Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

חמי וחמתי קנו מחשב חדש וחבר טוב התקין לו וינדוס 11.

שחמתי מנסה להפעיל את המצלמה בזום היא מקבלת את ההודעות הבאות (תמונות מצורפות).

אשמח לדעת איך לסדר זאת

ניסיתי UPDATE  לוינדוס אך לא עזר, 

בתודה מראש ,גיל

תמונה 2.jpg

תמונה 1.jpg

פורסם (נערך)

אני יצאתי מנקודת הנחה (אולי שגויה) שמדובר ברישיון עם תוכי, אם מדובר ברישיון בלי תוכי, בעבר (ואולי גם עכשיו) אפשרי היה לצאת מ-N ע"י חיבור המחשב לחשבון מיקרוסופט.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

כנראה חסרים CODECS.

 

מציע שתתקין 

 

VLC media player standard

 

שכולל CODECS סטנדרטיים.

 

אם לא עוזר, תנסה להתקין VLC media player full ותאתחל את המחשב אחרי.

 

בהצלחה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כשאתה מוריד יש רק גירסה רגילה בהתקנה יש לבחור בין HOME ל PRO ההבדלים לא גדולים עבור משתמש בייתי עיקר השינויים הם ביטלוקר וRDP שאר הדברים קשורים לארגונים והרשאות מתקדמות, אין אין צורך אפשר להתקין גם HOME (למרות שלדעתי היא כמעט לא יותר 'קלה').  

 

אם אתה משלם עבור הרישיון יש גם הבדלים די משמעותיים בעלות, קח בחשבון. 

 

תוריד ISO ולא בכל מיני דרכים של 'מדית התקנה' וכל הזבל הזה, את הISO תצרוב לDOK עם RUFUS. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, gilcom כתב:

היי לכולם

אני רוצה להתקין מחדש WINDOWS11 לחמתי (מורה למתימטיקה) איזו גירסא מומלצת?

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11

 

לפני 41 דקות, ELI001 כתב:

תוריד ISO ולא בכל מיני דרכים של 'מדית התקנה' וכל הזבל הזה, את הISO תצרוב לDOK עם RUFUS. 

 

למה זה לא טוב? העוזר התקנה של מיקרוסופט בהחלט היה נוח לעבודה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אשמח להסבר 

תוריד ISO ולא בכל מיני דרכים של 'מדית התקנה' וכל הזבל הזה, את הISO תצרוב לDOK עם RUFUS. 

פורסם

iso זה קובץ מדיה שמכיל בתוכו את ההתקנה של windows.

הסיבה שאלי הציע את הדרך הזו היא כי זה בדרך כלל מהיר יותר.

אם כי למשתמש ממוצע, שאינו טכני במיוחד, עדיף להתקין באמצעות הכלי הייעודי של מיקרוסופט גם אם זה יקח יותר זמן.

אם אתה בכל זאת רוצה להוריד iso, אתה יכול להוריד את הרשמי מכאן (Windows 11) בחלק התחתון של הדף, ואז להוריד Rufus מכאן.

יש הסבר קצר באתר שלהם איך להשתמש בה, אבל זה מאוד אינטואיטיבי, לבדוק בקובץ ה iso שהורדת, לבחור ב dok (שכנראה יזוהה כבר אוטומטית), ולהתחיל בתהליך.

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...