Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם,

 

חזרתי היום מאילת, שהיתי כ 4 לילות וחמישה ימים במלון ישרוטל אגמים,

 

המלון הוא מלון שכולו "על המים" משמע הבריכה סובבת את המלון, והחדרים בקומה ראשונה יש קבינה ישר למים:

 

Agamim_Room.jpg3P96.jpg

 

בחדר כזה בדיוק הייתי, החדר עצמו ממש יפה, יש טלויזית פלזמה מגניבה לגמרי , מיני בר, ומיטה ע-נ-ק-י-ת (יותר גדולה מזוגית , מן 2 מיטות וחצי מחוברות או משהו)

 

האירוח המלון היה פשוט נפלא, בכל יום קיבלנו עיתון, ומדי פעם טלפון בשאלות "האם אנחנו מרוצים, האם היינו רוצים משהו, הצעות לשיפור וכו"

 

כמו כן הנחות לים אטקרציות באילת (אגב nightmare זה ממש עלוב, ולא דומה לדאנג'ן באילת אלא ממש גרסא עלובה שלו, מאוד לא מומלץ, אבל ה IMAX וטירת המלך שלמה פשוט אדירים)

 

בקיצור , המלון לא זול, וחדרים על המים צריך להזמין איזה חודש-חודשיים מראש (לפחות בתקופה הזו) אבל חוויה שלא תשכחו הרבה הרבה זמן ! האוכל נהדר, השירות נהדר, בחיים שלי לא נהנתי ככה בבית מלון !

 

מומלץ !

 

כמה תמונות של המלון:

Agamim-2.jpgAGAMIM1.jpg

HotelAgamimIsrael.jpg

פורסם

אורן פרט מחירים פחות או יותר...

 

עשית לי חשק...:wink: (כבר נמאס מהמלונות הבנאליים-מלכת שבא,רויאל ביץ',ספורט-פעמיים,הרודס ודומיהם...:-P )

פורסם

אני מכור לרויאל ביץ ;) אבל זה מלון שמתאים יותר לאבא שלי מאשר לי..

 

המחירים אין לי מושג, כיון שיש לנו חברות של "קלאב רויאל" - חוג השמש, עלה 9400 נק' לחדר על המים ו 7200 לחדר רגיל (4 לילות)

פורסם

מצטרף להמלצה של אורן 16V, מלון בן זונה !!! אני וזוגתי היינו שם בדיוק לפני חודש (4 ימים, 3 לילות - עם ארוחת בוקר כמובן) והיה מאלף ! (למרות שלא היינו בחדרים "על המים" אלא בקומה העליונה).

האוכל נהדר והשירות היה פשוט מעל ומעבר - מדהים !

 

אנחנו התמכרנו - מומלץ בחום !!!!

 

הנה עוד כמה תמונות שצילמנו שם...

 

איציק

Dscf0017.jpg

Dscf0021.jpg

Dscf0005.jpg

Dscf0007.jpg

Dscf0008.jpg

Dscf0009.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המחירים דווקא דיי זולים,

1000+ שקל ללילה , בסוויטה על המים עם הפלזמה... ממש אטרקציה :-P

 

בתק' הזאת בהחלט צריך להזמין כמה שבועות לפני חדר על המים...

 

אגב העיתון שקיבלת, זה בגלל שאתה חבר בחוג השמש :)

 

בכל מלונות ישרוטל מקבלים , אם אתה חבר בחוג השמש... או סתם קנית יחידת דיור ...

 

בכל מקרה אני ממליץ על בלפור ברויאל ביץ'.. מי שמבין מבין :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
המחירים דווקא דיי זולים,

1000+ שקל ללילה , בסוויטה על המים עם הפלזמה... ממש אטרקציה :-P

 

בתק' הזאת בהחלט צריך להזמין כמה שבועות לפני חדר על המים...

 

אגב העיתון שקיבלת, זה בגלל שאתה חבר בחוג השמש :)

 

בכל מלונות ישרוטל מקבלים , אם אתה חבר בחוג השמש... או סתם קנית יחידת דיור ...

 

בכל מקרה אני ממליץ על בלפור ברויאל ביץ'.. מי שמבין מבין :)

בלי תלות בחוג השמש או רכישת יחידת דיור, בישרוטל אגמים כל הקומת קרקע (חדרים על המים) הם בעלי מסכי פלאזמה בחדרים ומקבלים עיתון ליד הדלת בכל בוקר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

וואלה איציק , אם זה ככה... אחלה שירות!

 

 

ואורן, מה עשית את רויאל ביץ' לזקנים? :wink:

 

היית בבלפור?

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

כמה אפשר?... כמה שיותר :)

רק שיחליפו את הבמוו 728 העגלה הזאת לאחת חדשה... :)

למרות שהסוויטה הנשיאותית שלהם ממש, אבל ממש לא שווה את הכסף (1000 דולר ללילה)

 

למחיר הזה הייתי מצפה להרבה יותר ,

בסוויטת רויאל נהנתי יותר .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...