Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהוב 10w40 פלוס פילטר הוצאתי ממנו באיזה 90 ולא היתה לי סבלנות להתמקח.

(בשביל חבר, אני לא שם מינרלי באוטו)

 

דרך אגב, אני ממליץ לבדוק את השמן של ESSO ששמתי אצלי ברכב ורכשתי אצלו ב60 ש"ח אחרי מיקוח כבד.

עושה רושם טוב , גם על פי פורומים בחו"ל וגם על פי נסיון אישי שלי במספר חודשים האחרונים מאז שנמזג למנוע שלי.

מרגיש הרבה יותר טוב מאשר הLM לדוגמא.

60054_b.jpg

 

הערה: המחיר הוא ל4 ליטר ולא 5 כמו בדרך כלל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצל הפרסי ביום שני:LM סינטטי מלא,4פלאגים של בוש "4 ראשים",פילטר MANN(שמן),פילטר אויר,פילטר מזגן,300ש"ח..לא היה לי עצבים להתמקח כבר..

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
זהוב 10w40 פלוס פילטר הוצאתי ממנו באיזה 90 ולא היתה לי סבלנות להתמקח.

(בשביל חבר, אני לא שם מינרלי באוטו)

 

דרך אגב, אני ממליץ לבדוק את השמן של ESSO ששמתי אצלי ברכב ורכשתי אצלו ב60 ש"ח אחרי מיקוח כבד.

עושה רושם טוב , גם על פי פורומים בחו"ל וגם על פי נסיון אישי שלי במספר חודשים האחרונים מאז שנמזג למנוע שלי.

מרגיש הרבה יותר טוב מאשר הLM לדוגמא.

60054_b.jpg

 

הערה: המחיר הוא ל4 ליטר ולא 5 כמו בדרך כלל.

אצל מי קנית את ה-ESSO ב-60 ? ומתי ?

פורסם

תהרגו אותי אני לא מבין איך עדין אנשים קונים את החיקוי הזה

 

ליקוי מולי = פז של חו'ל.

 

טוב נו, הוא הכי טוב מהחיקויים.

 

אגב מיכל של 5 ליטר 5/40 וולוולין עולה 120 איפה שתימצאו,

מיכל 4 ליטר 20/50 או 10/40 של ARAL עולה 90 בתחנות דלק דור וסדש.

 

2 אלו ברמה גבוהה מאוד ולא בעיה לשיג אותם.

ועדיין אנשים מחפשים והולכים לפרסי עם הליקווימולי ב 120 שקל .

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כנראה שאתה מבין הרבה יותר מהחבורה שכותבת כל מיני אותיות חסרי משמעות מה API.

כמו כן ממליץ לך לעשות חיפוש על שלושת האותיות המוזרות MOS.

 

וכל זה במלי להוריד מכבודם של שאר השמנים המוזכרים.

 

ואולי באותה ההזדמנות תוכל לומר לנו מה רע בשמן של פז?

פורסם
לפני חודשיים בערך, אצל הפרסי כמובן.

 

זה נמצא גבוה גבוה גבוה במדף של השמנים, הוא טיפס למעלה כמו קוף כדי להוריד לי את זה :-D

מוזר מאוד.

 

אילן מצנטרל מכר את ה-ESSO עד לפני כחודשיים בכ-60.

לפני חודש הוא התעקש על 100 , וטען שמדובר בטעות היסטרית בתמחור ...:roll:

 

יכול להיות שהיבואן הקפיץ מחירים ?

פורסם
מוזר מאוד.

 

אילן מצנטרל מכר את ה-ESSO עד לפני כחודשיים בכ-60.

לפני חודש הוא התעקש על 100 , וטען שמדובר בטעות היסטרית בתמחור ...:roll:

 

יכול להיות שהיבואן הקפיץ מחירים ?

באותה תקופת זמן שקניתי את ה ESSO אצל הפרסי, הזדמן לי לקפוץ לאוטו דיפו ושם ה ESSO עלה יותר מכפול, וזה עוד תחת הכיתוב : "מבצע".

 

קשה לי להאמין שהיתה קפיצת מחירים.

גם קשה לי להאמין שמישהו יקנה שמן 10W40 במחיר קרוב ל100 ש"ח...

במחיר של 100, שווה לי לקנות שני גלונים של ACDELCO שהוא לא משמעותית פחות טוב, ולהחליף כל 5000 ק"מ..

 

דרך אגב, מנוע של פולו 16V של מישהו שאני מכיר, שקיבל MOBIL-1 שמחירו מטורף לגמרי, הראה סימפטומים גרועים ובעליו נאלץ להחליפו לLM בחזרה.

הכצעקתה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שמעתי שמועות (רכילות גרידא) שחלק מהיבואנים (ובראשם פרומט) תפסו עצבים על "מועדון יצחק שדה" (ובראשם הפרסי) והמחירים הנמוכים-עד-כדי-בלתי-פרופורציונליים-למחירי-המחירון-הנקובים שלהם, והם עושים להם שרירים, חרמות ונידויים כדי שיפסיקו עם זה.

 

לא מבוסס, כאמור, אבל מעניין.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
מוזר מאוד.

 

אילן מצנטרל מכר את ה-ESSO עד לפני כחודשיים בכ-60.

לפני חודש הוא התעקש על 100 , וטען שמדובר בטעות היסטרית בתמחור ...:roll:

 

יכול להיות שהיבואן הקפיץ מחירים ?

לי נראה כולה תיאום מחירים בין רחוב יצחק שדה ובראשם פרוזאד-צנטרל, אבל יכול להיות שאני טועה.

לזכותם ניתן לומר שיש שלום ביניהם והם לוקחים אחד מהשני שחסר משהו (בדרכ יש מלחמות נישה )

לפני חודש שהחלפתי נוזל קירור לקחתי 2 של פרסטון אחד היה חסר ואחד דני הלך להביא לי מצנטרל (לא לפני שהוא צעק וקילל את אחיו)

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
שמעתי שמועות (רכילות גרידא) שחלק מהיבואנים (ובראשם פרומט) תפסו עצבים על "מועדון יצחק שדה" (ובראשם הפרסי) והמחירים הנמוכים-עד-כדי-בלתי-פרופורציונליים-למחירי-המחירון-הנקובים שלהם, והם עושים להם שרירים, חרמות ונידויים כדי שיפסיקו עם זה.

 

לא מבוסס, כאמור, אבל מעניין.

אתה טועה, חצי מהסחורה שם היא כל מיני יבוא מקביל למיניהם וגם על רוב השמנים אין בלעדיות ואיזה 9 אלף אנשים מייבאים אחד יעשה פוזות יקנו מאחר....

 

ולזה שכתב שLM הוא פז של חו"ל יש לי רק דבר אחד להגיד "אה....טוב..."

פורסם

 

ולזה שכתב שLM הוא פז של חו"ל יש לי רק דבר אחד להגיד "אה....טוב..."

 

זה אני.

אין לי כח להרחיב כי עשיתי את זה ארבעתלפים פעם.

תיקנו, תיקנו, אם טוב לכם , תיקנו, העיקר שטוב לכם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
זה אני.

אין לי כח להרחיב כי עשיתי את זה ארבעתלפים פעם.

תיקנו, תיקנו, אם טוב לכם , תיקנו, העיקר שטוב לכם.

אז למה בעבר המלצת על הפירמה?

בכל מקרה, אשמח גם לקבל הכוונה למקום בו הרחבת בעבר.

 

תודה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אז למה בעבר המלצת על הפירמה?

בכל מקרה, אשמח גם לקבל הכוונה למקום בו הרחבת בעבר.

 

תודה

 

אני ?

 

המלצתי??

 

על ליקווי מולי???

 

תמות נפשי עם פלישתים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...