Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, גם תורי הגיע

קיבלתי דו"ח על 250 ו4 נקודות,  נראה שאין כשלים בדוח אך אעלה אותו בכל מקרה כשיהיה מולי.
הבנתי שיש איזה עניין של המרה לאזהרה? עומד בתנאים היבשים אבל בפורום כתוב שעל עבירה כזו לא ממירים.

מצד שני, באתר של סשה אין התייחסות מפורטת לסימול העבירה בתור כזו "שאין לתת אזהרה בגינה", אז מה בעצם נכון?

image.thumb.png.f480c628cb7af6f97d478997bfb7246d.png
1. האם שווה לנסות לגשת להישפט?

2. האם ניתן להגיש בקשה להישפט אחרי בקשה להמרה לאזהרה? (קצת סותר להודות בעבירה ואז לטעון בפני השופט אחרת)

3. תוך כמה זמן צריך להגיש בקשה לאזהרה?

 

תודה מראש לכל העונים.

פורסם

1. לגשת להשפט על עבירה מצולמת???? בהצלחה

2. מה שאמרת

3. בצידו האחורי של הדוח, כתוב במפורט לאן לפנות ובאילו מסגרות זמן

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 3 דקות, fatboy1340 כתב:

1. לגשת להשפט על עבירה מצולמת???? בהצלחה

2. מה שאמרת

3. בצידו האחורי של הדוח, כתוב במפורט לאן לפנות ובאילו מסגרות זמן

להגיש בקשה להישפט בכוונה שיבוטל הדוח מפאת עומס בבתי המשפט והתיישנות, ברור שאצא אשם אם אין לי טיעונים טובים לגבי כתיבת הדוח

לחילופין, אולי יש השגות ותביעות בדרך על המצלמה הטקטית כמו שהיו השגות על מצלמות מהירות וזה הגיע לבית משפט שהקפיא דוחות בעבר

 

פורסם

זה עלול לעלות ביוקר, אם בסוף כן תגיע למשפט. לשיקולך. 

אין השגות על מצלמה טאקטית ולא יהיו, כי מדובר במצלמת וידאו רגילה לכל דבר. בדומה לפרוייקט שומרי דרך שכבר רץ לא מעט שנים. 

אולי תבקש לראות את הסרטון, טרם תחליט להגיש בקשה להשפט . 

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אם המצלמה הוצבה שם במיוחד כדי לאכוף את העבירה הזו, סביר להניח שזה נעשה בצורה שתתעד את יסודות העבירה כנדרש להפקת דוח.

אבל תאורטית, במקרה ספציפי תמיד יתכן שבדיוק משהו הסתיר או פגע בצילום. 

תתחיל בלהעלות את הדוח, ולבקש לראות את הסרטון.

פורסם

לפחות  לפי חנ"אות אחרונות  סמל העבירה הזו זכאי לקבל אזהרה ( לא מופיע ברשימת החריגים )

 

לבן מבקש להמיר לאזהרה

 

 

לפני 14 שעות, Be roo כתב:

תתחיל בלהעלות את הדוח, ולבקש לראות את הסרטון.

את הסרטון מבקש לקבל רק לאחר שתידחה בקשתך לאזהרה.

 

לפני 15 שעות, SixthGear כתב:

עומד בתנאים היבשים אבל בפורום כתוב שעל עבירה כזו לא ממירים.

מהיכן שאבת את המידע הזה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ממסמך משטרתי שפורסם לפני כ3 חודשים, הפורמט של מתן אזהרה צומצם מאוד. לבקש תמיד אפשר, אבל לא הייתי בונה על המרה בפועל

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

מסמך סודי שלא מקבל את ביטויו  בחנ"א .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כי זה לא קשור לסעיפי אישום. אגב, גם הרפורמה שהייתה צריכה להתחיל לפני יומיים , ובינתיים נדחתה למרס, לא קיבלה ביטוי בחנא. אז?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

image.thumb.jpeg.59018df399a7d65974cf02f1fb882c10.jpeg
מעלה לכם את הדוח פה, עכב נסיבות החיים לא יצא להתעסק בזה עד עכשיו
מניח שעם חלוף ה30 יום גם אין מה לעשות מבחינת הגשת ערוער או הפחתה לאזהרה?
 

פורסם

הזנחת - שילמת.

האם ראית סרטון המתעד את העבירה?

מן הסתם אם תבקש להישפט תוזמן לבית המשפט באילת. אם אין בידך אפשרות להוכיח שהתיעוד שגוי נראה שאין טעם להילחם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קיים סרטון כך לדברי השוטר  וניתן לבקש אותו

 

במקביל למרות שהזמן החוקי עבר ואם אתה עומד בקריטריונים לקבלת אזהרה תפנה למפנ"א ואולי המזל ישחק לך.

 

השוטר לא עצר אותו ונתן לו דו"ח ביד להבנתי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתאריך 22.1.2026 בשעה 13:42, ישה כתב:

קיים סרטון כך לדברי השוטר  וניתן לבקש אותו

 

במקביל למרות שהזמן החוקי עבר ואם אתה עומד בקריטריונים לקבלת אזהרה תפנה למפנ"א ואולי המזל ישחק לך.

 

השוטר לא עצר אותו ונתן לו דו"ח ביד להבנתי

אפנה למפנ"א בכל מקרה, השאלה נשארה כפי שהיא האם השתנו הקריטריונים לאחרונה ולא ניתן לבקש המרה לאזהרה.
בנוסף, אולי שאלה למקצועני הפורום, האם ניתן לבקש המרה על נהג אחר ולאחר מכן לבקש אזהרה על שמו?

בתאריך 22.1.2026 בשעה 12:14, sperial כתב:

הזנחת - שילמת.

האם ראית סרטון המתעד את העבירה?

מן הסתם אם תבקש להישפט תוזמן לבית המשפט באילת. אם אין בידך אפשרות להוכיח שהתיעוד שגוי נראה שאין טעם להילחם.

אין טעם בסרטון ולהילחם בזה בית משפט ללא עו"ד שיעלה יותר מהנקודות+קנס, אלא אם באמת יש איזה כשל מהותי בדוח ואני מניח שאם היה ישה כבר היה מציין אותו..

פורסם
בתאריך 26.1.2026 בשעה 12:45, SixthGear כתב:

בנוסף, אולי שאלה למקצועני הפורום, האם ניתן לבקש המרה על נהג אחר ולאחר מכן לבקש אזהרה על שמו?

בהחלט כן. עשיתי זאת בהצלחה לפני כחצי שנה.

ניסחתי פניה בשם המוסב, שם הוא לוקח אחריות על ביצוע העבירה, מבקש הסבת הדו״ח על שמו, ולאור עברו, מבקש המרה לאזהרה. כל שנותר לו זה לחתום.

לנוחיותך, זה בערך הנוסח ששלחתי:

ציטוט

 

לכבוד:

משטרת ישראל - אגף התנועה,

מרכז פניות נהגים ארצי - מפנ״א,

ת.ד. 120, פתח תקווה, 

מיקוד 49100.

 

מאת:

<הנהג על שמו אתה מבקש להסב את הדו״ח>,

<כתובתו>

דוא״ל: <כתובת הדוא״ל שלו>

 

ב ט ו פ ס    מ ק ו ו ן

<תאריך>

א.ג.נ.,

 

הנדון: דו״ח מס׳ <מספר הדו״ח>
 

  1. ביום <תאריך קבלת הודעת תשלום הקנס> קיבל <שמך המלא>, הנושא תעודת זהות שמספרה <מספר תעודת הזהות שלך>, הודעה כי נרשם לחובתו דו״ח תנועה שמספרו בנידון.

  2. לאחר שבחנו את פרטי הדו״ח, נוכחנו, <שמך המלא> ואני, כי אני הוא זה אשר נהג את הרכב ביום ובשעה הנקובים בדו״ח.

  3. לפיכך, אבקש הפרטים הבאים:

              (א) להסב את הדו״ח שבנידון על שמי.

              (ב) להמיר את הדו״ח באזהרה.

         והכל כפי שיפורט להלן.

  1. על מנת להפיג חשש שמא בקשת ההסבה נובעת ממניעים נסתרים כגון רישום נקודות, עבר תעבורתי המאפשר המרה לאזהרה וכו׳ - נציין כי לא ל<שמך המלא> ולא לי נרשמו עבירות תנועה לפחות <מספר השנים מאז העבירה האחרונה של המוסב> שנים, ולעניין הנקודות - אין נקודות צבורות למי מאיתנו. (בהנחה ואכן כך המצב!)

  2. ולגופם של דברים, לעניין בקשת ההסבה:

              (א) ביום <תאריך קבלת הודעת תשלום הקנס> קיבל לידיו <שמך המלא> אשר נושא תעודת זהות שמספרה <תעודת הזהות שלך> הודעת תשלום הקנס שבנידון,
                    שפרטיה:

                          הודעת עבירה מס׳: <מספר הדו״ח>,
                          מתאריך: <תאריך העבירה>
                          מס׳ רישוי הרכב: <מספר רישוי הרכב>, (להלן: ״הרכב״)

              (ב) הרכב הנ״ל רשום במשרד הרישוי ע״ש <שמך המלא>, הנושא תעודת זהות שמספרה <מספר תעודת הזהות שלך>.

              (ג) לאחר בדיקה וברור, הסתבר כי במועד ביצוע העבירה הרכב היה בחזקתי.
                   פרטי האישיים כלהלן:

                           שם פרטי: <השם הפרטי של המוסב>, שם משפחה: <שם המשפחה של המוסב>
                           תעודת זהות מספר: <תז המוסב>, רשיון נהיגה מספר: <מספר רשיון הנהיגה של המוסב>
                           כתובת: <כתובת המוסב>

              (ד) מצ״ב צילום רשיון הרכב ורשיון הנהיגה שלי.

              (ה) הריני להצהיר בזאת כי אני, <שם מלא של המוסב>, הנושא תעודת זהות שמספרה <תז המוסב> והחתום מטה, החזקתי ברכב במועד ובשעה בה בוצעה העבירה
                    נשוא הודעת התשלום שבנידון.

              (ו) לאור העובדות שפורטו לעיל, ובהסתמך על תקנה 162 (ב) לתקנות התעבורה, אבקש להסב דו״ח זה על שמי.

  1. ולעניין בקשת ההמרה לאזהרה:

              (א) ביום <תאריך קבלת הדו״ח> נודע לי, באמצעות שיחה/הודעה מאת <שמך המלא ותז>, כי עלי לשלם לקופת המדינה קנס בגובה <גובה הקנס> שקלים ובצידו
                    <מספר הנקודות> נקודות מכח תקנות התעבורה, וזאת מאחר ועל-פי מיטב ידיעתי ומבלי להודות בעובדות, ביצעתי עבירת תנועה בכך ש-<נסיבות העבירה -
                   במקרה שלך - לא עצרתי את הרכב לפני קו עצירה, בניגוד לתמרור 302>.

              (ב) משכך, נרשמה הודעת תשלום הקנס שבנידון.

              (ג) מבלי להודות בעובדות, אך, לצד חובה זו ישנן נסיבות מקילות בהם המחוקק מבקש להתחשב בוותק הנהיגה, זהירות הנהיגה, תאונות קודמות ועבירות להם קשר
                   ישיר ו/או עקיף לנהיגה, הכל כפי שאפרט להלן.

              (ד) הריני לציין כי אני נוהג באופן זהיר למעלה מ-<מספר השנים שלמוסב יש רשיון> שנים.

              (ה) אין ומעולם לא נרשמו לחובתי נקודות (בהנחה ואכן כך).

              (ו) אין לחובתי עבירה נוספת מסוג זה (בהנחה ואכן כך).

              (ז) העבירה היחידה בגינה נרשם לחובתי דו״ח הייתה לפני כ-<מספר השנים מאז העבירה האחרונה של המוסב> שנים (<נסיבות העבירה הקודמת>).

              (ח) מכל האמור אבקש לקבל את הבקשה ולהמיר את הדוח שבנידון לאזהרה.

  1. לאור שפורט לעיל, אבקש להעתר ולאשר את 2 בקשותי - בקשת ההסבה, ובקשת ההמרה לאזהרה.

  2. בתודה ובכבוד רב.

<שם מלא של המוסב>

<חתימת המוסב>

<תז המוסב>

את המכתב שלחתי באמצעות האתר.

לא יותר מדי זמן לאחר מכן קיבלתי הודעה שהבקשות התקבלו, שהדו״ח הוסב ושהומר באזהרה (על שם המוסב).

שיהיה בהצלחה.

 

כמובן בהנחה שאכן כך הדברים. ברור שלו קיבלת את הדו״ח ליד - לא תוכל לבקש הסבה...

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...