Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הצטרפתי היום למערכת הפורומים שהתלהבתי כל כך למצוא !

 

ברשותי סובארו ג'סטי שנת 92 מנוע 1000, בעלת גיר רגיל קטנה וצנועה :-)

יש לי בעיית טורים, המנוע בזמן מנוחה (ברמזור) על 2000 סל"ד !

איך מכוונים טורים ? יש אפשרות לעשות כיוון לבד ואם לא, כמה עולה ?

 

דבר נוסף, המדחס של המזגן התגלה כדולף בזמן בדיקה למילוי גז, נאמר

לי שמדחס חדש עולה הון תועפות, המדחס הקיים באוטו הוא המקורי של סובארו.

יש מקום שבו אוכל להשיג מדחס משומש / משופץ במחיר סביר ? (ביחס לערך האוטו...)

 

תודה לכולם ! מחכה לתשובות.

מני.

:-D

פורסם

ברוך בואך לפורום ובתקוה שתהנה ממנו ותסתייע בו ומחבריו.

ברכישת מדחס מזגן משומש אתה לוקח הימור למשך כמה זמן הוא יחזיק מעמד. עדיף מדחס משופץ.

לגבי כוון סל"ד מנוע מהקרבורטור אז המתן לקרבורטוריסט של הפורום צביקה שיתכן ויוכל לסייע לך דרך המסך והמקלדת.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום רפי !

 

קודם כל, תודה על התגובה המהירה !!

אני מגבעתיים, ותיארתי לעצמי שמדחס משופץ עדיף, יש לך מידע על מקום שמוכר

במחיר שווה לכל נפש, או יותר נכון לנפש שלי :wink:

 

ובקשר לסל"ד אני מחכה לצביקה :-)

 

מני.

פורסם

למני שלום רב וברוך בואך לפורום!

בורג כוון סלד בגאסטי נמצא בחלק הימני פנימי( לכוון קיר האש) ניתן להגיע אלין עם מברג קצר, ללא הורדת מסנן אוויר, למי שלא בקיא בקרבורטור, יקשה הדבר למצוא אותו, לכן מומלץ להוריד את מסנן האוויר,על מנת לקבל גישה קלה לכוון , וגישה קלה למציאת הבורג בפעם הראשונה, לאחר שתמצא את מיקומו, לא תדרש יותר לפרק את מסנן האוויר, יש לפתוח את הבורג במקצת, ולבדוק אם הסלד לא נוחת לגמרי, במקרה של קרבורטור תקין תוכל להוריד את הסלד ל1000/ 1200, במקרה שקיימת בעייה במערכת הסרק בקרבורטור, ניסיון להוריד טורים סרק, יגרום לכבוי הרכב!

פעל כמו שהדרכתי אותך ודווח בפורום על התוצאות!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...