Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפלצת באס חדשה, 7,000 RMS. רק היום, רק היום 2,499$...


oogee
שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אלטרנטור של 150A ומצב של 60A ב12V אפשר להפיק מעל 2500W של חשמל.ובדרך כלל סאבים עם XMAX נמוך יותר נצילים מסאבים עם XMAX גבוה, לא יודע למה,

זה עובדה,

 

כול הסאבים של ההגברות של המסיבות זה סאבים עם מהלך XMAX מאוד קצת ונצילויות של מעל 98dB

לאלמנט, ובזכות הנצילות שלהם הם מפיקים שמע חזק מאוד.

 

לאחד שאני מכיר יש שני סאבוופרים של הגברה, 2000WRMS 98dB נצילות,

בחוף בטבריה הוא הביא זוג כאילו. כול תיבה 2 אלמנטים של 15 אינץ. והדבר הזה הוזיז את החולות באדמה, וזה מקום פתוח צריך להתחשב בזה. בנתונים שלהם,

http://www.eaw.com/products/SB250R.html

 

ממרחק 1M במקום פתוח ! הם מפיקים 137dB.

 

עכשיו תעשה חושבים אם הנצילות שלהם היית 85dB... הם היו מוצאים כ 124dB.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת רלוונטית לנושא:

if you understand the components of efficiency, it's quite clear why 1 watt efficiency is useless for evaluating the broad bandwidth efficiency of the woofer.

 

BL and Mms are the ONLY things which effect efficiency. If you reduce BL or increase Mms, one 1 watt efficiency decreases.

 

Does that mean that if we take two identical drivers, and drop the BL of driver 2, that driver 1 is more efficient at all frequencies?

 

NO. Not even close. In fact, driver 2 will be MORE efficient at low frequencies, and have superior low frequency extension. This is because while 1 watt efficiency has decreased, extension and low frequency efficiency have INCREASED.

 

As Dan stated, all drivers still hold true to Hoffman's Iron Law. If you reduce BL, you are increasing necessary box size, and increasing extension, at the cost of 1 watt efficiency.

 

Yet if you compare the two woofers output below 100Hz at a given power level, the driver with the higher Qes is still going to be the one with the greater output.

 

PA style drivers almost always have mediocre extension, but VERY high 1 watt efficiency and a large box.

 

They typically use a very light diaphragm/coil assembly, a strong motor, and consequently, offer weak low frequency extension.

 

Low Mms and High BL combine for weak lowend, but if you judged only by 1 watt efficiency, you'd make an erroneous conclusion in the opposite direction.

 

לקוח מכאן:

http://www.carsound.com/UBB/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=1;t=022602;p=1#000000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הקישור.

 

זה מסביר את תגובת הגרף של התכנון תיבות, כאשר סאב אחד שלי בתיבה 160 ליטר יעבוד הרבה יותר נמוך, מאשר 2 באותה תיבה (160) ליטר, אבל בתדר של 65HZ הוא יפיק פחות.

 

עכשיו הרעיון השני שלי התממש להתעלות על 143דציבל עם 600W.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...