Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלת נהג לא מגיב לפיקוד נעילה מרכזית


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ELI001,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

הונדה אינסייט 2010 במהלך בדיקות שעשיתי בשביל להתקין שלט חיצוני כנראה קיצרתי משהו וכרגע הדלת של הנהג והדלת שמאחוריו לא מגיבים ללחיצה על הכפתור של נעילת דלתות רק הדלתות בצד ימין

בבדיקה שעשיתי בלחיצה על הנעילה לשני החוטים של המנוע נעילה לא מגיע פלוס בלחיצה על הפתיחה לשני החוטים מגיע פלוס למישהו יש מושג במה מדובר?

תודה

עריכה אחרונה על ידי מ.צ
  • פיתרון
פורסם

כנראה פיוז. 

תבדוק לפי התמונה את 35 ו36 בתיבת פיוזים בתא הנוסעים (מתחת ההגה). אם התמונה לא דומה או שהם תקינים תבדוק את כולם. 

image.thumb.png.3505856d54ef4d925db80c010e1686c3.png

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אכן זה היה זה. יפה גם על  הדיוק במיקום של הפיוזים אני אפילו לא חשבתי לבדוק פיוזים כי לא חשבתי שכזאת בעיה יכולה להיגרם מפיוז שרוף יש לך אולי הסבר לזה?

פורסם

זה ודאי אבל מה שלא הבנתי זה איך קורה שבגלל פיוז שרוף מגיע לשני החוטים של המנוע נעילה-פלוס כשלוחצים על נעילה ובשניהם אין פלוס- כשלוחצים על פתיחה?

פורסם (נערך)

כשיהיה לי סכימת חשמל מלאה של המערכת מול העייניים, אוכל לתת הסבר.

ביינתיים לא כדאי לנסות לנחש. (למרות שיש לי השערה).

 

 לפעמים,

בפיתרון בעיות,

מנסים לחשוב יותר מידי,

במקום ללכת בדרך הפשוטה.

 לפי הכלל התלמודי הוותיק:

"מן הקל אל הכבד"

 

מה שבטוח,

12 נקודות וכל הכבוד ל"אלי001"

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

לפני כמה שנים טובות שבק לי הרדיו בבלנו '98 הלכתי לחשמלאי גבה 20 ש''ח והחליף פיוז 10

אח''כ מישהו בפורום כאן עם קורולה שנתון דומה פתרתי לו את הבעיה בדרך זו

 

לעיתים רחוקות גם ונטה של מנוע שובקת ואז מתברר שזה רק פיוז (היה לי באסטרה)

משתדל לעזור

פורסם
לפני 23 שעות, מ.צ כתב:

זה ודאי אבל מה שלא הבנתי זה איך קורה שבגלל פיוז שרוף מגיע לשני החוטים של המנוע נעילה-פלוס כשלוחצים על נעילה ובשניהם אין פלוס- כשלוחצים על פתיחה?

ניחוש, יש פיוז נוסף שקשור למנגנון הזה. פיוז מספר 27 שולט על POWER DOOR LOCK, מניח שהוא קשור. אולי גם 38.

מתוך גיגולון שעשיתי, קיבלתי את הסרטון הזה כתוצאה ולפיו עניתי. סביב דקה 1:00-1:08 בגדול. 

למה יש יותר מפיוז אחד בדרך, זו כבר שאלה אחרת. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...