Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

 

alice in chains=OMANUT כמו הרבה להכות כמוה :!::!::!:

 

להכות את מי? מה הוא עשה? :wink:

 

ערכתי.

סבבה?

(איזה טעות אלמנטרית).

יש לך משהו ענייני להגיד חוץ מ....?

 

חוץ ממה?

קח תחיים בסבבה, מה אתה מתעצבן?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

 

alice in chains=OMANUT כמו הרבה להכות כמוה :!::!::!:

 

להכות את מי? מה הוא עשה? :wink:

 

ערכתי.

סבבה?

(איזה טעות אלמנטרית).

יש לך משהו ענייני להגיד חוץ מ....?

 

חוץ ממה?

קח תחיים בסבבה, מה אתה מתעצבן?

 

אני מתעצבן על עצמי.

 

אבל בלי שום קשר, יש פה כמה אנשים שלא עברו את כיתה ב" לפי כל השגיאות שלהם(ואני לא מדבר על עניין הפיסוק!). לא מעוניין לחשוב שאני אחד מהם.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

זה לא היה תיקון שגיאה קטנוני, אלא מין חידוד לשון ואנקדוטה

על שגיאת כתיב שיצרה משמעות שונה לגמרי.

צחק מזה וזהו :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אין על ויל סמית

 

שובר את כולם

 

יכול מאוד להיות שאתה מבין במכוניות אבל במוזיקה,ממש לא. וויל סמית???

הרכרוכי הזה. הוא שחקן טוב בעל אישיות נהדרת וזהו.

לטעמי, מוזיקה שחורה משחררת ומקפיצה את הראש, אבל שאני רוצה להיתחבר

אני מקשיב ל soft\hard rock.

 

alice in chains=OMANUT כמו הרבה להקות כמוה :!::!::!:

 

 

Alice In Chains????

לא סטינו קצת מנושא השרשור פה???

 

ודרך אגב,

Ruff Ryders לא רעים אבל אני אוהב יותר את הDawg Pound!!

איך אפשר בלי סנופ, נייט דוג, וורן ג'י??? :Fade-color

Life is a ciggerate, smoke to the end


×
×
  • תוכן חדש...