Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוטי הצתה מקוריים או תחליפיים ? המשך דיון.


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לעתיד האם הכי טוב, זה לא פרסומת של חברת ביטוח?!

ולעיניננו חוטי הצתה מתוצרת AC, שמוצריהם ידועים באיכותם, הם שווים כל שקל שמושקע בהם, יחד עם המצתים המעולים מתוצרת זאת, המומלצים , בכל חום לרכבים גרמנים בעיקר, ועדיפים גם על בוש!

ההבדל בין חוטי הצתה של ביתן ספארק(BS), הם כמו, ההבדל בין סוסיתא למרצדס,( ויסלחו לי בעלי הסוסיתא הנדירים מפורום אספנות!), ממליץ בחום על חוטי הצתה של AC, ובעיקר על המחיר הסביר בהחלט לסט חוטים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת עדיפים גם על בוש

באיזה רכב...באיזה דגם

איזה מנוע, זאת הצהרה מעט הזויה

 

לדוגמא ל20VT יש המלצות ברורות לבוש ומניסיון שלי עם בוש זה עובד פיקס אין בעיות האוטו מושך מצויין..אז מה הבעיה לא הבנתי

 

בקשר לפרסומת : זה לא הכי טוב זה "דוד הכי טוב"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבי אופל בעיקר! בברכה דוד הכי טוב!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם חוטים של AC לקליאו? (92, 1400, קארב', כרגע מותקנים מקוריים בסוף חייהם)

אם כן:

כמה יעלה?

איפה אני משיג?

 

אם לא:

איזה תמליצו?

כמה יעלה?

איפה אני משיג?

 

אני גר ברמת גן...

תודה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דימה, אני נסעתי מעל 200K עם חוטים מקוריים בקליאו .

כשהחלפתי לBS היתה ירידה משמעותית בביצועים ונאלצתי להחזיר את המקוריים,

ממליץ לך לקנות מקוריים או תוצרת איכותית.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באימפרזה אני החלפתי חוטים אחרי 200 אלף כי קצת החלו להתייבש, תמיד המקורים מחזיקים הרבה

 

לאיציק

זוכר שדיברנו על התנגדות החוטים ושהיא גבוהה מאד (18K) וזה לא טוב.

לקחתי עצתך ברצינות ועשית מחקר ובאמת עד 9K זה טוב ולפי הדטה שיט כתוב עד 12. בכל אופן משיחות עם מקצוענים ואחד מהם שאני יודע שהוא אלוף אז הוא אמר שהחוטים של ההתנגדות הגבוהה ובעיקר BS הם טובים, בהתחלה התנגדותם גבוהה כי בהתחלה החומר מתעייף הרבה ואז החוט מתייצב. ובאמת אצלי חוטים של לפני 3 חודש לערך היו 18K לפתע נהיו 9K. (שזה בטווח הנורמלי)

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק,

 

אני חושב שיש הנחה סמויה בהודעה שלך שאומרת שככל שהתנגדות הכבל נמוכה יותר כך הוא טוב יותר.

אני לא בטוח שהנחה זו נכונה כי אחרת מדוע לא לייצר כבל בהתנגדות אפסית או כבל של 1 קילואוהם למשל?

במילים אחרות, אם ברכב שלי מוגדר כבל הצתה ככבל בעל התנגדות של 5 קילו (אגב, זה VW וההתנגדות לא יוצאת דופן בגודלה) ואני ארכיב כבל בעל התנגדות של 1 קילו - לא שיפרתי. גרעתי, אני חושב. באותו אופן יכול להיות שרכב מסויים ידרוש כבלי הצתה בעלי התנגדות של 20 קילו כדי לעבוד אופטימלי. לא נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק,

 

אני חושב שיש הנחה סמויה בהודעה שלך שאומרת שככל שהתנגדות הכבל נמוכה יותר כך הוא טוב יותר.

אני לא בטוח שהנחה זו נכונה כי אחרת מדוע לא לייצר כבל בהתנגדות אפסית או כבל של 1 קילואוהם למשל?

במילים אחרות, אם ברכב שלי מוגדר כבל הצתה ככבל בעל התנגדות של 5 קילו (אגב, זה VW וההתנגדות לא יוצאת דופן בגודלה) ואני ארכיב כבל בעל התנגדות של 1 קילו - לא שיפרתי. גרעתי, אני חושב. באותו אופן יכול להיות שרכב מסויים ידרוש כבלי הצתה בעלי התנגדות של 20 קילו כדי לעבוד אופטימלי. לא נכון?

מה שאתה אומר זה דבר הגיוני שנקרא "הצמדות להוראות יצרן"

השאלה היא : אם היצרן הגדיר טווח של 5 עד 12K מה נעדיף ? 11.5 או 5.5 ?

 

דבר נוסף מעניין הוא מה שהבחור למעלה אמר...שהוא שם כבלים בהתנגדות של 18 ואחרי שימוש הם נהייו 9

מה שאומר שאיציק שם כבלים לדוגמא של 6 שעלולים להפוך ל3 ולעשות לו נזק...דבר נוסף ומאוד חשוב שיש לקחת בחשבון - ההתנגדות אותה איציק מודד עם FLUKE הינה התנגדות נומינאלית...השאלה מה ההתנגדות שהכבל מראה תחת עומס...לדוגמא המון רמקולים לרכב נמדדים 2אום התנגדות נומינאלית...אבל בפועל בחיבור למגבר הם "מראים" למגבר 4 אום התנגדות....

 

יתכן והכבלים של איציק תחת עומס יראו התנגדות שונה ויגרמו נזק....וההרגשת שיפור הינה בגלל שעוד מעט הראש מנוע יעוף מהמקום :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק עתיד

 

דובר רק שהחוטים עם הסופר התנגדות יורדים ומתייצבים.

זה מה ששאלתי אותו

על החוטים המקוריים שהיו אצלי בעת הפירוק לאחר 208K ובני 10 שנים ההתנגדות הייתה 5-7K.

כאמור, אין כמו המקוריים.

 

בקשר להתנגדות נומינלית יתכן שאתה צודר ובעת עבודה ההתנגדות יורדת/עולה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לא לשים מקוריים וזהו?

למשל אצלי בהונדה,אני לא יודע כמה ההתנגדותאבל כמה כב אמור לעלות סט חוטי הצתה מקורי?שכמו שאתה אומרים הוא בטוח מתאים הכי טוב לאוטו והוא מחזיק מעמד המון זמן.

גם אם זה יעלה 300 שקל זה שווה כי בשורה התחתונה הוא מחזיק יותר זמן והוא מותאם במיוחד לאוטו

לא ככה?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל BS יש ח*א של חוטים. מאוד לא איכותיים, לא מחזיקים הרבה זמן ומתפוררים בידיים.

אם אתם יכולים להשיג בסביבות ה 300 שקלים חוטים מחברות ידועות כמו AC DELCO או למשל BERU אז לכו עליהם מבלי לחשוב פעמיים.

אני שמתי ברכב שלי חוטים של SPLITFIRE כי לא מצאתי חוטים מחברה ידועה שיתאימו לרכב שלי והמקוריים של BERU עלו בסביבות ה 700-800 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקוריים לא בא בחשבון כי רוצים מחיר שחיטה וזה סרט להשיג אותם. מישהו יודע איפה אני משיג תחליפיים איכותיים? (AC או BERU ) וכמה הם יעלו פחות או יותר?

תודה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק עתיד

דובר רק שהחוטים עם הסופר התנגדות יורדים ומתייצבים.

זה מה ששאלתי אותו

על החוטים המקוריים שהיו אצלי בעת הפירוק לאחר 208K ובני 10 שנים ההתנגדות הייתה 5-7K.

כאמור, אין כמו המקוריים.

בקשר להתנגדות נומינלית יתכן שאתה צודר ובעת עבודה ההתנגדות יורדת/עולה

אני לא מסכים בכלל עם מה שנאמר.

בחוטי הצתה ההתנגדות ג-ד-ל-ה ככל שעובר הזמן. זה כתוב בכל מקום אפשרי באינטרנט וזו עובדה קיימת בכל מקום.

אם תשים לב, באין-ספור מקומות אומרים לך שבמהלך בדיקת חוטי ההצתה אם הכבל עבר בזמן מדידה עם מולטי-מטר את הטווח המקסמלי של XX אוהם אז יש להחליפו.

כמעט בשום מקום שנתקלתי לא היתה כלל התייחסות לטווח המינימאלי של הכבל, כי ידוע שההתנגדות גדלה.

אני תושב רמת גן וגם אתה, אני אשמח לבדוק את הכבלי הצתה שלך ולראות את נס פח השמן בדמות התנגדות חוטי הצתה מסיבי פחם שירדה מ 18K ל- 9K, זה באמת מעניין.

 

מה שקורה בזמן עבודה לא צריך לעניין אתכם או אותי, היצרן קבע הנחיות לבדיקת החוטים וזה אומר פירוק הכבל מהאוטו ובדיקה "על יבש" !

(ודרך אגב, יצא לי גם לפרק את החוטים לאחר שהם עבדו על האוטו, ז"א מייד אחרי נסיעה, וההתנגדות זהה למצב בו הם קרים בבוקר).

 

אז למה לא לשים מקוריים וזהו?

למשל אצלי בהונדה,אני לא יודע כמה ההתנגדותאבל כמה כב אמור לעלות סט חוטי הצתה מקורי?שכמו שאתה אומרים הוא בטוח מתאים הכי טוב לאוטו והוא מחזיק מעמד המון זמן.

גם אם זה יעלה 300 שקל זה שווה כי בשורה התחתונה הוא מחזיק יותר זמן והוא מותאם במיוחד לאוטו

לא ככה?

חוטי הצתה להונדה מאוד יקרים, בסביבות 300 שח לכבל הצתה אחד (בחברה) !!

 

ועוד משהו לכולם:

החוטים של AC DELCO באים מוכנים לרכבים אמריקאיים, את ההסבה שאני עשיתי לא תמיד ניתן לבצע כי זה תלוי בקונקטורים שיש לכם (בחיבור למצת ובחיבור לקוייל).

 

איציק,

 

אני חושב שיש הנחה סמויה בהודעה שלך שאומרת שככל שהתנגדות הכבל נמוכה יותר כך הוא טוב יותר.

אני לא בטוח שהנחה זו נכונה כי אחרת מדוע לא לייצר כבל בהתנגדות אפסית או כבל של 1 קילואוהם למשל?

במילים אחרות, אם ברכב שלי מוגדר כבל הצתה ככבל בעל התנגדות של 5 קילו (אגב, זה VW וההתנגדות לא יוצאת דופן בגודלה) ואני ארכיב כבל בעל התנגדות של 1 קילו - לא שיפרתי. גרעתי, אני חושב. באותו אופן יכול להיות שרכב מסויים ידרוש כבלי הצתה בעלי התנגדות של 20 קילו כדי לעבוד אופטימלי. לא נכון?

לא מדוייק.

אני הסברתי את הטווח שהיצרן ממליץ אצלי ברכב - ונצמדתי להמלצה זו.

tomitom טען שככל שההתנגדות בחוטים נמוכה = יותר טוב.

כמו כן גם רשמתי מפורשות שחוטי הצתה עם הנתגדות אפסית הם אסורים להרכבה במכוניות מודרניות (הזרקת דלק וכו').

הדיווח של יונתן בנוגע להתנגדות חוטי הצתה של BS שירדה בחצי אחרי שימוש תמוהה בעיני (ההתנגדות תמיד עולה בחוטים הללו).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון אחרי השרשור אז עם צביקה חששתי שיגרם נזק לסלילים אז בדקתי ומצאתי 9 בערך ושהיו חדשים היה 17 18 וכך גם המומחה ששאלתיו.

אחרי שנתת לי את המידע בFSN או מה שלא יהיה וראיתי את ההתנגדות אז בדקתי אצלי והתחלתי לחקור

נ.ב. החוטים אצלי לא BS

רוצה לבדוק, שבוע הבא. בשמחה

יונתן

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...