Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז גם אני עברתי שם אחרי שהייתי בסביבה

רציתי שמן 10W40 השחור המתוסף של LM

הפרסי שם נשבע לי בשכנה שלו שהוא לא יכול להוריד גרוש מ 120 שקל

גם כשאיימתי שאני הולך.

הוא גם ניסה לשכנע אותי לקנות C45 "זה חדש יותר וזול יותר":-)

 

בקנה ובכה זה אמנם 160 אבל שם זו משחטה

מישהו יכול לומר לי אם יצאתי לפלף?

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חצי )10W40(
'

 

 

המיכל הזהוב????

 

 

אני מקווה שלא.

לי הוא מוכר אותו סביב ה80 וכשאני הייתי שם, בחור שלקח 3 שילם 65 לחתיכה.

 

אגב, עם הזמן אני מתחיל לפתח סלידה, מחירים שתלויים בכושר מיקוח נראים לי קצת מפוקפקים.

מצד שני - אפשר לנסות ולהתווכח עד שיוצאת הנשמה, הוא פשוט מחכה לזה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא הזהוב - למרות שאחרי ששילמתי לו - הוא הוריד (בטעות או שלא) את הזהוב הזה וממש התנצל כשאמרתי לו.

אני קניתי את השלייטשלוחט (או משהו דומה)עם ה MOS2

על הזהוב הזה הוא רצה 70

ובעניין המיקוח - הוא התחיל ב150 וממש ראיתי בעיניים שלו שהוא מחכה לאיזה מיקוח טוב.

לדעתי זה חלק מהמנטליות.

פורסם

אם אתה מוצא ביותר זול, תקנה. עד אז, תתמקח.

 

אגב עם באת מירושלים לקנות אצל הפרסי אז כבר יצאת פראייר, אם לא המחיר בסדר גמור.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תהיה רגוע. זה המחיר ל-LM החצי-סינתטי מתוסף MoS2.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

מנסיון (רב) עם הפרסי, הוא זורק מחיר "ראשוני", ובמחיר שבו תקנה בסופו של דבר תלוי בכושר המיקוח שלך.

 

 

אני למשל קניתי אצלו אתמול רבעיית פלאגים של איקווים לרכב שלי, את הפלאגים הוא הביא מז'אן במחיר של 39 שקלים לפלאג (לפני מע"מ), כלומר במחיר של 181 שקלים (הוא עוד הראה לי את החשבונית של ז'אן שכתוב שם 39 שקלים לפלאג לפני מע"מ).

 

תוך 15 שניות קניתי אותם ב-110 שקלים......

 

לא פעם יוצא לי לראות שהוא מוכר משהו למישהו (כשאני אומר "הוא" הכוונה לכל בני המשפחה), ואחרי זה יושב 5 דקות ומנסה להבין מה גרם לו למכור במחיר שהוא מכר, תו"כ שהוא סופר 7,000 פעם את הכסף שקיבל,אולי בתקווה שייצוץ פתאום איזשהו שטר נוסף.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אכן

 

המחיר הראשוני היה 150 ש"ח

 

ובלי קשר ישיר

נחשו נא בכמה מוכרים בירושלים את ה LM המדובר?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא תדעו בחיים

 

 

 

249 ש"ח

לפני מע"מ

 

ככה שגם לנסוע לשם באופן מיוחד שווה...

פורסם

אז תלך לאוטו דיפו ותקנה ב160 ש"ח

 

ובאמת ניתן להוציא LM 10W40 חצי סינטטי מתוסף ב110 ש"ח או ב70 ליחידה (מיכל אפור)?

מי רוצה לעשות קנייה מרוכזת של כמה גלונים ולהוריד את המחיר עוד (נשאל ברצינות)? יש טיפול באופק.

פורסם

כולם אותו דבר , כולם חברים , וכולם מתואמים.

 

 

אם אתם חושבים שכושר המיקוח שלכם הוא זה שמביא את המחירים הללו , תחשבו שוב.

פורסם

לא מחייב שמר

עובדה

הוא הסתכל עלי - ראה אשכנזי לפלף וישר זרק 150

אם הייתי אשכנזי לפלף - היתי משלם לו 150

 

עד כמה אפשר להוריד אותו זה משהו אחר - אבל אצל הפרסים ושאר החברים (בלי לפגוע באף אחד כמובן - גם אני שייך חלקית לשם :-)) יש מה שנקרא "באזאר".בעברית - משא ומתן.

 

הם ממש מצפים לזה - את זה סיפר לי סבא שלי שהוא פרסי וגם מוכר :lol:

יש כאלה שממש נעלבים אם אתה לא מתווכח איתם

מקסימום - הרויחו


×
×
  • תוכן חדש...