Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שידרוג ושיפור אזעקה + שאלה למבינים.


m&m
שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

כאמור,אני המון זמן מחפש שיטות לשפר\לייעל\להוסיף לאזעקה ברכב שלי.

כאמור היום לאחר שכמה דברים הגיעו לי מאיביי, 3 סירנות גדולות וחזקות עם מפתח זהה לשלושתן + 3 גלאים של קליפורד, גלאי שטח, גלאי רד"ר וגלאי נגד הרמה של הרכב או פירוק גלגל.

 

קודם כל העפתי את הסירנה המסכנה שהייתה לי ובמקומה שמתי 2 סירנות גדולות וחזקות עם סוללת גיבוי,מיקמתי אותם כל אחת בצד אחר של תא המנוע. הסירנות חוברו דרך ריליי ועשיתי הכנה (3 חוטים) לסירנה נוספת שלא החלטתי בינתיים איפה היא תהיה.

הגלאי המסכן שהיה לי , העפתי גם אותו ושמתי 3 גלאים חדשים של קליפורד.

 

בנוסף הוספתי מפסק בבגאג ומפסק לתא מנוע(מפסקים כמו בדלתות של הרכב ON\OFF ), חיברתי אותם לתאורה הפנימית של הרכב.

 

עכשיו יש לי 3 שאלות אליכם:

 

1. אשמח לשמוע על הצעות\שיפורים\תוספות \כל דבר נוסף שקשור לאזעקה שיכול להווה שיפור נוסף.

אני מתכוון לחבר אזעקה נוספת פשוטה ביותר שתהיה לגיבוי ,שתשב בבגאג מאחורה, אני עדיין לא החלטתי איזו.

 

2. לגבי הגלאים, לכל גלאי יש נורה אדומה וירוקה, במצב האזעקה לא דרוכה, הנורה האדומה על כל גלאי פעם דולקת ופעם לא,ואם נניח אני יושב באוטו או זז, הנורה הירוקה נדלקת, עד עכשיו המצב תקין.

כשאני דורך את האזעקה, הנורות על הגלאים לא נדלקות כלל, אך אם לדוגמא אני מכניס יד דרך החלון אז האזעה מצפצפת, האם המצב תקין ולא אמורה להידלק שום נורה כשהאזעקה דרוכה?

שאלתי מתקינם , חלקם אמרו לי שבמצב תקין הנורה האדומה על כל גלאי אמורה לדלוק וחלק מהמתקינם אמרו לי שזה לא משנה. האם אמור להידלק נורה מסויימת על הגלאי(ירוק או אדום) כשהאזעקה דרוכה?

האם יש קשר לכיוון רגישות עליהם?

 

כעיקרון חיברתי את הגלאים בדיוק באותה צורה שהגלאי המקורי היה,חיברתי במקביל את 3 הגלאים.

לגבי הגלאי המקורי שהיה לי , יכול להיות שהנורה גם לא דלקה היות ואין לי אינדיקציה כי הוא היה מתחת לדש ולא היה ניתן לראות אותו, עכשיו את הגלאים שקניתי שמתי באופן גלוי מתחת להגה.

 

3.לגבי הגלאים, כמה צריך לכוון את הרגישות שלהם? על כל גלאי יש בורג כיוון , לכמה צריך לכוון אותו?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה נוסע שאתה זקוק לכל סוללת האזעקות הללו? כמה זמן לוקח לך להיכנס לאוטו? מישהו דרש ממך את כל זה או שזה סוג של מזוכיזם מוטורי? אם כן, יש לי ולחברים כאן עוד כמה הצעות בכוון. מה דעתך על שתרים את האוטו כל ערב על 4 בלוקים ותפרק הגלגלים?

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירוק ואדום זה שני שלבים זיהוי

 

הירוק זיהוי שלב א'

האדום זיהוי שלב ב' "חמור"

יש גלאים שמוצאים התראה שלב א וגם שלב ב'

אך צריך שמח האזעקה ידע להתייחס לשלב א' ולשלב ב' כלומר שלב א' הם ביפים אזהרה בלבד ושלב ב' זה הפעלה מלאה. במקרה זה של גלאי דו שלבי פעיל מלא צריך יציאת 2 טריגרים מעבר לכניסת מתח פלוס ומתח מינוס, סהכ 4 חוטים.

אם לגלאים שהבאת 3 חוטים שלב א ושלב ב' לא פעילים אקטיבית.

כיוון 3 גלאים אינו מסובך כלל למקצוענים, אין לסובב סתם את בורג הכיוון, עדיף לך להשאירו בכיוון בסיסי ככל שיש כזה אם אף אחד לא נגע.

מיקום הגלאים בקליפורד הוא קריטי גם כיוונם, ממליץ לך לגשת למתקין מנוסה קליפורד ומוכח ככזה, רק אז המערכת תתפקד כראוי.

לידיעתך בזמנו חב' קליפורד בישראל אסרה על הסף חיבור 3 גלאים במקביל ללא הגנת "זרם חוזר" בחיוט הTRIGER " של הגלאים.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגלאים 3 חוטים, מה זה אומר שהם לא פעילים אקטיבית? כלומר המנורות בעת דריכה, הם סתאם ,אין להם שימוש? רק בניטרול האזעקה, הנורות נדלקות ?

אז זה רק כאילו ON\OFF או שיש לרגישות משמעות על אף שהמנורות על הגלאים לא פעילות?

הכיוון הבסיסי שהגלאים הגיעו עימו היה על האמצע, שלושתם היו מכוונים על האמצע בדיוק.

הגנת "זרם חוזר" בחיוט הTRIGER " של הגלאים - איך עושים הגנה כזאת? שמים דיודה על הקו של הטריגר? אם כן איזו דיודה צריך?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, לא הסברתי טוב, לא פעילים אקטיבית התכוונתי שקיימת רמת הפעלה אחת, זו המוכרת לכולם.

 

חיבור הגלאים באמצאות 3 דיודות כאשר הפס המסומן על הדיודה לכיוון כל גלאי, והצד השני של כל שלושת הדיודות לחוט הטריגר בכיוון המוח (זה שפקודה אליו גורמת לאזעקה לצפצף)

בברכה

קיבוע הגלאים:

זעזועים על ציר ההגה בלבד, ובתנאי שציר ההגה לא חשוף אלא עובר בתוך צינור הגנה יש להמנע מלהסתבך מאפשרות של סיבוך החוטים בזמן סיבוב ההגה, דבר העלול לגרום לקצר ואף לאש ברכב מעבר לסיכון הגה שיתפס בזמן נסיעה ותאונה לא עלינו. רק איש מקצוע!!! שיבצע.

חיישן השטח צריך להתקינו באופן מאוזן על ריצפת הרכב (על השטיח המקורי) עם החוטים כלפי אחורי הרכב יש לבדוק שלא יושפע מהשראות מתכת לידו (אולי קליפורד השתפרו בעניין זה , הגלאים החדשים שלהם לא ראיתי אותם, אלא את אלא שכביכול קליפורד)

גלאי הגרירה בהתאם להוראות שמצורפות אליו.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שאלה מספר אחת: אתה יכול לשפר ככה שמי שיגע לך בג'אנטים או בסמל יחטוף זרם חשמלי של מיליון וואט! :-D סתם בצחוק... בכל אופן שיהיה בהצלחה. לכל אחד והשריטה שלו הכל הקשור ומוטוריקה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...