Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, אני פותח פוסט לייעוץ בקניית רכב לאחר שמכרתי את הרכב הקודם שלי. 

 

הרכב הקודם שלי היה מאזדה 6 שנתון 2008 מנוע 2.0, הרכב היה בבעלותי 8 שנים, הרכב היה מאוד אמין עשיתי איתו 120 אלף קילומטר ללא תקלות מכניות, אבל רציתי להתקדם והוא כבר די עשה את שלו מבחינת הקילופי צבע והבלאי אז מכרתי. 

זאת ההקדמה. 

 

אני מחפש רכב ביד 2 כבר שבועיים, הנטייה שלי הייתה מאזדה כי הייתי מרוצה מהמאזדה הקודמת, אבל גם חיפשתי בנוסף רכבים אחרים. 

 

אספר לכם קצת עליי כדי שתוכלו להמליץ לי בצורה שתעזור לי ולכם יותר. 

זוג שהתחתן לאחרונה, בע"ה מצפים ל+1 בשנה הקרובה. 

אני סטודנט שצפוי ללמוד ב3 שנים הקרובות, נסיעה של 60 ק"מ ביום בערך 4 ימים בשבוע. 

אני נוסע ממוצע של 16-17 אלף קילומטר בשנה. 

תקציב לרכב 55-60 אלף ש"ח. 

אני מחפש רכב בדגש על אמינות, מרווח שיהיה מקום ברכב כי בהמשך תהיה גם עגלה, נוחות, אם הוא לא יקרע בדלק זה גם יועיל אבל הייתי עם מאזדה מנוע 2.0 אני מכיר כבר מה זה ביקור בתחנת דלק. 

 

מאזדה 3 שנתון 2016-2017

חיפשתי עד עכשיו מאזדה 3 מנוע 2.0 דגם sport בשנתונים האלה ואפילו 2018, רוב הרכבים הנורמליים ביד 2 דורשים מחיר מעל המחירון.

מה אתם חושבים על הרכב, בגדול הוא מאזדה אני בטוח שהוא אמין אבל האם הוא מתאים לי.

הבנתי שהביטוח על הרכבים האלה מאוד יקר גם לנהגים ותיקים, אם אביא רכב במחיר כזה לא יהיה חכם כנראה לעשות רק חובה וג. 

וסתם מעניין אותי אם אתם יודעים אם המחיר הוא יקר רק למקיף או גם לחובה וג. 

בקיצור קשה מאוד למצוא אבל אני עדיין מחפש. 

 

 

קיה ספורטאז שנתון 2016-2017 

מנוע 2.0 הגרסא הרגילה urban, הגרסא המתקדמת יותר יקרה משמעותית ופחות אכפת לי אם יהיה סאנרוף או לא. 

מה אתם חושבים על הרכב בשנתונים האלה, מה ההבדלים בין השנתונים כי הבנתי שהחליפו דגם ב2017. 

מה המחלות הידועות של הרכב? 

האם הרכב מטחנת דלק רצינית( במנוע 2.0) או שאני לא אמור להרגיש כל כך הבדלים מהמאזדה הקודמת שלי. 

ידוע לכם מה אגרת הרישוי על הרכב? 

האם הרכב נחשב אמין ובטיחותי? 

מבחינת ביטוח יש הבדל מהמאזדה? 

לא היה לי ג'יפ או ג'יפון לעולם 

האופציה הזאת של הרכב חשבתי עליה לאחרונה לאחר המלצה של חבר. 

אשמח לעצות המומחים תודה. 

 

 

הונדה סיוויק שנתון 2016-2017 

לרוב נתקלתי ביד 2 בגרסאות ההאצבק מנוע 1.8, זה גם די המנוע שאני מתעניין בו ברכב. 

לא כל כך אהבתי את פנים הרכב דרך התמונות, אומנם אנשים שיש להם את הרכב אמרו לי שהוא מאוד אמין. 

איך הוא מבחינת גודל? צריכת דלק? אמינות? מחיר ביטוח ידוע ואגרת טסט? 

 

 

ממש קשה למצוא רכב טוב, מתייעץ בנוסף אם להתפשר ובמידה ואני מוצא רכב שהוא יד 3 עם נתונים טובים ובדיקה טובה האם לקחת. 

אני לא אחד שמחליף רכב כל 3 שנים, הרכב הקודם היה אצלי 8 שנים ואני די מתכנן גם על הרכב שאביא עכשיו. 

תודה רבה על העזרה. 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 28 דקות, הרקוליטו כתב:

שלום

אתה יכול ללכת על הסיוויק סטיישן, רק צריך סבלנות למצוא רכב שמור. רכב אמין מאוד. 1:12.5 דלק כשלוחצים.

תאמת שראיתי את הסיוויק סטיישן ולא אהבתי את איך שהיא נראית. 

מהאופציות שרשמתי מעלה יש המלצה? 

פורסם

אוכל לפרט קצת לגבי ספורטאז בשנתונים האלו, ברור שעדיף מנוע 2000 ולא 1600, חשוב לשים לב:

דשבורד בהרבה רכבים נסדק או עם סדקים.

פנסי חזית בוצע ריקול לפנסי החזית - תבדוק שאכן בוצעה החלפת הפנסים, בלי ההחלפה הרכב לא עובר טסט, ותוודא שהם תקינים.

מבחינת צריכה הוא לא ממש חסכוני ולא ממש זולל, מאמין (לא בטוח) שהוא יהיה כמו המאזדה שהייתה לך - תבדוק ליתר בטחון.

אגרת רישוי באיזור ה 2000 ש"ח.

לא יודע לגבי אמינות, הוא מצויד במערכות בטיחות כמו שמירת נתיב ובלימה אוטונומית. 

 

בהצלחה.

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 29.3.2025 בשעה 13:11, הרקוליטו כתב:

הסיוויק האצ'בק והסטיישן הן אותו רכב שיוצר בסווינדון אנגליה. הצעתי את הסטיישן בגלל הילד, תמיד טוב שיש מקום נוסף לאחסון.

המזדה רכב מצוין את הקאיה לא מכיר.

מה אתה חושב על הסיוויק האצבק הרגילה הקומפורט? 

בתאריך 29.3.2025 בשעה 21:38, crazyj כתב:

אוכל לפרט קצת לגבי ספורטאז בשנתונים האלו, ברור שעדיף מנוע 2000 ולא 1600, חשוב לשים לב:

דשבורד בהרבה רכבים נסדק או עם סדקים.

פנסי חזית בוצע ריקול לפנסי החזית - תבדוק שאכן בוצעה החלפת הפנסים, בלי ההחלפה הרכב לא עובר טסט, ותוודא שהם תקינים.

מבחינת צריכה הוא לא ממש חסכוני ולא ממש זולל, מאמין (לא בטוח) שהוא יהיה כמו המאזדה שהייתה לך - תבדוק ליתר בטחון.

אגרת רישוי באיזור ה 2000 ש"ח.

לא יודע לגבי אמינות, הוא מצויד במערכות בטיחות כמו שמירת נתיב ובלימה אוטונומית. 

 

בהצלחה.

 

תודה, ראיתי את האגרת רישוי שלו היא מאוד יקרה, לגבי הדלק שמעתי שהוא שותה ברמה גבוהה יותר מהמאזדה הישנה אפילו שהייתה לי 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

במידה ועדיין לא קנית..

ספורטאז תיקח רק את ה2000 וגם שם אל תתפשר על רכב שאין לו ספר טיפולים זה מנוע רגיש לבוצה בעקבות הרבה אנשים "שחוסכים'" בשמן לא בתקן המומלץ לפי היצרן בדרכ זה מחוסר ידיעה.  ושמעתי כבר על הרבה שהמנוע התפגר להם בקמ לא גבוה במיוחד 

המאזדה רכב מעולה מכל הבחינות ולפי דעתי מבחינת אמינות שמירת ערך הנאה מנהיגה  ועלות החלקים וכו' יתן לך את הכי טוב הרבה מבקשים מעל המחירון אבל לא מצליחים למכור ולאט לאט יורדים לכיון המחירון ואפילו פחות תחפש אחת שמורה ותהיה בקשר עם המוכר את תראה שבסוף תצליחו להגיע לעמק השווה אני יגיד לך השוק של הרכב הוא כבר לא מה שהיה בתקופת הקורונה וכו' שהיה מחסור ברכבים חדשים והיו מוכרים 20 אלף מעל מחירון זה כבר לא ככה בכלל אז מהבחינה הזאת הסר דאגה מליבך

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...