Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שרובכם שמתם לב - בקיץ בא ,ועמו גם גלי החום העצומים !!!

לתומי חשבתי שכשאסע אם החבר'ה ואדליק מזגן כדי להתקרר - המזגן יגיב כביום קניית האוטו (שזהו קירור עצבני ביותר )

המזגן אכן פועל - וקור יוצא מעט מהפתחים התחתוניים (רגליים) ומהפתחים העליונים (מסיר אדים ) ,ומשומה לא יוצא אוויר קר מהפתחים הראשיים ...

הלכתי לחשמלאי שגילה שכן קור יצא וגז יש (זאת ע"י הפעלת המזגן ,וגילוי הקור העז שיוצא מאחד הצינורות )...

לחשמלאי לא היה זמן בשבילי אותו יום - ואמר בתגובה שהבעיה היא או מאחד הצניורות (כנראה סתום ) או מהתריסים עצמם ...

אני רואה עצמי אדם בעל הבנה בסיסית בחשמל (5 יח"ל) מעט מכונאות והרבה הגיון (מדובר בסוויפט 86 כך שלא צריך הרבה !)

האם ישנה האפשרות לבדוק ואף לתקן נזק זה לבד ?!?

יש למה לטרוח ? שהרי אם זה רק צינור סתום אני מאמין שלא תהיה לי בעיה לפרק ולהחליפו ... לא כן ?!?

 

אם זה התריסים - האם ישנה דרך לפרק את הדש בורד ?!

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

1. תעביר את הבורר של יציאת האוויר כך שייצא לפנים (חפש חץ כזה :

2. אם זה לא עוזר - פרק את החלק בדש בורד אליו מחובר כפתור בורר יציאת האוויר. חבר את כבל המתכת אל הבורר.

3. אם גם זה לא עזר - תתכופף אל מתחת לדש-בורד. חבר את הכבל שהשתחרר אל התריס המכוון את יציאת האוויר מהמזגן.

 

צינור סתום MY ASS...

×
×
  • תוכן חדש...