Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי יצא יפה מאוד, בהתחשב שזה לא המקצוע שלך, אז תתחדש.

אם יש משהו שהייתי מעיר (חוץ מהקפלים)

1. נראה כי נפח לא נלקח בחשבון.

2. למה INOX PRO? :?:-P

 

בכל מקרה, כיף לראות שאנשים מכייפים עם פרוייקטים כאלו, הלוואי עלי... אני תקוע עם הרכב כבר

יותר מדיי זמן...

פורסם

1. זאת לא תיבה סגורה - free air יש פתחים לתוך תא המטען...

 

2. שאלה טובה!!! - אז ככה - לאבא שלי היה סאב אינוקס שמונה בטויוטה שלו בתא המטען והוא פשוט לא נתן מספיק באס בתוך תיבה אטומה - הוא החליף לסאס בזוקה 10 אינטש (לא תיבת בזוקה - החברה בזוקה) שזה סאב ממש טוב וממש זול ונשארתי עם השמיניה שלו.

 

בדייהו לאנוס - הרכב הקודם שלי היה לי סאב 15 אינטש של מוראל שמאוד אהבתי - אבל די - הגיע הזמן להתקדם הלאה - גם עשה לי כאבי ראש וגם לקח את כל הבאגאז' - בטויוטה רציתי רכב עם תא מטען ריק לחלוטין ולכן החלטתי ללכת על שתי שמיניות. בגלל שכבר היתה לי שמיניה אחת של אינוקס - קניתי עוד אחת, סה"כ 250 שקל - זה רמקול עם נתונים טובים - עומק, גומיה רחבה, מגנט גדול - 100 וואט RMS

ובאמת אני אוהב את הצליל של סוני - ואינוקס למי שלא יודע זה מוצר שהתחיל כחברת בת של סוני והם בעצם חיקוי מדוייק של המוצרים של סוני.

 

הבאס שלהם באמת טוב - חזק, מדוייק - 8 אינטש - דרייברים מאוד מהירים - ושתי שמיניות ביחד זה כמו 10 אינטש שיותר מזה אני לא רוצה - נמאס מהכאבי ראש וממכות הפטיש. אל תשכח שזה גם בתוך חלל הרכב - שומעים טוב!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אחלה בניה תהנה.:-)

 

:roll: אני צריך להתחיל גם לעשות אני רוצה לעשות בסלון האחורי בניה מפיבר לעוד 2 סאבים 10 אינץ'

יצא משהו יפה יש לי כבר תיכנון:-P אבל זה לא יסתיים בעתיד הקרוב:|

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אריק 23 - עצה ידידותית - אם עדיין לא בנית בעבר בפיבר - אז יאללה לעבודה ותהנה

 

אבל לפני זה - אל תיגש ישר לפרוייקט שלך - תנסה לעבוד עם החומר - תבין איך הוא מגיב, תראה איך אתה מסתדר עם זה - כי בהתחלה אתה תפספס לא מעט - אז לא רצוי להרוס את המגש של הרכב על ההתחלה.

 

זה חומר מסוכן - תגן על עצמך בלי פשרות כשאתה עובד איתו - צריך לעבוד במינונים מדוייקים - מילמטרי לחלוטין!!! ולעולם, לעולם על תיצור מגע ישיר בין המאיץ למקשה - נגמר בפיצוץ בחלק מהמקרים - תמיד תערבב או את המאיץ עם השרף (פוליאסטר 55) ואחרי זה תוסיף מקשה... לקילו שרף אתה צריך 10 טיפות מאיץ ו20 גרם מקשה - תעבוד בכמויות קטנות של 100 מיליליטר כל פעם (טיפה אחת של שרף ושני גרם מקשה (כדאי להשתמש במזרק קטן, מנסרה למדידת כמות השרף, כלי לערבוב (חבל להרוס מנסרה כל פעם, זה דבר יקר) והמקשה במילא יוצא בטיפות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

אריק 23 - עצה ידידותית - אם עדיין לא בנית בעבר בפיבר - אז יאללה לעבודה ותהנה

 

אבל לפני זה - אל תיגש ישר לפרוייקט שלך - תנסה לעבוד עם החומר - תבין איך הוא מגיב, תראה איך אתה מסתדר עם זה - כי בהתחלה אתה תפספס לא מעט - אז לא רצוי להרוס את המגש של הרכב על ההתחלה.

 

זה חומר מסוכן - תגן על עצמך בלי פשרות כשאתה עובד איתו - צריך לעבוד במינונים מדוייקים - מילמטרי לחלוטין!!! ולעולם, לעולם על תיצור מגע ישיר בין המאיץ למקשה - נגמר בפיצוץ בחלק מהמקרים - תמיד תערבב או את המאיץ עם השרף (פוליאסטר 55) ואחרי זה תוסיף מקשה... לקילו שרף אתה צריך 10 טיפות מאיץ ו20 גרם מקשה - תעבוד בכמויות קטנות של 100 מיליליטר כל פעם (טיפה אחת של שרף ושני גרם מקשה (כדאי להשתמש במזרק קטן, מנסרה למדידת כמות השרף, כלי לערבוב (חבל להרוס מנסרה כל פעם, זה דבר יקר) והמקשה במילא יוצא בטיפות...

תודה על האמצעי הזהירות והעצה :-P

הפרוייקט שלי לא לבנות על מגש האחורי . הפרוייקט שלי הוא במקום סלון האחורי .

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אני מפנטז על להגיע למפגש כבר הרבה מאוד זמן - יש אנשים שבא לי לראות ולדבר איתם

 

כמו עופר (קיקר) ושלומי שבפעם האחרונה שיצא לי לראות אותם היתה בתחרות - עופר - איש שליבו וידיו עשויות מאותו החומר, איש נחמד ומורה דגול!

 

ויש עוד הרבה חברה טובים, עופר הוא רק דוגמא אחת.

 

הבעיה היא שאין לי כמעט זמן פנוי - אני עדיין לומד וגם מנסה תוך כדי לתמרן עם המשפחה, החברים והחברה(אפשר לאמר אשתי לעתיד...) וגם הזמן היחידי שאני יכול להשקיע ברכב ולבנות עם הפיבר הוא במהלך יום שבת... עוד קצת סבלנות (אני מדבר עליי) ואני אגיע למפגש עם הסט הקידמי כשהוא כבר מוכן.

 

אחרי זה אני רוצה לשפץ את הקונסוליה האמצעית בדשבורד (גם לבד) עם תרכובת פלסטיק גמישה, לבנות תושבת יפה למגבר ואז אולי, רק אולי - לעשות מחדש את המגש האחורי - הטוויטרים לבינתיים נשארים כמו שהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהתחלה רציתי להעיר שה"מירכוז" של זוג הרמקולים - עלול לפגוע באפקט הסטריאו...

אבל אז ראיתי שבעצם מדובר בזוג סאבים ולא זוג רמקולים... מה שבעצם מבטל את הצורך בסטריאו... :wink:

 

חוצמזה - הבניה יצאה ממש יפה - ואשמח לראות עוד כמה תמונות של התוצאה הסופית בתוך הרכב (ואם אפשר גם מבט מלמעלה)

הקפלים אומנם טיפה מפריעים - אבל זה ממש שטותי... ובהתחשב בעובדה שזו הפעם הראשונה שלך עם החומרים האלה - אז כל הכבוד!

 

לגבי ההערה של התחשבות בנפח התיבה: האם העובדה שעשית את הסאבים FREE AIR - לא פוגמת בביצועים שלהם?

 

ועוד פרט קטן ומציק לכולנו (בתור בעלי מערכות איכותיות ויקרות):

הבעיה עם הפוד הזה - זה שכמו שהוא מוצא חן בעיני חברי הפורום - הוא עלול למצוא חן בעיני מספר פרסונות "פחות רצויות" - ואני מדבר על גנבים...

על כן - אני מציע לך בחום - למצוא איזשהו כיסוי הולם, או אפילו לשים כיסוי "גרביון" שחור (אני לא זוכר איך קוראים לבד הזה) על הגרילים של הסאבים - פשוט בשביל למשוך פחות תשומת לב...

אני יודע שזה מבעס קצת... (וחייב להיות כאן מישהו שיזכיר את הפן הלא נעים הזה) - אבל זה הרבה יותר מבעס למצוא את האוטו שלך מפורק בגלל איזה זוג רמקולים מסכן...

 

בסה"כ הכללי - יצא ממש יפה וכל הכבוד על ההשקעה!!!

בברכה!

יונתן.

פורסם

יצא יפה אחי

כל הכבוד ותתחדש

צריך אזעקה טובה עכשיו :-)

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

בגדול - קשה לי להאמין שמישהו יתאמץ בשביל שתי שמיניות ועוד של אינוקס - אבל נכון, צריך לכסות אותם מתישהו וזאת לא בעיה גדולה...

 

לגבי הfree air אני כנראה אחליף אותם מתישהו לשני free air אמיתיים של ג'יי אל אודיו (לא יקר 1200 ש"ח לשני סאבים כאלה) או למוראל - אבל לא בזמן הקרוב - לגבי הביצועים שלהם - אני לא מרגיש צורך לכפר על משהו בוא נאמר את זה ככה - באמת שומעים טוב, יש במה קידמית נאה - בכלל לא מושלמת אבל מורגשת היטב והצליל נשמע נכון בתוך הרכב. כרגע זה מספיק בשבילי.

 

הדבר שהכי מפחיד אותי זה לאבד את המגבר כי הוא ממש טוב וכבר לא מייצרים אותו - עובד על זה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...