Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתם זוכרים לפני פחות משבוע התייעצתי באיזה סאב לרכוש כדאי שישתלב טוב במערכת הקיימת מי שלא זוכר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97570

 

בקיצר אמרתם לי להחליף קודם כל את הקדמים לקומפונט..

 

הבאתי מכה נחמדה של כסף.. והחלטתי כן להחליף מקדימה.. ולהוסיף מגבר נוסף על המגבר שיש לי.. וסאב...

 

החלקים הם:

סאב - kicker CRV-12

מגבר Lanzar HTG-224 600W

וקומפנט - מורל פולס 6

 

ואז המגבר הקיים שלי: soundstorm d-350.4

יגביר את הקומפנט והאחורים PIONEER 420

והמגבר החדש יגביר את הסאב..

 

החלטה חכמה? או שיש לשנות אותה ?

 

אשמח לקבל תגובת ..

בתודה נועם

פורסם

סאב טוב.

 

בקשר למגבר... הוא סביר אתה יכול למצאו דברים טובים יותר אבל אנחנו צריכים לדעת מה התקציב החדש שלך.

 

כ"נל לגבי הקומפוננט.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

נועם, אני אם כבר הייתי מציע ללכת על משהו בסגנון קצת שונה.

 

תיקח מגבר 4 ערוצים כמו הJBL.

שים קומפוננט טוב כמו הדוטק של מורל במקום הפולס.

וסאב תיקח את הקיקר COMP, בתיבה אטומה.

ואתה סוגגר לך את כל הסיפור.

ממש אין לך צורך באחוריים של הפיוניר, אם אתה ממש אוהב אותם, הייתי משאיר אותם מחוברים לHU בלבד ואפילו לא מבזבז הגברה עליהם, כי הם פשוט יהרסו לך את הסאונד ברכב...

ולגבי הסאב, הCVR הוא 400 וואט RMS, והוא יעבוד טוב רק עם מגבר שמסוגל לתת...ניחוש פרוע?....לפחות 400 וואט RMS .

מה עוד שהוא 2 סלילים, כלומר אתה תוכל לחבר אותו או ב8 אוהם (ואני בספק אם תמצא מגבר במחיר שפוי שיודע לתת 800 וואט RMS ב4 אוהם, על מנת לקבל 400 ב8 אוהם), או ב2 אוהם, מה שרוב מגברי 4/2 ערוצים לא מסוגלים להתמודד איתו כראוי ומתאים לסאב כזה, מה עוד שאין הרבה מגברים שבגישור יודעים לתת 400 וואט RMS, בכל מקרה לא במחירים שאתה מדבר עליהם.

 

תבין, סאב ללא הגברה לא יתן את מה שהוא יודע לעשות.

הCOMP עם הגברה של 250-270 וואט RMS, ישמע טוב יותר מאשר הCVR על הגברה זהה.

ולתת לסט כמו דוטק באיזור ה80 וואט RMS ומעלה (עד גבול של כ110 וואט RMS) זה נהדר.

הצעה שלי אם אתה יכול אולי למכור את המגבר הקיים שלך, ואת הרמקולים האחוריים, ובהפרש לרכוש לך מגבר כמו הJBL+דוטק+קיקר COMP+תיבה

ואגב, יש פה כמה חברים בפורום שמוכרים את הJBL במחירים סבירים, אני מאמין שתוכל למצוא לך אחד תוך זמן קצר אפילו אחד עם אחריות.

במחירים שפויים (באיזור ה800 ש"ח).

זה העצה הכי כנה שאני יכול לתת לך, לפני שאתה הולך וזורק כסף סתם.

under construction..

פורסם

מצטרף להמלצה של גרין, שווה לך ללכת על הדוטק + מגבר 4 ערוצים (JBL ודומיו..) + COMP

 

ישמע מעולה , ואם אתה שואל אותי אתה לא צריך בכלל את האחוריים תחסוך את הכסף הזה !

(כי גם ככה תירצה לשפר עוד דברים , ככה זה שמתחילים אי אפשר להפסיק , יש הרבה פה שיכימו איתי על זה :wink: )

×
×
  • תוכן חדש...