Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני רוצה לבנות לי מערכת נחמדה + נוטה למפציצה בווליום

 

אז ככה בנתיים יש לי מערכת רדיו דיסק של DEHP7750MP Pioneer

הדולפינים הכחולים קבלו לינק

http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=13493

ורמקולים של פיוניר 350w שזה בערך 80rms נקי

 

אני רוצה לדעת מה אני צריך בשביל להוסיף לה שתהיה מערכת מפציצה

אז ככה אני רוצה זוג קומפוננט במחיר סביר לא מהמותג הכי מוביל איזה יש לכם להציע לי?

ומגבר..אז ככה..כמה מגברים צריך בשביל להפעיל זוג קומפננט ורמקולים אליפסה של פיוניר 350 ?

וכמובן את המערכת (הפנאל) ובע"ה גם אם נביא סאב.

וכמה וואט אני צריך מגבר? ואם 2 מגברים אז מה לחבר למה ואיך? וגם בקשר ליציאות כמה..

ומה אתם ממליצים מגבר נגיד בוואט גבוה במיוחד או שתי מגברים בוואט נמוך

ולבסוף אם יהיה תקציב נביא גם סאב..

אז אני צריך עזרה בסאב של איזה חברות נותנות איכות ברמה והסאב שתרשמו לי כמה לשלם עליו?

 

עכשיו בקשר לכסף היד חופשית אבל אם טעם..

שלא יעלה לי נגיד קומפננט יותר מ1000 רוצה מערכת שתעלה על הציפיות ושיהיה וולים חזק ביותר

 

ועוד משהו לסיום כבלים זה משנה באיכות של המערכת ?

וכמה צריך להגיע (סכום כסף) כבלים למערכת?

 

נ.ב למי שזה יעזור אני שומע טראנסים,ראפ וגם מזרחית פה ושם...

 

תודה מראש שיהיה לכל גולשי האתר וחברי הפורום וכל עם ישראל שבת שלום תודה רבה.

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

אני מוכן להוציא בערך בסביבות

מגבר 900-1100k

 

קומפננט 600-800k

 

סאב 900-1100k

 

גבר מה יש לך להציע לי?

תודה מראש

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

בשביל בנאדם ששומע טראנס הקומפוננט של אינפיניטי מוציא צלילים משגעים במיוחד

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3014,'normal_sales')

בקשר לסאב של קאדאנס סשא רצחני יש לי אותו שנתיים ואני מאוד מרוצה ממנו מאוד מדויק

לפי דעתי (מצריך מגבר חזק במיוחד)

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2190,'normal_sales')

מגבר ההייתי הולך על זה שמעתי אותו אצל כמה אנשים ולפי דעתי למחירו הוא מחולל נפלאות

את המגבר הייתי מחבר לקומפוננט ולסאב ואת ה6x9 ההיתי מחבר ישירות ל-hu...

(הדברים שהמלצתי לך עליהם ההיתי קונה אבל לא מאתר פומפה שמהם מאוד התאכזבתי ועוד הרבה אחרים כמוני)

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3029,'normal_sales')

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

אם תוסיף קצת למגבר אתה יכול לקחת את ה JBL GTO 75.4 אני מקווה ש ב 1300 שקל תשיג אותו.

 

קומפוננט זה אחי חשוב אם תיקח עכשיו משהו זול ו מהר אתה יבול להתאכזב מזה אחר כך ותרצה להחליף אז תחשוב טוב מאוד לפני הקניה. הייתי אולך או על מורל דוטק ש אולי תימצא ב 900 -1000 שקל ב מחיר הזה או על משהו יד שניה במצב טוב, נגיד פוקל 165K הישן אם תימצא אחלה רמקולים!

 

סאב וופר משהו של JL AUDIO ב תקציב של 800 שקל

או KICKER COMP12 באותו תקציב!

 

בקשר לכבלים אני הייתי קונה הכל בניפרד כי בסטים של כ 100-130 שקל כל חוטים לא טובים ו גם לא במידות המדוייקות כמו רשום עליהם. בקיצור לא איכותי בכלל!

כבלים של רמקולים 5 שקל למטר של SOUND QUEST או של STINGER

כבל של מתח משהו במו 10 שקל למטר עובי 8 GUAGE

RCA זוג או פשותים ב 50 שקל אן אם אתה משקיע קצט אז ב 80 שקל לפחות.

ובית פיוז ב 40 שקל יוצא בערך 240 שקל. אבל משהו טוב.

בהצלחה!

פורסם

מגבר-מאק אודיו 4100 או 4200 יש עליהם המלצות פה בפורום. או להוסיף מעט ולקנות את ה JBL 4.75

קומפוננט-אני תמיד ממליץ על מורל במקרה הזה דוטק.

סאב-אי אפשר משהו חזק מידי כי פשוט ההגברה לא תספיק לך. אם אתה מעוניין יש אחלה דברים ביד שניה (גם אני מוכר :) ) אם לא אז לנסות למצוא איזה סרווין ווגה V-MAX.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...