Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור אחזקה/שיקום/שיחזור במוו 328I שנת 1998


Shlommmiii

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

תודה על העדכונים.

מה התוכניות לגבי מערכת הקירור? 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 24 דקות, itaysamurai כתב:

תודה על העדכונים.

מה התוכניות לגבי מערכת הקירור? 

מערכת הקירור נבנתה מחדש בתצורה מקורית (ז"א החלטתי לא לעשות הסבה לוונטה חשמלית וכל מיני שטויות אפטרמרקט), יהיה עליה פוסט מסודר מתישהו בשבוע הבא אני מנחש

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.10.2024 בשעה 00:49, f31 כתב:

מקווה שעל הדרך שמת סרט בוטיל חדש וממליץ לבדוק אטימות בדלתות האחרות עם בקבוק מים לשפוך על החלון ולראות אם לא יוצא מאחורי הדיפון :).

 

החלפתי לא מזמן בF31 שלי את הספוג והבוטיל באחת הדלתות מאחור כי בתקופת הגשמים + אחרי שטיפה במכון גיליתי שם אמבטיה - פירוק דיפון צד, הרמת בסיס מושב, הרמת שטיח וייבוש.

הזמנתי את הספוג של הדלת חדש, למקרה והישן לא ירד משהו - ירד יחסית לא רע, אבל החלפתי כי כבר היה חדש.

נקרא Schalisolierung.

 

עריכה:

אצלי אפשר היה לראות סימני נזילות יבשות מתחת לדיפון של הדלת.

היית כבר עושה איטום עם חומר ייעודי .גם היית מרוויח סאונד טוב יותר וגם פותר את בעיית הנזילה.זה מה שאני עשיתי אצלי

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שההבדל מבחינת סאונד יהיה יחסית זניח אם להחליף את השרוך בוטיל לחומר איטום אחר.

בכל מקרה רציתי להישאר נאמן למקור, עוד כמה שנים הבעלים הבא יכול לשים סיליקון כלשהו במקום, אם או יותר נכון כאשר זה ינזל שוב. 😅

 

זה משהו שהוא מחלה של BMW שהשרוך בוטיל מפסיק להיות דביק מספיק וצריך להחליף אחרי כמה שנים, אני החלטתי שאחליף דלת דלת לפי הצורך.

 

 

אם מישהו יצטרך לסדרה F, אני אעלה מדריך עם תמונות.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.10.2024 בשעה 00:09, Shlommmiii כתב:

image.thumb.jpeg.d4ad587cf4acbdc20d4355ff06ddf0df.jpeg

 

את היופי הזה מצאתי במרקטפלייס, לא שומש מעולם ולקחתי אותו בפחות מחצי מחיר חדש.

 

הוא יצטרף בתור כלי שלישי לצי המפואר שלי של מפתחות המומנט שלי ויגשר את הפער בינהם (יש לי כרגע סיגנט 1/4 שמגיע ל -25NM ומפתח 1/2 שמתחיל מ-40NM, ה-C1 הוא בין 10 ל-50 ובדיוק מגשר לי על הפער).

מרגיש מאוד איכותי אך בו זמנית מאוד מצועצע בשביל כלי עבודה, הגימור שלו עדין מידי לטעמי.

מפתח מומנט WERA C1 1/2

IMG_7188.thumb.JPEG.e7830b56a9256bb8b83bb0830792b3cc.JPEG

 

משתמש בקליבות מכפר השעשועים אבל קורא למד מומנט של WERA מצועצע?

בתאריך 17.10.2024 בשעה 08:11, פריג'י כתב:

כלי כזה של wera ועוד קראת לו מצועצע?

חכה חכה ש@ברווז יבוא...

הנני כאן! (לא ניתן להשיג בחנויות)

מד מומנט לא נועד לעבודה מאומצת, בגדול. בהחלט לא נועד לשמש בפתיחה וסגירה במקום מפתחות יעודיים (ידני, נטען, קומפרסור- לא משנה לצורך העניין). מד מומנט נועד להידוק סופי בלחץ מוגדר, זה הכל. הכלי נוצר בדיוק עבור זה. אולי הוא נראה או מרגיש מצועצע, אבל תהיה בטוח שהוא לא. כל עוד לא תתעלל בו, הוא יחזיק שנים רבות. 

הערה חשובה לגבי מדי מומנט- יש לקחת ברצינות את ההוראות שלהם לגבי איפוס הסקאלה בין השימושים. רובם המוחלט מצריכים איפוס כדי לא ליצור עומס על הקפיץ של המנגנון, דבר שמוציא אותם מהכיול אם הקפיץ לחוץ לאורך זמן. 

  • אהבתי 4

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, ברווז כתב:

משתמש בקליבות מכפר השעשועים אבל קורא למד מומנט של WERA מצועצע?

הנני כאן! (לא ניתן להשיג בחנויות)

מד מומנט לא נועד לעבודה מאומצת, בגדול. בהחלט לא נועד לשמש בפתיחה וסגירה במקום מפתחות יעודיים (ידני, נטען, קומפרסור- לא משנה לצורך העניין). מד מומנט נועד להידוק סופי בלחץ מוגדר, זה הכל. הכלי נוצר בדיוק עבור זה. אולי הוא נראה או מרגיש מצועצע, אבל תהיה בטוח שהוא לא. כל עוד לא תתעלל בו, הוא יחזיק שנים רבות. 

הערה חשובה לגבי מדי מומנט- יש לקחת ברצינות את ההוראות שלהם לגבי איפוס הסקאלה בין השימושים. רובם המוחלט מצריכים איפוס כדי לא ליצור עומס על הקפיץ של המנגנון, דבר שמוציא אותם מהכיול אם הקפיץ לחוץ לאורך זמן. 

אני חושב שניסחתי את עצמי טיפה לא נכון, הכוונה הייתה ש-WERA השתמשו בחומרים שהם מאוד פרימיום ועדינים יחסית למפתחות מומנט/ראצ'טים שהיו לי עד עכשיו (פלדת CRV), אז אני מרגיש שצריך להיות אפילו אקסטרה עדין איתו לעומת מפתח מומנט רגיל.

וכן אל תדאג אני מכיר את העניין של האיפוס , הם הבייביז שלי.

 

וכעת לנושא שלנו,

הפתעות בשלדה בת 27:

אנשים רבים היו בוחרים לא לכתוב על החלק הזה במטרה לשמור על תדמית של רכב  "שמור", אני פהבוחר להראות את הצד האמיתי של פרויקטים כאלו.

כאשר קניתי את הרכב ידעתי שיש מעט חלודה שטחית מאחורי המספר רישוי ובחלל של הגלגל ספייר, לא התרגשתי מזה יותר מידי במעמד הרכישה, אבל כמו תמיד עם חלודה "זה רק קצה הקרחון".

 

בחורף הקודם יצאתי למילואים והרכב עמד חשוף לגשמים, לצערי הייתה בעיית נזילת מים בבגאז' שגרמה לכניסת מי גשמים שהחמירה מאוד את הבעיה שלנו, לקראת חודש פברואר המצב נראה בערך ככה:

IMG_0461.thumb.JPEG.0d21c7f443aa711d2a0028058c75adef.JPEG

 

לא טוב, אבל לא מאיים יותר מידי.

הצעד הראשון היה להוריד את בידוד הרעשים המקורי שהגיע מהמפעל, ישנן שתי אסכולות, אחת שאומרת להקפיא אותו עם קרח יבש, והשניה שאומרת שצריך להשתמש בפאן חום תעשייתי, הלכתי על האפשרות היותר אקזוטית של קרח יבש (בדיעבד עם פאן תעשייתי היה יותר קל כנראה).

IMG_0467.thumb.JPEG.ed6ee90762e87a9b2aae82a90e20c34c.JPEG

 

עיבויים מבחוץ

IMG_0472.thumb.JPEG.272b51b48cd7ac299b9463d8a33ec793.JPEG

 

בית גלגל ספייר לאחר הסרת הבידוד

IMG_0474.thumb.JPEG.ee9737777e26b5b39b43f61e49a4bcda.JPEG

 

קצה הקרחון אמרתי כבר? ככל הנראה לאורך השנים הצטברו מים/לחות מתחת לאותו הבידוד ויצרו לנו פה משהו יופי טופי,

החלטתי לקחת את הרכב לסדנא של בן ראובן ולרתך פאנלים חדשים היכן שצריך+לבטל את הספוילר שהגיע עם הרכב,

ברמת העיקרון הבמוו הגיעה עם ספוילר מקורי שהיה עליו מק"ט במוו והכל, אך הספוילר הותקן ע"י היבואן ככל הנראה, בצורה מאוד מזעזעת עם ברגים קודחים (שכמובן גם החלידו), מאחר והספוילר עצמו היה גם סדוק החלטתי לבטל אותו וללכת על ה-GRANDPA LOOK.

IMG_0862.thumb.JPEG.82f99c8480ba8c818d499b3112bda52e.JPEG

 

 

IMG_0861.thumb.JPEG.9514e3045e0034b738d76f61a52e512e.JPEG

 

ריקבון שתוקן מאחורי לוחית הרישוי:

IMG_0860.thumb.JPEG.b3919b4717ee4bbba1d434b3f5dbcb5c.JPEG

 

IMG_0859.thumb.JPEG.62bf4990185efb028996d681804b10a2.JPEG

 

*אזהרת תוכן - לא לבעלי לב חלש*

IMG_0863.thumb.JPEG.9b0fc4004c4b69a5eedff3570856990c.JPEG

(מבטיח שבפרק הבא תראו שהכל ייצא סה"כ מאוד יפה)

 

עריכה אחרונה על ידי Shlommmiii
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף שנתקלתי בשרשור הזה.

פחות מתחבר לגרמניות, אבל לe36 יש מקום אצלי בלב. ובטח שזה מהנה לראות שיש פה (עוד) פדנט שמשקיע כך בפרוייקט.

אף בעל מקצוע לא היה עושה את מה שאתה עושה, תמשיך לעבוד כך ותהיה מרוצה מהתוצאות.

נשמח לדעת קצת יותר עליך גם ולא רק על הרכב :)

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Shlommmiii כתב:

אני חושב שניסחתי את עצמי טיפה לא נכון, הכוונה הייתה ש-WERA השתמשו בחומרים שהם מאוד פרימיום ועדינים יחסית למפתחות מומנט/ראצ'טים שהיו לי עד עכשיו (פלדת CRV), אז אני מרגיש שצריך להיות אפילו אקסטרה עדין איתו לעומת מפתח מומנט רגיל.

וכן אל תדאג אני מכיר את העניין של האיפוס , הם הבייביז שלי.

 

הסיגנט שציינת שיש לך, הוא אכן מרגיש יותר מאסיבי. זה דווקא בגלל האיכות הנמוכה יחסית שלו. אירוני משהו...

אבל, הכלי תוכנן לשימוש. אין צורך להיות "אקסטרה עדין" איתו- כל עוד אתה מתייחס אליו כאל כלי מדוייק כמו שהוא נועד להיות, הכל טוב. 

 

לפני 8 שעות, Shlommmiii כתב:

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לראות את ההשקעה. מודה שברוב הפרויקטים שיצאו לי לראות בישראל, לרוב הצד המכני הוא זה שמככב, כששאר המכלולים נשכחים בצד. באופן אישי, אני חושב שהניואנסים של צמות חשמל, באדי וכו׳ חשובים לא פחות.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

יש לך תכנון לבתי בולמים שידועים ברגישותם?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, itaysamurai כתב:

יש לך תכנון לבתי בולמים שידועים ברגישותם?

רוב הפעמים כשיש בתי בולם סדוקים זה מכוניות ששמו שם כל מיני תושבות בולם קשיחות יותר/פלטות קאמבר שמבטלות תושבת בולם ונהגו בצורה פרועה, אני לא באמת מפחד מזה כרגע, במיוחד שעוד לא נגעתי במתלים והיא לא בכיוון לנהיגת התגרזנות כרגע.

 

בפועל מבחינת שלדה הייתי רוצה ברייס תחתון של Z3 וברייס עליון של Garagistic (שהוא תכלס נראה חיצונית זהה למקורי מרכבי LTW) , מאחורה אולי אעשה חיזוק נקודות עיגון תת שלדה, מדובר כמובן בתוכניות לעתיד מאוד רחוק וזה לא בסדר עדיפויות בכלל כרגע.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...