Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקופת פרמיה מוגדלת


פוסטים מומלצים

האם אחרי תביעת ביטוח הפרמיה גדלה לתמיד או רק ל-3 שנים?

 

מצד אחד מסמך היעדר תביעות זה עבור 3 שנים אחרונות.

 

מצד שני מה מונע מחברות הביטוח לשמור אצלם מידע על נהגים לתקופה ארוכה יותר, אם לא לתמיד.

נניח מתעניינים אצל חברה מסויימת לגבי ביטוח והם שואלים אתכם אם יש לכם תביעות ב 3 שנים האחרונות, ואתם אומרים להם שיש תביעה מלפני שנה.

גם אם לא עשיתם אצלם ביטוח בסוף, מה מונע מהם לשמור את הנתון הזה אצלם לתמיד ולהשתמש בזה לתמחר את הביטוח בשבילכם?

 

אז האם בעצם כל תאונה מגדילה את הפרמיה לתמיד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית זה ל-3 שנים, כאשר בכל שנה ההנחה עולה. כמובן שאין למניעה שהחברה תשמור מידע ותשקלי אותו בהצעת המחיר. מצד שני היא תרצה להתחרות בחברות אחרות שלא אמורות להכיר את התביעה, כך שיש לה סיבה לתת את ההנחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, sperial כתב:

עקרונית זה ל-3 שנים, כאשר בכל שנה ההנחה עולה. כמובן שאין למניעה שהחברה תשמור מידע ותשקלי אותו בהצעת המחיר. מצד שני היא תרצה להתחרות בחברות אחרות שלא אמורות להכיר את התביעה, כך שיש לה סיבה לתת את ההנחה.

מה הכוונה ההנחה עולה? כלומר בשנה הראשונה אחרי תביעה הפרמיה אמורה להיות הכי גבוהה ואחר כך לרדת?

לגבי התחרות, זה בהנחה שלא עשיתי סקר שוק וכל החברות קיבלו את האינפורמציה. יכול להיות שבמקרה שיש תביעות עדיף לא לעשות סקר שוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה אחדש לך, אך יש מאגר בו מופיע כל המידע לגביך הרלוונטי לחברות הביטוח.

במאגר זה מופיעות כל התביעות שלך.

לחברות הביטוח יש גישה למאגר זה. הן שואלות אותך מתוך תקווה שתיתן להן תשובה שיקרית.

מדוע ? במקרה של אירוע ביטוחי, הן ישתמשו בעובדה שנתת להן תשובה שקרית בתור אמצעי להתחמק ממתן כיסוי ביטוחי (עם גושפנקא מבימ"ש לכך).

 

החוקים הרלוונטיים הם פקודת ביטוח רכב מנועי + תקנות ביטוח רכב מנועי (הקמה וניהול של מאגרי מידע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, guya72 כתב:

אני כנראה אחדש לך, אך יש מאגר בו מופיע כל המידע לגביך הרלוונטי לחברות הביטוח.

במאגר זה מופיעות כל התביעות שלך.

לחברות הביטוח יש גישה למאגר זה. הן שואלות אותך מתוך תקווה שתיתן להן תשובה שיקרית.

מדוע ? במקרה של אירוע ביטוחי, הן ישתמשו בעובדה שנתת להן תשובה שקרית בתור אמצעי להתחמק ממתן כיסוי ביטוחי (עם גושפנקא מבימ"ש לכך).

 

החוקים הרלוונטיים הם פקודת ביטוח רכב מנועי + תקנות ביטוח רכב מנועי (הקמה וניהול של מאגרי מידע)

אז לא ברור לי דבר אחד.

מה העניין שמסמך היעדר תביעות הוא רק ל-3 שנים אחורה?

חשבתי שזו ההסטוריה שאני חייב לדווח עליה לפי החוק. אתה אומר שאני צריך לדווח גם על תאונה שהייתה לפני 30 שנה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהחברות שואלות 4 שנים אחורה.

 

את המאגר כולנו מכירים - זה מקור ״דו״ח המסלקה הביטוחית״ שמופיע כל יום בשרשור חיפוש רכב.

 

ואכן ההנחה עולה במדרגות מדי שנה - הן אחרי תביעה והן לחסרי וותק בביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Camel80 כתב:

האם אחרי תביעת ביטוח הפרמיה גדלה לתמיד או רק ל-3 שנים?

 

מצד אחד מסמך היעדר תביעות זה עבור 3 שנים אחרונות.

 

מצד שני מה מונע מחברות הביטוח לשמור אצלם מידע על נהגים לתקופה ארוכה יותר, אם לא לתמיד.

נניח מתעניינים אצל חברה מסויימת לגבי ביטוח והם שואלים אתכם אם יש לכם תביעות ב 3 שנים האחרונות, ואתם אומרים להם שיש תביעה מלפני שנה.

גם אם לא עשיתם אצלם ביטוח בסוף, מה מונע מהם לשמור את הנתון הזה אצלם לתמיד ולהשתמש בזה לתמחר את הביטוח בשבילכם?

 

אז האם בעצם כל תאונה מגדילה את הפרמיה לתמיד?

אם אתה שרוף אז כול תאונה תתבע את הביטוח. לכן אומרים לך שאם תישמור 3 שנים בלי ליתבוע תהיה נקי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, tinoki כתב:

כי הם שואלים אותך רק על 3 שנים אחרונות

אם הם שואלים לגבי 3 השנים האחרונות אז אני אמור לענות רק לגבי 3 השנים האחרונות, לא?

 

לפני 11 שעות, guya72 כתב:

אני כנראה אחדש לך, אך יש מאגר בו מופיע כל המידע לגביך הרלוונטי לחברות הביטוח.

במאגר זה מופיעות כל התביעות שלך.

לחברות הביטוח יש גישה למאגר זה. הן שואלות אותך מתוך תקווה שתיתן להן תשובה שיקרית.

מדוע ? במקרה של אירוע ביטוחי, הן ישתמשו בעובדה שנתת להן תשובה שקרית בתור אמצעי להתחמק ממתן כיסוי ביטוחי (עם גושפנקא מבימ"ש לכך).

 

החוקים הרלוונטיים הם פקודת ביטוח רכב מנועי + תקנות ביטוח רכב מנועי (הקמה וניהול של מאגרי מידע)

 

אז בעצם אין בעייה שאני אענה לגבי 3 שנים אחרונות ואני אהיה מכוסה מבחינת הביטוח. ממה שקראתי אסור להם לבקש ממני יותר מ-3 שנים אחורה, אז בעצם כל עוד אני מוסר את המידע על התקופה הזו זה לא אמור להיות תשובה שקרית.

אם במאגר מופיע כל המידע אי פעם אז יהיה להם את המידע,  ואני מניח יכול להשפיע על הפרמיה או אולי יכולים לסרב לבטח אפילו (?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Camel80 כתב:

אין בעייה שאני אענה לגבי 3 שנים אחרונות

שואלים אותך על 3 שנים, תענה על 3 שנים. תן מידע נכון והכל טוב.

 

לפני שעה, Camel80 כתב:

 

אם במאגר מופיע כל המידע אי פעם אז יהיה להם את המידע,  ואני מניח יכול להשפיע על הפרמיה או אולי יכולים לסרב לבטח אפילו

 

העובדה שיש מאגר שהחברות מדווחות אליו לא אומר שיש להם גישה למידע שבו, או לכולו.

אם למשל המפקח על הביטוח הגדיר שמותר להן לבחון עבר ביטוחי עד 3 שנים אחורה, זה שהמאגר מכיל היסטוריה ארוכה יותר לא משנה.

מאגרי מידע מוגנים בחוק וויש הגדרה למי יש גישה לאיזה מידע ולאיזה צורך.

 

בקיצור, תענה על מה ששאלו, תפסיק להתייסר לגבי ״מה אם״, ותתמודד עם בעיות אם וכאשר יצוצו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Be roo כתב:

שואלים אותך על 3 שנים, תענה על 3 שנים. תן מידע נכון והכל טוב.

 

 

העובדה שיש מאגר שהחברות מדווחות אליו לא אומר שיש להם גישה למידע שבו, או לכולו.

אם למשל המפקח על הביטוח הגדיר שמותר להן לבחון עבר ביטוחי עד 3 שנים אחורה, זה שהמאגר מכיל היסטוריה ארוכה יותר לא משנה.

מאגרי מידע מוגנים בחוק וויש הגדרה למי יש גישה לאיזה מידע ולאיזה צורך.

 

בקיצור, תענה על מה ששאלו, תפסיק להתייסר לגבי ״מה אם״, ותתמודד עם בעיות אם וכאשר יצוצו.

זה לא מה אם. השאלה הייתה אם ההתייקרות היא לתמיד, זה ממש לא מה אם.

ואני פחות בגישה של "תעשה מה שאומרים לך ויהיה בסדר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Camel80 כתב:

אם הם שואלים לגבי 3 השנים האחרונות אז אני אמור לענות רק לגבי 3 השנים האחרונות, לא?

אתה אמור לענות לגבי 3 (או 4*) השנים האחרונות, ולגבות את בדיווח במסמך** שתקבל (או תשלוף באתר) של החברה/ות בהן הרכב היה מבוטח בתקופה הרלוונטית. המסמך מופק כחודש לפני פקיעת הביטוח כדי שתוכל להציגו לחברה בה ביטחת את הרכב עד כה.

 

* השבוע העברתי ביטוח מחברה לחברה, חלק מהחברות ביקשו אישורים ל-3 שנים לנזקי גוף ו-4 שנים לנזקי רכוש. זו גם סיבה לשמור את האישורים ל-4 שנים, כי לעתים אתה מחליף מבטח בתדירות יותר גבוהה. ואגב, את האישור אתה שולח אחרי כריתת חוזה הביטוח, תוך זמן קבוע, בד״כ שבועיים. כך גם לגבי אישורי מיגון ומסמכים אחרים שחברות דורשות.

 

** לא תמיד יש אישור העדר תביעות. יש מצבים בהם חברת הביטוח תסתפק בהצהרה, למשל של הורים לגבי נהיגה של ילדיהם או של חברות ליסינג לגבי חוכרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Camel80 כתב:

ואני פחות בגישה של "תעשה מה שאומרים לך ויהיה בסדר".

אף אחד לא אמר שיהיה בסדר, מה שאמרתי זה שאם תתקל בבעיה, תגיב.

מה הטעם לשבת ולהעלות תסריטים.

ייקרו לך את הפרמיה? תדרוש הסבר למה, תעשה סקר שוק.

ביקשו ממך היסטוריה של 10 שנים ולא 3? תבדוק עם המפקח על הביטוח אם זה תקין.

אתה עסוק בכל מיני תסריטים אפשריים. מה זה משנה מה אפשרי עכשיו? מחר המפקח על הביטוח ישנה את ההנחיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Camel80 כתב:

זה לא מה אם. השאלה הייתה אם ההתייקרות היא לתמיד, זה ממש לא מה אם.

ואני פחות בגישה של "תעשה מה שאומרים לך ויהיה בסדר".

מחירי הביטוח דינמיים ומשתנים תקופתית. אנחנו לא מכירים את הנוסחאות האקטואריות - הן סוד עסקי של כל חברה - אין ברירה אלא לבצע סקר שוק לפני כל רכישת ביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Be roo כתב:

אף אחד לא אמר שיהיה בסדר, מה שאמרתי זה שאם תתקל בבעיה, תגיב.

מה הטעם לשבת ולהעלות תסריטים.

ייקרו לך את הפרמיה? תדרוש הסבר למה, תעשה סקר שוק.

ביקשו ממך היסטוריה של 10 שנים ולא 3? תבדוק עם המפקח על הביטוח אם זה תקין.

אתה עסוק בכל מיני תסריטים אפשריים. מה זה משנה מה אפשרי עכשיו? מחר המפקח על הביטוח ישנה את ההנחיות.

בהצלחה עם המפקח על הביטוח, אחד הגופים המזעזעים ביותר.

תגיד תודה אם יענו לך תשובה ראשונה אחרי חצי שנה, וגם זה עם איזו תשובה עמומה.

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

מחירי הביטוח דינמיים ומשתנים תקופתית. אנחנו לא מכירים את הנוסחאות האקטואריות - הן סוד עסקי של כל חברה - אין ברירה אלא לבצע סקר שוק לפני כל רכישת ביטוח.

הבעייה זה שאם אתה עושה סקר שוק במקרה שיש לך תאונות ב-3 שנים האחרונות, אתה בעצם "מפיץ" את העבר הביטוחי שלך לכל החברות ואתה מאפשר להם לשמור עליך נתונים לתמיד שאחרת אולי לא היו זמינים להם.

ואם לא היית עושה סקר שוק או מקסימום בחברה שלך ועוד אחת,  אז אולי לא היית מקבל את המחיר הכי טוב השנה או שנה הבאה, אבל מצד שני אחרי 3 שנים התאונה לא הייתה ידועה לשאר החברות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...