לכל המערכת יותר זריז כל זה לטעמי(כמובן שעוד רגע יבוא בחור שיגיד שאני לא יודע מה אני מדבר והקליפורניה בום שלו מנגן יותר יפה מכולם גם יחד)....

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

טוב האמת שנכון (גם מה שאמרת וגם שעוד שניה יהייו 2 מיליון תגובות שהאינפינטי יותר טוב :-) )

 

אז אני מתקן את עצמי (אין בושה בכך) לטעמי האישי אין מה להשוות את האינפינטי לוי מקס , לאינפינטי סאונד יותר נעים.

פורסם

אגב. מי שם לב.

שהוא מדבר על לתת 300W RMS ב 2 אום!!! לסאב שהוא 350W RMS ב- 4- אום !!!!! (אינפיניטי קאפא פארפאקט) או יותר נכון. לתת לו 150W RMS ב 4 אום!! לפי הנתונים שלו.

 

שזה בדיחה לסאב הזה.

הסאב הזה כמו הפוקל A33. דורש מונו בלוק שיזיז אותו. ואחרת הוא נשמע סביר. ולא יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אגב. מי שם לב.

שהוא מדבר על לתת 300W RMS ב 2 אום!!! לסאב שהוא 350W RMS ב- 4- אום !!!!! (אינפיניטי קאפא פארפאקט) או יותר נכון. לתת לו 150W RMS ב 4 אום!! לפי הנתונים שלו.

 

שזה בדיחה לסאב הזה.

הסאב הזה כמו הפוקל A33. דורש מונו בלוק שיזיז אותו. ואחרת הוא נשמע סביר. ולא יותר.

לאינפיניטי יש סליל כפול

פורסם

היה לי את הסאב הזה. (היום הוא אצל שמעון) ואני לא זוכר שראיתי אותו בגרסת 2 סלילים.

וגם אז ממולץ יותר מ 300W לתת לו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

או קיי...

אז מה כן מומלץ לי במקרה הזה- 300WRMS ב-2OHM, או 150WRMS ב-4OHM?

אני מזכיר, אני מחפש סאב SQ.

תודה, שי.

פורסם

אני הייתי מוסיף המלצה על OCTANE ZR של פיניקס גולד, הוא אפילו זול יותר מהתקציב שהצבת לך והוא עובד מצויין.

 

סליל כפול 4 אוהם .

300 וואט RMS.

שוב ZR ולא R הרגיל...

אם תרצה לשמוע אותו, אני מאמין שתוכל במפגש הקרוב יש אותו לחבר פורום בשם DUDUSL (דודו).

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...