Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עריכה נוספת: קראתי הפנמתי.

ביום עם מצב רוח שיש לפרסי בכמה ניתן לקנות את ה 10W-40 MOS2 חצי סינטטי

שתי יחיודת?

 

שמר איך ידעתה שאני לא מגולח? :shock:

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מחייב שמר

עובדה

הוא הסתכל עלי - ראה אשכנזי לפלף

.

.

.

.סבא שלי שהוא פרסי וגם מוכר :lol:

לא מסתדר לי.:roll:

 

 

 

 

 

זה לא רק פרסים , כמו כל הלבנט - אצלנו יש תרבות שוק , וויכוח הוא חובה - בעיקר באיזור יצחק שדה ולמעשה בכל דר' ת"א.

פורסם

אני רכשתי מהפרסי שתי גלונים של מים ירוקים פרסטון ב 60 ש"ח...

פשוט באתי,הוא זרק מחיר,אמרתי לו 60 לשתיהם ונתתי כסף ליד (נתתי לו 100 ואמרתי לו אני רוצה עודף 40 הבנת?)

והוא נתן 40 ש"ח עודף..

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
עריכה נוספת: קראתי הפנמתי.

ביום עם מצב רוח שיש לפרסי בכמה ניתן לקנות את ה 10W-40 MOS2 חצי סינטטי

שתי יחיודת?

 

שמר איך ידעתה שאני לא מגולח? :shock:

המורה שלך מכיתה ב' שזרקה אותך מהכיתה על אי-גילוח , ובגללה לא למדת ש- 2X120=240.

היא סיפרה לי.

פורסם
לא מסתדר לי.:roll:

אני חצי פרסי

חצי לפלף

 

החלק הלפלפי שולת!!!11

 

במיוחד כשאני עם העיגולדים.

פורסם
בקיצור המחיר שלו טוב סהכ 120 זה לא יקר. אני הוצאתי ממנו ב115 (מהמבוגר) כי עשיתי קנייה.

כמה הוא עולה באוטודיפו?

אני יודע שהזהוב עולה סביב 110 120.

 

בדיקה בשבוע האחרון באוטו דיפו חולון :

 

זהב 10-40 אריזה חדשה שטוענת בעברית שמדובר בשמן חצי סינטטי - 170 שח.

אפור מתוסף MOS2 10-40 רק 150 שח.

 

לא טעות... הפוך מיצחק שדה רבתי.

פורסם

מישהו יכול לומר לי אם יצאתי לפלף?

תשמע, להתמקח עם הפרסי זה אומנות.

 

השאלה היא האם יצאת מהחנות לפחות פעם אחת , תוך כדי הפטרה : טוב, אני אחשוב על זה

 

המהדרין יוצאים גם פעם שניה מהחנות ואומרים : יש כאן שוטר עומד לגרור לי את האוטו (כולם חונים באדום לבן שם)

 

ברגע שביצעת את שני אלה, תהיה בטוח שהגעת דיי קרוב למחיר המינימלי.

 

הרכישה האחרונה :רביעיית פלאגים BOSCH YTTRIUM + מגבים של ,BOSCH ב120 ש"ח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תכלס אדום לבן אבל מעולם לא ראיתי בצד הזה פקח, אולי בצד השני איפה שטכנו צינור הזדנב לו פעם פקח אבל ככה יחסית בסדר (יש הרבה זמן להתווכח)

זה בעיקר בשביל להפעיל עליו לחץ , ולמען האמת פעם באה לשם ניידת וצעקה במגאפון לאנשים שיפנו את הרכב.

 

נ.ב. טכנו צינור האלה גנבים.

 

5 ס"מ של צינור - 10 ש"ח. ואיתם אין מיקוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בדיקה בשבוע האחרון באוטו דיפו חולון :

 

זהב 10-40 אריזה חדשה שטוענת בעברית שמדובר בשמן חצי סינטטי - 170 שח.

אפור מתוסף MOS2 10-40 רק 150 שח.

 

לא טעות... הפוך מיצחק שדה רבתי.

אין מצב! הזהוב עולה 80

ונכון האפור 150.

פורסם

סינטטי מלא 5 40 מיכל סכול עולה 130

 

10 40 חצי סינטטי עם התוסף גלון אפור עולה סביב 80

 

10 40 מינרלי גלון זהוב סביב 70

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...