Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כדאי להתקין בפונטו?

אני יודע שמן הסתם קומפוננט יותר איכותי, אבל כשדיברתי עם מישהו שמרכיב מערכות ברכבים הוא אמר שלא כדאי לשים קומפוננט בפונטו, כי זה פשוט בזבוז.

הרכב קטן ולא יכול לנצל את הסאונד של הקומפוננט או משהו כזה?

יש אמת בדבריו? והאם רמקול אליפטי 6X9 רגיל הוא כ"כ גרוע?

פורסם

אני חושב שהמתקין שלך התכוון , שהגודל חורים בפונטו הוא 3.5 אם אני לא טועה , הדגמים הישנים ..

לכן רמקול קומפוננט כזה קטן , לא יפיק כל כך עוצמה ולא כדי לשים רמקול כל כך קטן .

פורסם
אני חושב שהמתקין שלך התכוון , שהגודל חורים בפונטו הוא 3.5 אם אני לא טועה , הדגמים הישנים ..

לכן רמקול קומפוננט כזה קטן , לא יפיק כל כך עוצמה ולא כדי לשים רמקול כל כך קטן .

 

לא.. הוא התכוון פשוט שלא כדאי להרכיב קומפוננט בפונטו...

גם לי זה נשמע קצת מוזר שלא כדאי לשים קומפוננט.

אבל איזה אינטרס כבר יכול להיות לו?! הוא הרי מרוויח יותר כסף...

הוא אמר שבשביל להנות מקומפוננט כמו שצריך, עדיף להרכיב אותם על רכב עם חלל קצת גדול יותר וגם הבעייה הפשוטה שאין כ"כ הרבה מקום לרמקולים בפונטו..

פורסם

הפירוש היחידי הוא !!!! שיש לו (למתקין) יותר רווח על רמקול 6/9 מאשר על קומפוננט.,

 

ואין לו את הכוח להתקין את הקומפוננט.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבחינת מקום תמיד אפשר לעשות בנייה, אבל כמו שכבר אמרו לך ניראה לי שכדי שתחליף מתקין ודחוף.

 

9*6 אתה תמיד יכול לשים מאחורה ומקדימה עם יש לך את הרצון והיכולת לשלם או לבנות לבד בניה ולהנות מקומפוננט. מבחינת אקוסטיקה ההפך הוא הנכון ברכב קטן תשמע יותר חזק מאשר ברכב גדול במיוחד אם תשים סאב והבגאז' לא ממש מופרד מתא הנוסעים אתה תרגיש הרבה יותר טוב את הבאס.

פורסם

הבנתי... מה לעשות כנראה שלפעמים אני קצת תמים :smile:

אוקייי, אז אני אלך על קומפוננט בסופו של דבר.

 

יש לכם המלצות? אני מחפש משהו בתחום ה 500 שקל, לא משהו שצריך בשבילו מגבר...

ועוד שאלה קטנה, איפה מחברים את הקרוס-אובר, צריך לקדוח אותו לאיזה שהוא מקום ליד הרדיו דיסק או שאפשר פשוט לחבר אותו ליד הרמקולים האחוריים בבאגאג' ?

פורסם

אתה יודע איזה גודל יש שם ?

לדעתי זה 3.5 אבל אפשר לעשות בניה , אז תחליט מה אתה רוצה ....

 

כעיקרון בתקציב הזה יש את המורל פולס VS לייטנינג אודיו -בולט.

שמעתי את שתיהם , ולטעמי הלייטנינג אודיו לוקח.

פורסם

נראה לי ידידי שהוא מדבר על המגש האחורי ולא על הדש...

 

ונראה לי שהמתקין שלו הוא אחד שאסור לו לעבוד במקצוע...אני לא אוסיף דבר מעבר לעניין שאולי הוא צריך לשמוע קומפוננט בטנדר חד קבינה,ויגיד לי אם אי אפשר לנצל את הקומפוננט...

 

בכל מקרה אם זה על המגש האחורי,קומפוננט 6.5 ישמע נהדר בפונטו,כבר שמעתי מערכת אחת כזאתי עם 2 קומפוננטים קדמיים ואחוריים וזה נשמע נהדר,סאונד מאוד מיוחד ומאוזן.

בכל מקרה בתקציב כזה אפשר ללכת על המורל פולס באמת.

under construction..

פורסם
לא צריך מגבר בשביל הסטים של הקומפוננט שהוצעו כאן, נכון?

בנוסף לשאלה ששאלתי (ועדיין לא נענתה :sad:), יש לי עוד שאלה: האם זה נכון שפיוניר לא נותנים אחריות על הרמקולים שלהם, מדובר על רמקולים 6X9...

×
×
  • תוכן חדש...