Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קומפוננט ks65.2 kicker

סאב 10 אינטש dls

מגבר solid audio f4

מגבר solid audio f2

jbl cs396 6X9

hu-pioneer 7700

 

אני מאד אהבתי את הצליל אם יש מישהו שמכיר את הקומפוננט אשמח לשמוע תגובות עליו ובכמה קניתם אותו

פורסם

עומד בסתירה לת'רד שפתחת בו אתה מבקש ייעוץ לגבי פריטים מגרמניה...

 

או שרק רשמת את הפריטים שאתה מתכנן לרכוש ואת הצליל שאתה אוהב, שמעת אצל מישהו אחר.

 

בכול מקרה, תסביר את עצמך כמו בן אדם ואם אתה מבקש ייעוץ- ציין גם תקציב, רכב ובלא בלא...

פורסם

הוא חשב להביא מגרמניה, הוא הבין שזה לא יצליח

הוא קם בבוקר עם דודא למערכת

הלך למתקין

שפך הרבה מאוד כסף

וחזר לבית מרוצה

שמעתי עכשיו את המערכת, סה"כ סבבה, מותקן באוטו פיצפון, הסאב דופק מטורף, הקומפוננט זקוק לכיון לדעתי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

סתם לדעת מה אנשים אחרים חושבים אתה יודע.

 

כמו שאתה אוהב חומוס של מישהו ויודע שהשאר הולכים אליו כי הוא טעים

אשאל שוב:יש למישהו נסיון עם הקומפוננט הנ"ל?

מעניין אותי לשמוע ביקורות עליו

פורסם

הביקורת הכי טובה היא שאתה אוהב אותם. וזה גם הכי חשוב הרי כל פעם שמישהו מבקש המלצה פה בפורום מיעצים לו ללכת לשמוע.

 

אם הייתי אומר לך ששמעתי אותם ולא אהבתי זה לא ישנה כלום כי אתה אוהב אותם וזה מה שחשוב, ולהיפך אם אני הייתי אוהב ואתה לו זה היה מנחם אותך? כנראה שלא.

 

בכל אופן תתחדש

פורסם

טוב אני מבין שכל אחד בא לי עם הפילוסופיות שלו ולא באמת מתמקד במה ששאלתי.

חבל...

תודה בכל אופן.

פורסם

שגו

 

יש לך אחלה מערכת

אל תקשיב לאף אחד!

:)

אוכלת את של סולומון

אולי יש עוד קצת כיוונים קטנים

אבל זה מממממממממממממממממש בקטנה

×
×
  • תוכן חדש...