Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל לפני

קראתי ב FAQ: שאלות שכיחות בנושא אודיו לרכב

ולא ממש הבנתי מזה אומר..

מי שיכול להסביר לי מפורט יותר וברור

אשמח מאוד תודה רבה ושבת שלום

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

בגדול SQ = דיוק על פני עוצמה , סאב שהוא SQ הוא מדויק מאוד (אבל לא אומר שהוא לא יכול להיות חזק)

 

SPL = עוצמה על פני דיוק , סאב SPL הוא סאב עוצמתי במיוחד (שוב לא אומר שהוא לא יכול להיות מדויק)

פורסם

איכות סאונד אל מול עוצמת סאונד זה הפירוש הישיר והכי פשוט לעברית.

 

מה זה אומר בתכלס? מערכת SQ היא מערכת מאוזנת שמנסה לחכות את המוסיקה בצורה הכי קרובה למקור.

מערכת SPL היא מערכת ששואפת להגיע לווליום גבוה בכל מחיר, כלומר ירידה באיכות (תיבה מאווררת או באנדפאס או אימפראילית וכו... אל מול אטומה) צלילי שעלול להישמע מרוח יותר, פיקים וכו...

 

מערכת SQL, מערכת שנוטה לשני הכיוונים עוצמה גבוהה ואיכות סבירה, ממה שאני רואה ומבין זה מה שרוב האנשים מחפשים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
קודם כל לפני

קראתי ב FAQ: שאלות שכיחות בנושא אודיו לרכב

ולא ממש הבנתי מזה אומר..

מי שיכול להסביר לי מפורט יותר וברור

אשמח מאוד תודה רבה ושבת שלום

SQ - איכות הסאונד הנשמעת ברכב, כול הרכיבים והשילוב שלהם , (טויטרים,מידים,וופרים,סאבוופר)

תיצור בסופו של דבר תחום הענות תדרים מ20-20K הרץ בצורה כמה שיותר שטוחה.

ובמה שיותר דיוק, אם זה מתבטא ברמת דיוק הצליל,DELAY, ואם זה ברמת שחזור הבמה של הסאונד.

 

בדרך כלל נימדד על ידי מכשיר RTA שמראה את הענות התדרים ברכב.

 

SPL - העוצמה הנימדדת ברכב בתדרים נמוכים, בלי להתחשב בדיוק ובשחזור במה, המטרה להפיק כמה שיותר דציבלים (dB), לאנשים חולי באס.

 

בדרך כלל נימדד מכשיר עם מקרופון שממוקם בתוך הרכב למדוד את רמת התדרים הנמוכים ברכב על ידי תצוגה של DB.

 

תמיר

פורסם

אהה הבנתי תודה רבה לכם!

 

ועוד משהוו קטנטנן...

על מה הולך ה spl ו sq

יענו רשום תנתונים האלה בסאב? או בעוד דברים? יענו קומפוננט...וכ'..

 

ואם אני רוצה יותר עוצמה וווליום אז ללכת על ה spl..?

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

קשה מאוד להגיד לSQ מושלם.

 

אני בכול אופן עם מערכת SPL ושומעים מעולה, וכשצריך יש עוצמה לא חסר .

 

תמיר

פורסם

הבנתי תודה רבה לך גבר

שבת שלוםם שיהיה לך

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

ההבדל בין sq ל sp הוא הבדל בשמיעה/אוזניים ! :wink:

 

ועוד מושג לסיום שבעתיד אולי יסקרן אותך :

 

SQL = שילוב של איכות עוצמת סאונד .

 

בהצלחה !

מש"ק זרזור

×
×
  • תוכן חדש...