Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי 1000 מילים של ארץ ישראל


elads
שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי הרעיון נשמע מסובך ופלצני משהוא, זה יכול להיות מאוד מוצלח.

 

הרעיון הוא ראלי\מרוץ זמן בן מקסימום שלושה\ארבעה ימים בישראל שיכלול מכוניות מישראל וחו"ל, כמיטב המסורת של מרוצים קלסיים בעולם. MILLE MIGLIA, COLORADO GRAND, NEW ENGLAND 1000 וכולי.

 

זהו רעיון גולמי בשלב זה, ואומנם ניראה קולוסלי מבחינת האירגון אבל לעניות דעתי לא עד כדי כך מסובך.

 

כמה נקודות פתיחה:

1. פתוח למכוניות בנות 30 שנה ומעלה

2. קריטריון בחירה קפדני, סביב, גיל, מצב, חשיבות הרכב (הדגם) והיסטוריה.

3. התחלה בחיפה סיום בחיפה.

4. מקסימום שלושה ימים

5. דגש על אזורים\כבישים מעניינים

6. שיתוף פעולה וחסות מ: משרד התיירות, משרד התחבורה, מועדון החמש וכולי...

7. עלות הישתתפות על מישתתפי הראלי

 

מה אתם חושבים?

יש בזה היגיון ותועלת.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת בעייתי בארץ,

בגלל השטח המצומצם יחסית והגבלות המהירות ,לדעתי לא יוכל להתקיים בארץ ראלי בכזה סדר גודל.

תחשוב על הרמזורים ותחשוב על הגבלת המהירות ומה שנשאר זה טיול לשלושה ימים...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקובל מאוד ,

 

צריך ארגון רציני ביותר ותפור מכל הכיוונים על מנת שיצליח .

אני לא הייתי בוחר בקפידה את כלי הרכב .

 

פתוח לרכבי מועדון החמש במצב טוב + ( לא חייב מצב תצוגה מחמיר )

 

בהצלחה בארגון .

 

בבא העת שיהיה אקטואלי אני מקבל על עצמי את הארגון בצפון לראלי שכזה .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת בעייתי בארץ,

בגלל השטח המצומצם יחסית והגבלות המהירות ,לדעתי לא יוכל להתקיים בארץ ראלי בכזה סדר גודל.

תחשוב על הרמזורים ותחשוב על הגבלת המהירות ומה שנשאר זה טיול לשלושה ימים...

כמעט נכון.

המטרה של ראלי טיימינג זה לא מהירות אלה דיוק. עם שיתוף פעולה של המשטרה אפשר לפתור הכל.

בסך הכל מדובר על +-500 קילומטר ביום.

 

השטח הוא מגבלה אבל לא חושב שבילתי אפשרי.

חיפה ->גליל+גולן

גליל ->איזור ירושליים

ירושלים ->אילת

אילת ->חיפה

 

אפשרי

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט נכון.

המטרה של ראלי טיימינג זה לא מהירות אלה דיוק. עם שיתוף פעולה של המשטרה אפשר לפתור הכל.

בסך הכל מדובר על +-500 קילומטר ביום.

 

השטח הוא מגבלה אבל לא חושב שבילתי אפשרי.

חיפה ->גליל+גולן

גליל ->איזור ירושליים

ירושלים ->אילת

אילת ->חיפה

 

אפשרי

 

אלעד

אוקי מאחר ואיני יודע איך עובד הראלי הזה נותר לי רק לחכות ואולי להשתתף בו.

:wink:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד הי

 

לפני הכל הרעיון הוא חלק מחלום רטוב שלי (בין היתר - כי אם לא הייתי מציינת זאת מייד היו תגובות), אבל, ב1996 הייתי אחראית לוגיסטית על כינוס של 6000 איש בארץ, עבדתי על הנושא שנתים וחצי נטו , התפנתי מכל תפקיד אחר לטובת העניין, היה לי צוות של 10 אנשים לטובת הענין עוד ברמת התכנון (בתשלום) , ברמת הביצוע הרבה יותר, גם בתשלום, בארצנו הקטנטונת והבלתי צפוייה הגורם הכי בעייתי זו בעיית הבטחון, אתה יכול לארגן כל דבר ובגלל הענין הזה הכל יכול ליפול, לגבי הכינוס שציינתי , במהלך השנתיים , זה התבטל 4 פעמים בגלל בעייה בטחונית, כמובן אין צורך לציין מה המשמעות הכספית, שום חברת ביטוח לא הייתה מוכנה לבטח את האירוע למקרה של ביטול ברגע האחרון, האירוע המדובר התקיים בסופו של דבר בפברואר 1996, האדם האחרון עזב את הארץ ב20 בפברואר , והאוטובוס הראשון התפוצץ ב25 בפברואר , ולכן אני חוזרת, לא שהנושא הוא לא בר ביצוע, אולם אי אפשר להתייחס אילו כמו לאירגון של טיול משפחות לסחנה.... הלוגיסטיקה לא פשוטה וצריך קפיטל לא קטן לטובת הנושא, אני אשת מעוף אבל אני גם מציאותית, תביא ספונסרים רציניים ואני מבטיחה להרים את הכפפה DEAL?????

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד הי

 

לפני הכל הרעיון הוא חלק מחלום רטוב שלי (בין היתר - כי אם לא הייתי מציינת זאת מייד היו תגובות), אבל, ב1996 הייתי אחראית לוגיסטית על כינוס של 6000 איש בארץ, עבדתי על הנושא שנתים וחצי נטו , התפנתי מכל תפקיד אחר לטובת העניין, היה לי צוות של 10 אנשים לטובת הענין עוד ברמת התכנון (בתשלום) , ברמת הביצוע הרבה יותר, גם בתשלום, בארצנו הקטנטונת והבלתי צפוייה הגורם הכי בעייתי זו בעיית הבטחון, אתה יכול לארגן כל דבר ובגלל הענין הזה הכל יכול ליפול, לגבי הכינוס שציינתי , במהלך השנתיים , זה התבטל 4 פעמים בגלל בעייה בטחונית, כמובן אין צורך לציין מה המשמעות הכספית, שום חברת ביטוח לא הייתה מוכנה לבטח את האירוע למקרה של ביטול ברגע האחרון, האירוע המדובר התקיים בסופו של דבר בפברואר 1996, האדם האחרון עזב את הארץ ב20 בפברואר , והאוטובוס הראשון התפוצץ ב25 בפברואר , ולכן אני חוזרת, לא שהנושא הוא לא בר ביצוע, אולם אי אפשר להתייחס אילו כמו לאירגון של טיול משפחות לסחנה.... הלוגיסטיקה לא פשוטה וצריך קפיטל לא קטן לטובת הנושא, אני אשת מעוף אבל אני גם מציאותית, תביא ספונסרים רציניים ואני מבטיחה להרים את הכפפה DEAL?????

אירית

דיל.

 

אני חושב שהתחום התפתח נורא בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל.

אני הישתתפתי בראלי אחד השנה (NEW ENGLAND 1000) ומתכוון להישתתף באחד נוסף באוקטובר.אני אלמד את הנושא לעומק.

 

אני לא בטוח עם אנשים יודעים אבל מתקיים ראלי דומה פעם בשנתיים בירדן (בחסות המשפחה המלכותית). בכל מקרה אם שם זה אפשרי אז בארץ היהודים לא!?

 

יש סיכוי שהמועדון יכרוך את חסותו סביב הרעיון? יהיה קשה לפנות לרשויות בצורת יחיד.

 

בנושא הביטחון, אכן ישנו הסיכון והבעיה של חוסר שליטה. זה לא מונע מהמדינה להתקיים, לאנשים לתפקד ולכלכלה לפרוח. חייבים למסד תרבות מוטורית קלאסית בישראל.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיל.

 

אני חושב שהתחום התפתח נורא בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל.

אני הישתתפתי בראלי אחד השנה (NEW ENGLAND 1000) ומתכוון להישתתף באחד נוסף באוקטובר.אני אלמד את הנושא לעומק.

 

אני לא בטוח עם אנשים יודעים אבל מתקיים ראלי דומה פעם בשנתיים בירדן (בחסות המשפחה המלכותית). בכל מקרה אם שם זה אפשרי אז בארץ היהודים לא!?

 

יש סיכוי שהמועדון יכרוך את חסותו סביב הרעיון? יהיה קשה לפנות לרשויות בצורת יחיד.

 

בנושא הביטחון, אכן ישנו הסיכון והבעיה של חוסר שליטה. זה לא מונע מהמדינה להתקיים, לאנשים לתפקד ולכלכלה לפרוח. חייבים למסד תרבות מוטורית קלאסית בישראל.

 

אלעד

אלעד

הבן! כינוס מכל סוג שהוא עובד באופן הבא, ישנו גוף המתכנן בארץ היעד, האחראי לכל נושא סידורי הקרקע (הלנה הסעדה, מכס, תכנון הפקה וביצוע האירועים, רשיונות, משטרה, משרד הפנים בטוח ועוד), מולו ישנו גורם בארץ המוצא שאחראי על כל נושא סידורי האוויר קרי כירטוס והטסה, ריכוזיות בנושא מאפשרת את הוזלת תעריפי ההטסה המתבסס על מחיר קבוצתי ולא בודד, ברגע שארגון מעורב, אתה נדרש לתת בטחונות, מעבר לביטוח נפש ורכוש ישנו האלמנט היחודי לנו הביטחון , המשמעת האישית אצל האחרים היא הרבה יותר רצינית, כאשר ממשל מסוים יוצא בהזהרה אז אף אחד לא מגיע אלינו, להבדיל מאחינו שנוסעים לסיני על אף ההמלצה לא!!! ו"באב אללה" יקרה מה שיקרה, אתה ואני נשלם מכיסנו לחלץ, ולכן הענין לא פשוט, עם כל הרצון לקדם את הנושא זה לא פשוט, ושוב לא שזה לא בר ביצוע, ולכן לא לקשור זאת לאי יכולתו או ענינו של המועדון , אלא לבעיות אובייקטיביות שעלולות להוות מכשול

שמעתי שיש לכם ימים חמים יותר משלנו פה???

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 שנים מאוחר יותר...

צריך לנסות,

וזה יהיה מוצלח: מגבלות המציאות הישראלית, תמיד יכולות להוות גורם סלחני לבעיות שיצוצו תוך כדי, אבל בטוח שהפעם שלאחר מכן תהיה עוד יותר מוצלחת.

 

אני בעניין - אפשר לגבש צוות להתחיל לתכנן, ואז - להוציא לפועל. אשמח להיות שותף לתכנון וליישום.

 

שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אכן, סגירת מעגל מופלאה ומוצלחת במיוחד.

זכיתי להשתתף עם השועל, בראלי למכוניות עתיקות בקפריסין. ראלי תחרותי בהשתתפות 100 מכוניות! הכל אפשרי! קפריסין יותר קטנה מישראל, כבישיה פחות מפותחים ולמרות זאת הארגון והביצוע היה למופת. יש גם תוצאות...

סיום הראלי בישראל היה נהדר, מכובד והיה שווה לשמוע את המשתתפים הזרים מתפעלים מהארוח החם והכבישים המצוינים.

כל הכבוד.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, יתנו לך מיליון סיבות למה לא תצליח!

 

אל תקשיב ולך על זה, כל שרידי אבק מוטורי ("פורמולה 1 י-ם, ראלי הולילנד, או כמה מכוניות שרירים שהגיעו לכאן) משכו מאות ואלפי אנשים שצמאים לקצת תרבות מוטורית.

 

זה לא יהיה קל, לא יהיה פשוט, יתקשה להתרומם, אבל בסוף ננצח, מתרומם היום גל שכבר אף אחד לא יוכל לעצור.

 

בשלב כזה או אחר המדינה תצטרך להפנים את השינוי בגלל הגזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה, ולכן עדיף לקבוע את השורשים עכשיו ומשם רק לצמוח.

 

מוכן לעזור בכל דבר שתצטרך. - רן

עריכה אחרונה על ידי השושנים

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...