Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בבקשה...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=368119&highlight=%F9%EE%EF+%E7%E1%F8%E5%FA#post368119

 

 

ועדיין לא הבנתי מה לא בסדר ב-LM.

 

לפני שנה וחצי לא ידעתי כמה הם מעפנים ברמה של פז, והדעה היתה מרוב שהימלצתם פה, לאחר שניסיתי , לא הייתי מרוצה, הימלצתי וקיבלתי רג'קטים, חקרתי, טבעתי נפלתי ולא קמתי כי לא ידעתי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני שנה וחצי לא ידעתי כמה הם מעפנים ברמה של פז, והדעה היתה מרוב שהימלצתם פה, לאחר שניסיתי , לא הייתי מרוצה, הימלצתי וקיבלתי רג'קטים, חקרתי, טבעתי נפלתי ולא קמתי כי לא ידעתי.

ומה אתה יודע היום?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ומה אתה יודע היום?

 

אני יודע תקופה שדיונים בנושא ML עושים לי hypertension

 

אתם רוצים ליקנות קקי סינטטי , תקנו

 

אני מכבד אותך שאתה רציני בנושא אבל מסיבות בריאותיות אני לא עונה כי אני חושש שהatherosclerosis תאכזב אותי הפעם. (בקיצור יש לי פטור)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אותך שאתה רציני בנושא אבל מסיבות בריאותיות אני לא עונה כי אני חושש שהatherosclerosis תאכזב אותי הפעם. (בקיצור יש לי פטור)

תשמע, אני עדיין נותן לך להנות מהספק שאתה אדם רציני שמסוגל לגבות את מה שהוא כותב בעובדות. אם אתה מסרב לעשות כן מתירוצים שונים ומשונים זה אומר אחד משתיים:

 

1. שאתה בעל אינטרס או מייצג בעל אינטרס

2. שאין לך מושג למה אתה חושב מה שאתה חושב

 

בכל מקרה זה הופך את דעתך לחסרת ערך ומשקל וזה די חבל אם אתה באמת יודע משהו שאנחנו לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

40 שקל זה יקר, אני הולך לפלאפל לא רחוק מהבית לוקח ממנו את השמן שהוא מרוקן פעם בשבוע מהמכונה, הכי טוב.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמרו לי שאני צריך שמן 15W40 לפולו 1.6 שנת 99 - ושיהיה שמן מסוע VW501

 

זה לא אמו להיות VW502 ? איפה בודקים דבר כזה ?

 

תודה למסייעים

פורסם

מזמשנה כמה עלה ואיזה דרגת צמיגות

 

LM = פז של חול

 

גם אתה נפלת קורבן כמו אותם חברי מועדון שממליצים אחד לשני על מה שקודמיהם המליצו להם כי ל LM יש אריזה יפה יותר משל AMRICAN AEGLE אבל אף אחד לא מוכן להודות בזה.

 

גם ה ASSO וה VALVOLINE שאתם קונים במחירים שפויים הינו חיקוי (LM לא חיקוי של כלום זה פשוט פז של חול..)

 

פיזדה, רק עכשיו שמתי לב שזה אשכול מתקופת ה ברמצווה שלי

מקפיצנים לגרדום !! גם אם זה בטעות :evilbat:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מספר מושגים על הפרסי מיצחק שדה.

 

-מדובר על 2 אחים.

- לצעיר מבינהם, בעל השיער- קוראים שמשון.

- למבוגר- יהודה.

- כששמשון לבד בחנות, יהודה בקרבת מקום.

- שמשון קל יותר במחיר, יהודה יותר קשוח ונבלה לפעמים.

- במקרים בהם תבקשו פריט ששימשון רוצה להוריד לכם מהמחיר אבל חושש, הוא ירים טלפון ליהודה.

- יהודה הוא זה שנותן את המילה האחרונה במקרים של קניות גדולות, שמשון משום מה מפחד לסגור עסקאות גדולות לבד. (עסקאות גדולות- 3-4 שמנים וכו')

- כאשר תראו את שמשון מרים את הטלפון ופונה אל העצד השני בכינוי "אקון" (AKUN)- הוא מדבר עם יהודה. אקון זה כינוי בפרסית ל"גבר גבר", וככה הוא קורא ליהודה בטלפון.

- ב99% מהפעמים שהוא בטלפון עם יהודה (הידוע כ-אקון), הוא מתייעץ איתו על המחיר בשבילך.

 

לסיכום-

הם פרסים, נכון. אבל אפשר להוציא מהם מחירים זולים מהרוב הגדול של חנויות החלפים והשמנים לרכב.

אם יש איזה חלק שאין להם, עדין תבקשו והם יבררו לכם דרכם, כמה יעלה. בד"כ- יותר זול ממה שתקבלו בחוץ, גם אחרי הרווח שלהם על הקניה.

 

בקיצור ולעניין- עם שמשון אין בעיה להתחבב, אפשר לשבת לדבר איתו להתייעץ וכו', הוא אוהב לקשקש. אבל לגביי קניה- כל פעם שתקנו אצלהם משהו, לא משנה מה ולא משנה המחיר- אוטומטית לגחך ולהגיד משהו בסגנון של "אתה צוחק עלי..?" וכו'. מה שבא לכם. הם ירדו במחיר.

 

בהצלחה.

פורסם

אינו קשור בשום צורה ל ASSO שנימכר בחול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואאוו

נוסטלגיה

מזכיר לי שעד היום לא החלפתי שמן...:???:

 

(ככה זה כשיש 6 ילדים על הראש...ועוד ג'מפי על הכוונת)

 

אז מחר עושים טיפול

ליקווי מולי חדש בתור שמן.

 

ולחברה כאן שכותבים דברים ללא בסיס

אני לאמזלזל בכם

אבל אולי תנו אישור לדיבורים?

לי ה LM עשה רק טוב למנוע

הוא שקט יותר,צורך פחות דלק ועובד עגול

(כשלא חם...)

 

ושמן-כמעט שלא נשרף.להזכירכם-מנוע עם 240 אלף ק"מ.

20 אלף ק"מ מהחלפת השמן האחרונה וחצי קילו שנעלם.


×
×
  • תוכן חדש...