Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורת שמן נדלקת בהדלקה ראשונית?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י גילי29,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

 

לפני 11 דקות, saar5555 כתב:

השמן שאתה שם,

הוא 5w40 או 5w30?

 

כי נדמה לי שלפי הספר צריך 5w40.. בתור אחד שנוסע באיביזה ותמיד מבקש קסטרול אדג' בתקן של vw.

 

כתבת שרק בקור זה קורה, אז אולי זה קשור לצמיגות שלו? 

 

בכל הטיפולים שמו לי קסטרול 5w30 וזה לא קרה.

אם אני אשים 5w40 זה יפתור את הבעיה ?

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, גילי29 כתב:

 

בכל הטיפולים שמו לי קסטרול 5w30 וזה לא קרה.

אם אני אשים 5w40 זה יפתור את הבעיה ?

אני לא יודע לענות על זה. לא יודע לאבחן בעיה דרך האינטרנט.

העליתי השערה. 

 

לי יש ניסיון מצוין עם הקאסטרול.

 

מציע לך לוודא שהשמן שאתה שם הוא בתקנים של היצרן. ובצמיגות שרשומה בספר..ובתקנים שרשומים, של w.501 ו w.502. 

תבדוק מה בדיוק מתאים לך לאוטו.

 

אני מתייחס למנוע 1000 בסיאט איביזה 2018 שהיתה לי.

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לא אין קשר לצמיגות.

אחרי החלפת מסנן הנורה תכבה אחרי כ 2~3 שניות.

בשגרה הנורה צריכה לכבות תוך פחות משנייה.

 

סיבות אפשריות לתקלה.

שני המסננים לא מקוריים או לא תקינים.

חיישן הלחץ לא תקין.

הרשתית מלוכלכת.

לכלוך בבית המסנן.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
פורסם
לפני 55 דקות, גילי29 כתב:

היום עשיתי ניקוי לחיישן לחץ שמן גם לא עזר.

 

הדבר הפשוט ביותר זה לקפוץ למוסך רון ולבדוק מהו הלחץ האמיתי.
איך בדקת את תקינות החיישן ?

היכן רכשת את פילטר השמן ?

מהי הנסועה של הרכב < אתה יד 1 של הרכב ?

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

 

הדבר הפשוט ביותר זה לקפוץ למוסך רון ולבדוק מהו הלחץ האמיתי.
איך בדקת את תקינות החיישן ?

היכן רכשת את פילטר השמן ?

מהי הנסועה של הרכב < אתה יד 1 של הרכב ?

אני מערד.

החלקים נקנו ממקום שאני קונה ממנו יותר מעשרים שנה רק מקורי עם החותמת של פולקסווגן סקודה.

מעולם לא היו לי בעיות עד עכשיו.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 41 דקות, גילי29 כתב:

אני מערד.

החלקים נקנו ממקום שאני קונה ממנו יותר מעשרים שנה רק מקורי עם החותמת של פולקסווגן סקודה.

מעולם לא היו לי בעיות עד עכשיו.


מה קוד המנוע או דגם המנוע הרשום ברישיון הרכב ?

מהי הנסועה של הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:


מה קוד המנוע או דגם המנוע הרשום ברישיון הרכב ?

מהי הנסועה של הרכב ?

193.000 ק"מ

CHY 782870

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 4 שעות, גילי29 כתב:

193.000 ק"מ

CHY 782870

 

בנסועה הזאת של הרכב הרבה דברים יכולים להשתבש גם בתחזוקה נכונה ואוהבת.

לחץ שמן מנוע נמוך יכול לגרם להרס המנוע לכן טפל בבעיה בהקדם.

ייתכן שהרשתית בכניסה למשאבת השמן סתומה כתוצאה מהצטברות לכלוך/בוצה.

ברכבך מותקן חיישן לחץ שמן אופטי מאוד רגיש לשינוי לחץ לכן מומלץ להכנס למוסך שיש בידו חיישן להחלפה וגם לבדוק את

לחץ השמן במנוע.

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 7 שעות, מרק10 כתב:

 

בנסועה הזאת של הרכב הרבה דברים יכולים להשתבש גם בתחזוקה נכונה ואוהבת.

לחץ שמן מנוע נמוך יכול לגרם להרס המנוע לכן טפל בבעיה בהקדם.

ייתכן שהרשתית בכניסה למשאבת השמן סתומה כתוצאה מהצטברות לכלוך/בוצה.

ברכבך מותקן חיישן לחץ שמן אופטי מאוד רגיש לשינוי לחץ לכן מומלץ להכנס למוסך שיש בידו חיישן להחלפה וגם לבדוק את

לחץ השמן במנוע.

 

 

עכשיו יצאתי מהמוסך לאחר ניקוי החיישן שיצא ממנו לכלוך.

ממתין שהרכב יתקרר ובערב אני יעשה נסיעת מבחן ונעדכן.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, גילי29 כתב:

 

עכשיו יצאתי מהמוסך לאחר ניקוי החיישן שיצא ממנו לכלוך.

ממתין שהרכב יתקרר ובערב אני יעשה נסיעת מבחן ונעדכן.

 

כתבת שכבר ניקית את חיישן לחץ השמן או שאתה מדבר על חיישן אחר ?

 

לדעתי כדאי לפרק את אגן השמן ולבדוק שאין בוצה. לא אמור להיות לכלוך בחיישן לחץ שמן.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 23 דקות, Buki כתב:

אם קנית שני פילטרים מאותו מקום מאותה קופסא, יכול מאוד להיות ששנים עם אותה תקלה.

 

לא, קניתי משני מקומות שונים.

לפני 38 דקות, מרק10 כתב:

 

כתבת שכבר ניקית את חיישן לחץ השמן או שאתה מדבר על חיישן אחר ?

 

לדעתי כדאי לפרק את אגן השמן ולבדוק שאין בוצה. לא אמור להיות לכלוך בחיישן לחץ שמן.

זה היה חיישן אחר טעות בזיהוי

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
לפני 51 דקות, גילי29 כתב:

זה היה חיישן אחר טעות בזיהוי

 

זה החיישן המסומן בספרה 1 ?

 

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

  • פיתרון
פורסם
לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

זה החיישן המסומן בספרה 1 ?

 

Untitled.jpg

 

נפתרה הבעיה.

ניקוי חיישן לחץ השמן והמנורה נעלמה.

images.jpeg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...