Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:idea: קרדיט לשמר על הרעיון! :idea:

 

ברוכים הבאים לשרשור הכמעט-רשמי של הראלי שלי.

למי שלא מכיר - 106 ראלי 97 כחולה. נעים מאוד.

במקום להציק לכם כל פעם עם שאלה חדשה ומרעישה בשרשור, אני פשוט ארכז את כל הבעיות הנפשיות שלי והתסכול פה :twisted:

ספציפיקציות עדכניות של הרכב ב-http://106.such.info

 

- שיהיה בכיף אני אומר -

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובשביל הסיפתח...

 

אני מחפש צבע שיהיה כמה שיותר דומה למרקם של *הפלסטיק* בדשבורד של ה-106 שלי.

אני מדבר על החלק הזה של הדשבורד: http://106.such.info/dashboard.jpg

 

1. האם יש לכם הצעות לסוגי צבע מתאימים לצביעה הזו?

 

2. למען האמת, בחור נחמד בשם אמיר מ-PSI המליץ לי על צבע שחור לפגושים של דופון (DuPont). מוזר לי שצבע לפגושים מתאים לצביעת דשבורד, אבל אני חייב לציין שראיתי אצל אמיר שהמרקם מאוד דומה לפלסטיק המקורי. את הצבע הזה יש לרסס עם פיסטולט.

בכל אופן, מישהו יכול לתת לי שם או כתובת מדוייקים של החנות של דופון בת"א. הבנתי שזה מול מוסך פליקס [יצחק שדה 28], אבל אני לא זוכר מקום כזה, וגם לא מוצא בדפי זהב או באינטרנט.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

רפי ושמר, אתם מלכים :king:

 

אני מתארגן כרגע לקראת טיפול תקופתי ראשון שאני מבצע ברכב. הרכב אצלי כבר 10K קילומטר (שנה). עם זאת, אינני יודע בוודאות איך הוא היה מטופל לפני כן, ולכן אני מעוניין ליישר קו ולעשות טיפול גדול יחסית, כולל מה שמתבצע ב-10/20/40/60 אלף ק"מ.

 

אני מנסה לעבוד By the (Haynes) book, אבל יש לי כמה שאלות:

  1. בדיקת אטם גל הינע
    אני לא מבין את המושגים הבאים.
    לתרגם אותם איכשהו הצלחתי, אבל אני עדיין לא מבין מה הם אומרים, אשמח לקבל הסבר או תמונה...
    Outer constant-velocity joint rubber gaiters - אני חושב שאני מבין מה זה ה-CV Joint אבל איך קוראים לזה בעברית?
    Retaining clips - בהקשר של האטמים הנ"ל
  2. בדיקת נוזל קירור של המזגן
    מהו ה-drier bottle?
  3. ניקוי פילטר
    יש לי פילטר פתוח של Crosspipe בתוצרת Inbox (אבל בלי בית הפילטר המקורי). יש קיט מומלץ לניקוי\שימון?
  4. גירוז הצירים
    באיזה גריז מומלץ להשתמש לגירוז של כל צירי הדלתות וכו'?
    חוצמזה, מה זה tailgate או tailgate struts?
  5. בדיקות נוספות
    א. בדיקת מערכת הצתה - האם כדאי לעשות (אני לא מנוסה במיוחד...), ועד לאיזה רמה?
    ב. בדיקת רצועת האביזרים דרך האלטרנטור (בדיקת המצב שלה ועד כמה היא מתוחה)
    ג. חידוש רצועת טיימינג - הרכב עבר 105 אלף ק"מ, ואין לי מושג איך והאם הוחלפה רצועת טיימינג. בכל זאת מדובר באוטו שלא נסעו בו בצורה רגועה. כמה תעלה לי רצועת טיימינג והעבודה של ההחלפה במוסך? האם כדאי לחכות לאיזשהו טיפול אחר במוסך כדי לעשות החלפה "על הדרך"?
  6. הרמת הרכב
    ההמלצה בהיינס היא להעלות את הרכב על ג'ק כדלקמן:
    הרמת החלק הקדמי: הג'ק תחת ה-"suspention lower arm mounting bracket".
    הרמת החלק האחורי: הג'ק תחת ה-"rear crossmember".
    איפה זה?!
    לאחר מכן נקודות העגינה לבוקים הן מתחת לסף הדלת בנקודות המיועדות לכך.
    אם כך - אני משער שכדי לקבע את האוטו בצורה שאינה נוטה ימינה\שמאלה, עלי לקבע בוק בסף דלת הימני, ובוק בסף דלת השמאלי.

תודה רבה,

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

1. CV Joint - פעמוני ציריה.

Rubber gaiters - גומיות ציריה.

Retaining clips - הבנדים שמחזיקים את גומיות הציריה במקומם.

 

2. Drier - מייבש מזגן, חלק עגול (בד"כ שחור) בצורה של בקבוק, שמתחבר למעבה (רדיאטור) הקדמי של המזגן.

בראש המייבש בד"כ יהיה חלון שקוף שיראה לך בועות במידה וחסר גז, ויוניט שיוצא ממנו חוט חשמל לקומפרסור.

 

3. יש לי נסיון רק עם הקיט של K&N, ולכן לא יכול להמליץ לך לכאן או לכאן.

קניתי אותו לפני טיפה יותר משנה מקובי מ-Extreme-Tuning ב-150 ש"ח.

ב-Ebay הם נמכרים ב-9-10$ לא כולל משלוח.

 

4. tailgate - דלת אחורית.

tailgate strut - הטלסקופים (בולמים) של הדלת האחורית

 

לגבי שאר השאלות, חכה למומחים

No worries 8)

פורסם

A rear cross memeber is U shaped located by two arms and a hollow anti roll bar at the back of your car. You shouldn't miss it - I even managed to find it

 

נסית לחפש בgoogle או Yahoo?



אני לא יכולה להאמין שלא תמצא משהו שמה. ואני בטוחה שאין לך בעיה לקרוא אנגלית

:wink:

"The winner ain't the one with the fastest car its the one who refuses to lose"

פורסם

בוודאי שחיפשתי! לא מצאתי באופן חד משמעי מהם החלקים הנ"ל והיכן אני מוצא אותם ברכב.

 

- עדיין לא הבנתי מה זה ה-"suspension lower arm mounting bracket"?

- עוד המלצות לקיט לניקוי\שימון פילטר?

- שמישהו ינסה לענות לי על שאלות 5 ו-6 :-)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לאיזה רמה הגעת?

 

בודק בהיינס איפה להרים את האוטו עם ג'ק?

 

"מה קרה, אשכנזים נהיינו"?

(גבעת חלפון אינה עונה).

Back to the original - NC again.

פורסם

אייל - הצבע של החגורות מחזיק כמו מלך! לא דוהה, לא מתקלף, לא נמרח. כמו חדש, בכל החגורות.

 

ואחמד, אני יודע שאני משתכנז :twisted: אבל מצד שני:

"עדיף להיות אשכנזי עם ספר היינס,

מאשר להיות מזרחי עם 900 ק"ג שמורחים אותך על האספלט"

 

(נ.ב. אני רק חצי אשכנזי, החצי השני עיראקי)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

suspention lower arm mounting bracket - תושבת של המשולש :wink:

בדיקת מע' הצתה - פלגים חדשים? חוטי הצתה בסדר? שלום. לא תוכל לבדוק מעבר לזה ללא כלי בדיקה מתאימים.

רצועת אביזרים - יש הסבר בהיינס איך בודקים מתיחה נכונה...תמשש אותה באצבעותיך - אם תרגש סדקים/יובש - תחליף.

טיימינג - אם אינך יודע אם ומתי הוחלף - יש לבצע את ההחלפה מיד! רצועת טיימינג קרועה בד"כ מסתיימת בשיפוץ ראש+ בגלל נזק לשסתומים,תושבות שלהם וכו'...

הרמת רכב - אם אתה מרים על ג'ק שהגיע עם הרכב - יש להרים רק בנקודות המצויינות על סף התחתון...אם יש לך ג'ק "של מוסך" - אז תוכל להרים גם על תושבות של משולשים

פורסם

תודה על התשובות!

 

יש לי ג'ק הידראולי חביב כמובן... אז איעזר בהוראות שבספר.

כמו כן, אבצע החלפת רצועה במוסך. במה זה כרוך? יש דברים שכדאי לבדוק\להחליף על הדרך?

 

ולכבוד היום החדש - שאלה מרעישה חדשה!

האם אני יכול לפרק את הפתחי אווררור הקיצוניים (ימין\שמאל)? לא מצאתי תיאור של זה בהיינס.

שימו לב שנפל לי התופסן. שמרתי אותו, ניסיתי להדביק עם דבק אפוקסי 2 טון אבל זה לא ממש הולך. לדעתי אני צריך לפרק ואז להדביק...

air-vents.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לאחרונה הרכב עושה בעיות עם ההתנעה.

בצורה רנדומלית הוא מחליט לא להתניע אלא לעשות צליל של Tick. אחרי כמה נסיונות הוא כן מתניע.

שימו לב שמדובר בסטרטר חדש ומקורי של Valeo (לא משופץ) מלפני כמה חודשים.

לגבי המצבר - אין לי מושג כמה זמן הוא על הרכב.

(גילוי נאות - התקלה החלה לאחר התקנה מחודשת של מערכת האזעקה ברכב, יתכן וכל ההתעסקויות עם האזעקה סתמו את הגולל על המצבר... או לחילופין שמדובר על בעיה של אי-הזנת דלק הקשורה לקודן)

 

מחיפוש בפורום הסתבר שהרבה ממליצים על התקנת ריליי עבור הסטרטר!

 

1. מישהו יכול בדיוק להסביר איך זה עובד? (אני יודע איך ריליי עובד, אני פשוט לא מבין כיצד הוא יגרום לסטרטר לפעול כאשר כרגע הוא לא פועל)

 

2. האם באמת מומלץ לעשות זאת? הרי זה לא פתרון הבעיה, אלא נראה יותר ככסתו"ח. בעיה כזו מעידה על מצבר חלש, לא מומלץ לפתור את הבעיה מהשורש ולהלחיף את המצבר?

 

3. הבנתי שאפשר להשיג עבור ה-106 מצבר גדול ומצבר קטן (כמו זה שמגיע עם הרכב). במידה ואצטרך להחליף אני מעוניין במצבר קטן, כי בעתיד ככל הנראה אתקין ראם-אייר. מהם המידות של מצבר קטן\גדול ל-106? יש לכם המלצה על מצבר קטן ואיכותי? :-)

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...