Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האתר הזה שייך לבחור סבבה בשם איציק.

 

הבעיה היחידה היא שאין לו כלום מבחינת מלאי,ומה שתרצה הוא יקנה וימכור לך.

לכן תצפה לתשובה של:"נגמר במלאי -אבל אם אתה רוצה יש X אותו דבר".

 

והקומפוננט הזה נראה במילים עדינות זבל רציני...

under construction..

פורסם

באמת זבל סיני!

מתי אנשים יפסיקו להתקמצן ויימשכו על ידי הזבל הזה, שלך תדע אם יחזיק שבועיים?

עדיף לחסוך עוד קצת..

ב-500 שקל יש מבחר יותר גדול ואיכותי!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
האתר הזה שייך לבחור סבבה בשם איציק.

 

הבעיה היחידה היא שאין לו כלום מבחינת מלאי,ומה שתרצה הוא יקנה וימכור לך.

לכן תצפה לתשובה של:"נגמר במלאי -אבל אם אתה רוצה יש X אותו דבר".

 

והקומפוננט הזה נראה במילים עדינות זבל רציני...

טוב לאור תגובה שקיבלתי בפרטי אני רוצה לחדד משהו.

ואני ציטטתי את עצמי.

אז ככה, לא אמרתי שום דבר רע עם האתר,ואני אף פעם לא מביע את דעתי אלא אם היה לי איזשהו נסיון בדבר.

לכן,אני מחווה את דעתי האישית בלבד,כמו שביקש פותח התר'ד-- הוא ביקש את דעתנו.

סה"כ אמרתי שאיציק בחור באמת סבבה,והוא אחלה .

אך מנסיוני איתו,רדפתי אחריו על כבלים RCA של סטינגר 4ערוצים(זה מה שהייתי צריך אז).

ואחרי נסיונות וטלפונים נאמר לי שאין אבל יש משהו "דומה" של סאונד קווסט(חברת בת של סטינגר).

זהו הנסיון.(זה לא שאיציק או האתר שלו לא בסדר -זה פשוט צורת הקניות אונליין).

אני אני אומר פה משהו שהוא תקף לכל אתר קניות אוןליין,למי שלא מכיר את התחום בלי שום קשר לחוויות אישיות.

כל הרעיון של חנות מקוונת,הוא להמנע ממלאי,הרי זה לא שכל אתר מעדכן את הפריטים מידי יום\או אחרי שפריט נמכר אם אין יותר.

אז לכן,תצפו מהתשובה של:"נגמר אבל יש משהו X", גם בפומפה ושאר אתרי האינטרנט ,וזה מובן.

וכמו שאמרתי,הם לפעמים עובדים עם סוכנים,וכשמישהו מתקשר ורוצה להזמין,אם מביאים סחורה=קונים,ומוכרים לאותו לקוח.

מה לא בסדר פה?

אף אחד לא בא להשמיץ פה אף אחד.

האתר הינו בגדר קטלוג,וניתן להזמין,וכמו בכל אתר שמכבד את עצמו יש זמן אספקה של 7\14/21 יום,מה למה הם צריכים את הזמן הזה???,הרי זה ברור,הם לא מחזיקים במלאי את כל העולם ואחותו.

אז תחסכו ממני את כל ה"רגשי אשם" הללו.

זה לא השמצה,אלא האמת.(ושוב,זה לא דבר רע!!,אני רק מציין את העובדה שלא להתלהב ממחירים/פריטים כי ייתכן שאין אותם יותר).

ועוד ראיה לכך היא המשפט הבא :"התקשר לקבלת מחיר"---> זה לא מרמז לכם שאין לו אותו במלאי והוא צריך לברר????

תודה מראש.

G.Mr

under construction..

פורסם

רק לחלוק עליך ככה בקטנה - פומפה כמעט תמיד שרשום שיש במלאי אז יש במלאי ושרשום אספקה תוך 14 יום אז אין במלאי

 

למרות שפה ושם יש להם פלטות (נגמר ה9853 ולא עדכנו) ויש יציאות טובות (היה 9855 במלאי וגם 9851 - אגב מישהו יודע למה לכל הרוחות ה51 יקר מה53 בפומפה?)

×
×
  • תוכן חדש...