Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם עושים עם ה-GPS הישנים??


URSH

פוסטים מומלצים

יש לי למסירה,  mio ' נקנה בזמנו מרנלייט, שימש ברכבים של הבת שלי עד 2014. (לא היה מולטימדיה אז 😉

 

F3BD09F6-9AC6-46BE-A009-161FE4A972FB_1_102_o.thumb.jpeg.e8fde593623554a63e8d85e4c860de34.jpeg

מראש העין

320E0FCE-4B1B-4B0C-AB64-CE4912177A1B_1_102_o.thumb.jpeg.b9529d35090b7b68e33e38af5977f4c6.jpeg

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, sperial כתב:

בתקופה הזו היה לי מ"פ שהיה יאכטונר. הביא למילואים חצי תריסר מכשירי גארמין שמיועדים לספינות וניסה למכור לחבר'ה. זה עלה לא מעט אלפי שקלים.

 

@shais01 מה היה השימוש שלך למכשיר?

 

 

טיילתי עם אופנועי שטח וחשבתי שזה יעזור בניווט.

אחרי טיול או שניים נשאר במגירה.

  • אהבתי 1

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי דירה לפני כחצי שנה.

בזמן האריזה, נתקלתי בכמה מכשירים שהעסיקו אותי, בעיקר למשחק עם תוכנות הניווט השונות (IGO, PrImo), ובהשגת מפות לארץ, שתמיד יצאו באיחור, וכבר לא היו מעודכנות לכבישים החדשים, ומפות לחופשות בחו"ל.

הסוללות הנטענות במכשירים כבר לא החזיקו את המכשיר דולק ללא חיבור קבוע למקור מתח. המכשירים הלכו לפח.

חיפשתי את שרשור המפות, בשביל הנוסטלגיה.

מצאתי גם את שרשור ההדרכה להתקנת תוכנות ניווט שונות על גבי המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

עברתי דירה לפני כחצי שנה.

בזמן האריזה, נתקלתי בכמה מכשירים שהעסיקו אותי, בעיקר למשחק עם תוכנות הניווט השונות (IGO, PrImo), ובהשגת מפות לארץ, שתמיד יצאו באיחור, וכבר לא היו מעודכנות לכבישים החדשים, ומפות לחופשות בחו"ל.

הסוללות הנטענות במכשירים כבר לא החזיקו את המכשיר דולק ללא חיבור קבוע למקור מתח. המכשירים הלכו לפח.

חיפשתי את שרשור המפות, בשביל הנוסטלגיה.

מצאתי גם את שרשור ההדרכה להתקנת תוכנות ניווט שונות על גבי המכשיר.

כן הייתי מחכה בשקיקה למפות חדשות ,ןנדמה שאתה היית פעיל שם..

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעושים עם כל מוצר אלקטרוני שלא רוצים- או להשמדה או, במידה ועובד- למסירה 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הקניות הראשונות שלי ברשת.. 

היה גרמין GPS72 מצויין ששימש לטיולי שטח בעיקר (ופעם אחת לנווט בתוך בהאאג - ללא מפה!).

לא היה לי לב לזרוק בסוף הוא נמכר באיביי לאספן.

image.jpeg.fcc2e237e73a057b741f300af0359385.jpeg

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מדברים פה על מכשירים ממש מודרניים...

קניתי ב1996 את המכשיר הזה: תמונה מהאינטרנט, לא היה לי כוח ללכת לחפש אותו עכשיו במחסן אבל בטח שאין לב לזרוק אותו. הוא עדיין נמצא שם.

המכשיר נתן לך אך ורק קואורדינטות איפה אתה נמצא. ואם הזנת לו קואורדינטות של היעד, הוא יכל לחשב כמה זמן ייקח להגיע לשם בקו אוירי.

ואם נתת לו לעקוב אחריך, הוא יכל לחזור אחורה באותו מסלול לנקודת ההתחלה. 

הספידומטר GPS שיש לי היום על האופניים גם עושה את זה..

 

המכשיר הצטיין בתכונה הנפלאה, שלקח לו מעל 20 דקות לזהות 3 לווינים. בערך אותו הזמן שלקח לו לשתות בקשית 3 סוללות AA.

 

 

i4706776975.webp

  • אהבתי 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, amosbmw כתב:

המכשיר הצטיין בתכונה הנפלאה, שלקח לו מעל 20 דקות לזהות 3 לווינים.

 

בתחילת שנות ה90 היה לנו ברק"ם מכשיר ניווט אינרציאלי מסוג אפיפיורד סימן 2. מבוסס על ג'יירו ששומר על הצפון. לפני תחילת נסיעה היה צריך להצפין את הג'יירו. התהליך ארך 20 דקות שבמהלכן יש להימנע מלהזיז את הרק"ם, כולל עליה על הרק"ם, ירידה או שיעול חזק מדי. לפני תחילת הצפנה היה צורך להזין נצ עצמי מדויק ככל האפשר ולשם כך היו לנו נקודות קבועות, בבסיס ובשטחי האימונים.

המכשיר הזה מקבל נצ יעד ומראה כיוון ומרחק אווירי. כמובן שסבל מסחיפות ואי דיוק שמצטבר עם הזמן והיה צורך לעדכן נצ עצמי מדי פעם.

 

ב93-4 התחילו להגיע מכשירי גפס אמריקאים, עם קידוד צבאי לנצ מדויק. למי שלא יודע, האמריקאים איפשרו למכשירי גפס אזרחיים דיוק של עשרות מטרים ורק למכשירים עם קידוד צבאי (שהם קבעו מי יוכל להשתמש בו) היה דיוק של מטרים.

 

היינו משתמשים במכשירי הגפס כדי לעדכן נצ עצמי באפיפיורד, שהמשיך לשמש ככלי ניווט עיקרי.

עריכה אחרונה על ידי פינדר
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, amosbmw כתב:

שאין לב לזרוק אותו

ככה אצלי הצטבר ציוד 🙄 דברים שעלו מאות רבות של שקלים .

טלפונים ״חכמים״ של פעם עם windows ce 😜

 

 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פינדר כתב:

ב93-4 התחילו להגיע מכשירי גפס אמריקאים, עם קידוד צבאי לנצ מדויק. למי שלא יודע, האמריקאים איפשרו למכשירי גפס אזרחיים דיוק של עשרות מטרים ורק למכשירים עם קידוד צבאי (שהם קבעו מי יוכל להשתמש בו) היה דיוק של מטרים.

 

היינו משתמשים במכשירי הגפס כדי לעדכן נצ עצמי באפיפיורד, שהמשיך לשמש ככלי ניווט עיקרי.

 

לקראת סוף שנות ה- 90 אכן היה את המכשיר הזה. ככל שהוא היה יותר זמן חשוף ללווינים כך הדיוק שלו היה עולה. כמובן שעדיין היה צורך לעבוד איתו יחד עם מפה. יש לי עדיין את חוברת ההפעלה שלו איפשהו בתיק של המילואים.

 

image.thumb.jpeg.2232ab00532eb0bb6ecbc3f632cfea18.jpeg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, פינדר כתב:

 

בתחילת שנות ה90 היה לנו ברק"ם מכשיר ניווט אינרציאלי מסוג אפיפיורד סימן 2. מבוסס על ג'יירו ששומר על הצפון. לפני תחילת נסיעה היה צריך להצפין את הג'יירו. התהליך ארך 20 דקות שבמהלכן יש להימנע מלהזיז את הרק"ם, כולל עליה על הרק"ם, ירידה או שיעול חזק מדי.

היינו משתמשים במכשירי הגפס כדי לעדכן נצ עצמי באפיפיורד, שהמשיך לשמש ככלי ניווט עיקרי.

זו צורת הניווט הסטנדרטית בתעופה אזרחית היום.

מכשירי INS מבוססי לייזר (RLG) שמקבלים עדכוני GPS.

בגלל ריבוי החסימות וסחיפות ה GPS בישראל בשנים האחרונות הנסיון המצטבר בטיסה אזרחית בסביבה כזו מעניין את עולם התעופה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאלתי את עצמי איך מטוסי אל על לא נוחתים בשדה התעופה רפיק אל חרירי בביירות, כשאני עצמי מבקר שם לפחות פעמיים בשבוע.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...