Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בירשותי פיאט אונו מודל 93 עם מזגן מקורי

הבעיה במערכת המיזוג היא שכאשר אני מפעיל את המאורר על עוצמה גבוה בקושי אפשר להרגיש את האויר

מרגישים אויר חלש מאוד מאוד ועוד בימים האלו שחם צריך לדחוף את הפנים לפתחי האוורור כדי לקבל קצת קור .

 

שאלתי כזו :

האם אפשר לסדר לבד את הבעיה ואיך ( יכול להיות סתימה/פילטר ) או לגשת למוסך על מנת לפתור את התעלומה ?

 

בתודה מראש

ULTRA

:-P הלב שלך הוא המנוע שלך :wink:
פורסם

במזגן מקורי של פיאט אונו אין מסנן אויר.

קשה לבצע אבחון דרך המסך והמקלדת אך יש לוודא אם כל המהירויות של המאורר פועלות ולהגיע אל המחבר של חוטי המאורר כדי לבדוק שם ודרכו את עוצמת המאורר עצמו. מתג הפעלת המאורר ניזון בזרם דרך ממסר הנמצא התיבת המע' הנמצאת בתא המנוע מצד ימין.

לצורך החלפת מאורר פנימי של המזגן יש לפרק דשבורד ואת כל מע' המזגן מהרכב.

רצוי מאוד שמקצוען יטפל בזאת (מאיזה אזור אתה בארץ?).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

למאורר הנ"ל יש 3 מהירויות פעולה. יכול להיות שמתג ההפעלה נשבר ונשאר תקוע על מהירות ראשונה גם שאתה מגביר לכאורה את העוצמה למהירות השלישית.

פורסם

רפי : אני מאזור קריות חיפה

האם יש מקצוען זול יחסית ?

 

STIO : אני לא חושב שנשבר משהו , על מהירות 1 הוא עובד חלש מאוד וב - 2 קצת יותר וכך עולה ל 3

אבל עדיין חלש ולא כמו שהיה פעם .

:-P הלב שלך הוא המנוע שלך :wink:
פורסם

תוסיף וונטה חיצונית על הרדיאטור שתכניס אויר, חבר אותה עם מפסק ותפעיל אותה עם הפעלת המזגן, אתה תקבל קירור הרבה יותר טוב וחזק.

פורסם

M&M : לא לא אני מעדיף להחזיר את המצב לקדמותו

עוד וונטה ועוד מתג נשמע כמו משחק לילדים

עדיף כמו שהיה , והיה טוב אפילו מאוד

:-P הלב שלך הוא המנוע שלך :wink:
פורסם

מתעלק

 

-שלום לכולם

בירשותי פיאט אונו מודל 93 עם מזגן מקורי

הבעיה במערכת המיזוג היא שכאשר אני מפעיל את המאורר על עוצמה גבוה בקושי אפשר להרגיש את האויר

מרגישים אויר חלש מאוד מאוד ועוד בימים האלו שחם צריך לדחוף את הפנים לפתחי האוורור כדי לקבל קצת קור .

 

שאלתי כזו :

האם אפשר לסדר לבד את הבעיה ואיך ( יכול להיות סתימה/פילטר ) או לגשת למוסך על מנת לפתור את התעלומה ---

 

 

****יש לי את אותה הבעיה רק בפז'ו 205 1.1 שנת 88

והייתי שמח לשמוע עצות לגבי מה יכולה להיות הבעיה.

פורסם

DRIVER : ביום ראשון אני ילך למוסך שרפי הפנה אותי ואז נראה מה בדיוק קרה למאורר

מבטיח לשתף גם אותך

:-P הלב שלך הוא המנוע שלך :wink:
×
×
  • תוכן חדש...