Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על ווסת לחץ דלק...


רז לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהוא יכול להסביר לי מה נותן ווסת לחץ דלק ?

דרך אגב האים ניתן להחליף את הדיזה בקרבורטור ליותר גדולה ?\(יהיה שיפור בכלל בכוח ?)

תודה רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם ניתן להחליף את הדיזה בקרבורטור, ליותר גדולה ?(יהיה שיפור בכלל בכוח ?)

תודה רז...

לא!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הווסת לחץ אמור לתת לך תגובת מצערת יותר מהירה

 

איך הוא עובד בדיוק , אני לא זוכר

 

אבל מי שהתקין אמר שזה סתם חרטא

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשו פעם שיעור בנושא מערכת הזרקת דלק בבסיס שלי ואמרו שם שווסת הלחץ תפקידו להנמיך את לחץ הדלק שמשאבת הדלק מייצרת ולתת לחץ דרך כמו שצריך בהתאם למצערת ודרישת המנוע

נגיד המשאבת דלק נותנת לחץ של דלק לכיוון מערכת היניקה ברכב בלחץ של 5 באר (נשמע לי קצת מוגזם אבל כך הנגד אמר) אז תפקיד וסת הלחץ להנמיך את הלחץ ל 2 באר או 3 באר או כל רכב לפי הדרישה שלו וכך שלא יהיה מצב שיהיה לחץ דלק מיותר ובזבוז של דלק

לא היה לי ניסיון מעולם עם זה כך שאני רק מעביר מה שהסבירו לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים!

לא זה,ולא זה.

תפקיד שסתום הלחץ,להחזיק לחץ קבוע בין המשאבה לבין המזרקים.

את יתר הלחץ הוא מחזיר לטנק.

המשאבה מייצרת לחץ יותר ממה שהמזרק צריך.

המחשב הוא שקובע את משך זמן ההזרקה.כפועל יוצא מכך גם את כמות הדלק.

נשאלת השאלה, למה לא התאימו את לחץ המשאבה, ללחץ העבודה של המזרקים.

ובכך לחסוך את שסתום הלחץ.התשובה,כשהיא מתבלה היא לוחצת פחות,ועדיין הלחץ לא יורד

מטווח הפעולה של המזרקים.

ד"ש לנגד.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, מדובר פה על מערכת עם קרבורטור אז מה אתם מבלבלים את המוח , מחשב , מזרקים :? !!

 

במערכת קרבורטור לא קיים ווסת לחץ דלק כי הקרבורטור הוא בעצמו ווסת ומסוגל לווסת את הזרימה של הדלק ומה שלא צריך להחזיר למיכל :-)

 

מה שאמר דוד נכון לגבי מערכות הזרקת דלק בנזין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-) משאבה מייצרת ספיקה והמהירות הזרימה נוצרת לפי קוטר צינור, אבל אם אתה סוגר את הצנור נוצר לחץ אם אתה רוצה ואם לא :-P

 

והקרבורטור סוגר את הצינור שבא מהמשיבה ואז נוצר לחץ ,

יש מצוף בקרבורטור שקוביע כמה דלק צריך להיות בקרבורטור והשאר מחיר אותו לטנק דלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

משאבה הידראולית שמן,מים,דלק זוהי מכונה שהופכת אנרגיה מכנית בתנועה לאנרגיה הידראולית.כלומר תפקיד המשאבה להבטיח את הזרימה בספיקה מסויימת הדרושה,ולחץ העבודה של המשאבה נקבע על ידי העומס במערכת והתנגדויות הצנרת לזרימה.

באופן מעשי ספיקת המשאבה תלוייה במידות הגאומטריות ודגם המשאבה.

בכול זאת למה אנו משתמשים במושג לחץ של המשאבה ?

מכיוון שוהי טעות נפוצה שקשה להיפתר ממנה.

כאשר אומרים משאבה ללחץ של 100 P.S.I מתכוונים לכך שהמשאבה יכולה לעמוד מבחינה מכנית בלחץ שנוצר כתוצאה מהתנגדויות בזרימת הנוזל או הפעלת בוכנה שמרימה משא של 1 טון.

כמובן שאנו משתדלים לא להגיע ללחץ עבודה במערכת מעבר למה שהמשאבה תוכננה.או מתקינים שסתום פריקה.

אין קשר ישיר בין ספיקה ללחץ שני דברים שונים לחלוטין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

שינוי מידות הדיזה (שטח חתך) משנה את מהירות הזרימה,ולא לחץ.

הספיקה נשארת קבועה לפי הנוסחה.

Q=V*A

כאשר:

V=מהירות הזרימה של הנוזל.

A=שטח חתך הדיזה.

Q=ספיקה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומהו המצב הספציפי ומטרת ההגדלה?

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, המטרה היא "לשפר", הרי ברור שלהכניס יותר דלק עם ווסת בפיקים של שמונה ורבע באר כשארבעים ואחת מעלות בצל הולך לייצר מספיק כוח כדי להביא לסובארו אימפרזה 1600 אוטומטית רכבות בגלגול מרביעי ב-2250 סל"ד בעליה עם רוח גבית קלה.

 

חבר'ה, צאו מזה, אחד מביא חישובים לא רלוונטיים לכלום, השני מתווכח על תפקידה של משאבת הדלק והשלישי מוצא ECU ברכבים עם קרבורטור... מה יהיה?

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה היא הכנסת יותר דלק

וזה מה שקורה בפועל

והחישוב הזה מיותר.

כלומר זה טוב לדעת בכלליות אבל פה זה לא משנה!

יותר דלק בלי (הרבה) יותר אוויר יחנקו את המנוע ויגרמו לתערובת עשירה מדי , פיח וזיהום סביבתי. לא יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...