Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני רוצה לקנות ראב 4 חדשה (emotion) ומתלבט האם שווה לחכות לדגם החדש שיגיע בתחילת 2026.

אני מעריך שהדגם החדש יהיה יותר יקר, ולא ארצה אותו. אבל אני מתלבט האם טויוטה ימשיכו לשווק את הדגם הישן במהלך 2026, והאם יש סבירות גבוהה שהמחיר שלו יירד (לאור זה שיש דגם חדש יקר יותר).

 

אשמח לשמוע את דעתכם!

פורסם

טויוטה בדרך ככל לא משווקים דגמים במקביל.  הראב 4 הוא דגם מבוקש, ואני בספק רב אם ישאר מלאי למכירה במחירי חיסול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מי אמר לך שהמחיר שלו יתייקר?

 

תברר בארה"ב אם המחירים של הראב 4 החדש התייקרו.

 

כנראה שהראב 4 החדש יגיע יותר מאובזר בכל רמת גימור אז רמת גימור מסיימת בדגם החדש תהיה שקולה לרמת גימור גבוהה יותר בראב 4 הנוכחי ואז בפועל המחיר אולי אפילו יירד.

 

יש גם נסיגה בהנדסת האנוש של הדגם החדש שחלק מהפונקציות מתופעלות מהמסך כשבדגם הישן הם תופעלו בכפתורים אז באספקט הזה עדיף את הדגם הנוכחי דווקא שיש לו הנדסת אנוש מצויינת.

 

אבל מבחינת ביקוש שוק יהיה לדגם החדש ביקוש גבוה יותר והעיצוב שלו רענן יותר. אין שיפורים מהותיים אחרים בין הדגמים למיטב זכרוני.

 

אבל אני הייתי מחכה לדגם החדש.

 

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, bigzoltar כתב:

מי אמר לך שהמחיר שלו יתייקר?

 

תברר בארה"ב אם המחירים של הראב 4 החדש התייקרו.

 

כנראה שהראב 4 החדש יגיע יותר מאובזר בכל רמת גימור אז רמת גימור מסיימת בדגם החדש תהיה שקולה לרמת גימור גבוהה יותר בראב 4 הנוכחי ואז בפועל המחיר אולי אפילו יירד.

 

יש גם נסיגה בהנדסת האנוש של הדגם החדש שחלק מהפונקציות מתופעלות מהמסך כשבדגם הישן הם תופעלו בכפתורים אז באספקט הזה עדיף את הדגם הנוכחי דווקא שיש לו הנדסת אנוש מצויינת.

 

אבל מבחינת ביקוש שוק יהיה לדגם החדש ביקוש גבוה יותר והעיצוב שלו רענן יותר. אין שיפורים מהותיים אחרים בין הדגמים למיטב זכרוני.

 

אבל אני הייתי מחכה לדגם החדש.

 

 

 

 

שום קשר למה שקורה בארה"ב למה שקורה בארץ.

היבואן בארץ תחת הרושם שהוא משווק מותג יוקרה, הקורולה קרוס החדשה מדגימה זאת היטב, גירסאת בסיס עלובה ב 180K , אם תרצה איבזור מקביל לזה של הקודמת תשלם עוד 3000 ש"ח.

אין סיבה ליבואן להיות תחרותי במחיר, הציבור כפי שניכר לעין משלם כל מחיר.

פורסם

כמה אתה רגיש למחיר? האם 5-10 אלף יותר יגרום לך לא לקנות?

לכמה זמן אתה רוצה להחזיק ברכב 3 שנים או 5-6 ? ככל שתחזיק ברכב יותר ההפרש יהיה חסר משמעות. 

 

אתן לך דוגמא, יש בעולם קיה ספורטאז׳ חדש (קצת יותר ממתיחת פנים) שיגיע או בסוף השנה או תחילת 2026. בינתיים מוכרים כאן גרסה אמריקאית שלא תיובא יותר ב 2026 מחוסר כדאיות מן הסתם, היא כאן היום על מנת שיהיה תחרות לטוסון אמריקאי. האיבזור בה מופחת בהשוואה לרכב הנוכחי של אישתי מ 2022, המחיר כמו שעלה אז הדגם ב 2022. המחיר של 2026 יהיה בערך באותו הטווח אולי מעט יותר. מה תעשה ? תחכה ל 2026 בתקווה שרמת האבזור לא תפחת ממה שיש לך או שתשאר כמו באמריקאית שנמכר היום?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מה אתה יכול לרכוש בתנאים הנוכחיים - אתה יודע.

 

מה יהיה בשנה הבאה? אלוקים גדול, לך תדע.

 

אם אתה רוצה לרכוש רכב חדש, אז תרכוש. בשנה הבאה מי יודע מה יהיה? אולי כבר לא תוכל לרכוש?

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...