Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך מי אתם צופים?

כמה עולה?

 

נטפליקס יש לי כמה שנים.

לפני כשנתיים הורדתי דיסני+, לפני כמה חודשים הבנתי שהתוכן שם לא מתחדש אז התנתקתי והורדתי Freetv.

כאמור, כעת עם נטפליקס וfreetv. מהfree עוד לא נמאס לי לגמרי, עוד יש לי מה לראות שם. שוקל להחליף את הנטפליקס במשהו אחר.

יש המלצות?

סרטים, סדרות, תוכן לילדים (חובה). אין שום צורך ו/או עניין בערוצי 11 12 13 14 ושות'...

פורסם

Zona.apk - יש את כל הסדרות  והסרטים של נטפליקס דיסני וכו... חינם.

 

טלוויזיה - ott player יחד עם רשימה של da-tv : יש את כל הערוצים הישראלים הרגילים + ערוצי ילדים + ערוצי מעשירים (נשיונאל/דיסקבלי/אנימל פלאנט) וערוצים ספורט... חינם.

פורסם

פשוט מחליף באופן רנדומלי כל כמה חודשים/שנים.

פעם בשנה אמזון מציעים לי חודש בחינם של אמזון פריים - מנצל את ההזדמנות כדי לצפות במה שיש שם, וממשיך הלאה. וגם כשאני מאחר בביטול, אמזון היחידים שמחזירים לך לפי מספר ימי שימוש, ולא ברזולוציה של חודש שלם...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 10 שעות, Gavrik כתב:

Zona.apk - יש את כל הסדרות  והסרטים של נטפליקס דיסני וכו... חינם.

 

טלוויזיה - ott player יחד עם רשימה של da-tv : יש את כל הערוצים הישראלים הרגילים + ערוצי ילדים + ערוצי מעשירים (נשיונאל/דיסקבלי/אנימל פלאנט) וערוצים ספורט... חינם.

תוכל להסביר קצת יותר לגבי הott player?

איך להתקין ומה להגדיר?

זה חינם לגמרי?

פורסם
לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

תוכל להסביר קצת יותר לגבי הott player?

איך להתקין ומה להגדיר?

זה חינם לגמרי?

 

כן

Ott player זה רק הנגן צריך להתקין לו רשימת ערוצים.

אתה מוריד ott player מחנות האפליקציות של גוגל.

מחפש da tv israel בגוגל ומשאיר פרטים - ישלחו לך קישור של רשימת ערוצי iptv שאותו אתה מכניס לott player וזהו בעקרון.

 

כן זה חינם לגמרי, אין לי מושג איך אבל זה עובד כבר לי כבר תקופה ממושכת בחינם ולא ביקשו ממני שום פרטים כגון אשראי וכו...

 

גם כן אי אפשר ממש להתקין תוכנות זדוניות דרך רשימת iptv/m3u (אפשר כל דבר אבל לא פיזבילי)

פורסם
לפני 8 דקות, Gavrik כתב:

 

כן

Ott player זה רק הנגן צריך להתקין לו רשימת ערוצים.

אתה מוריד ott player מחנות האפליקציות של גוגל.

מחפש da tv israel בגוגל ומשאיר פרטים - ישלחו לך קישור של רשימת ערוצי iptv שאותו אתה מכניס לott player וזהו בעקרון.

 

כן זה חינם לגמרי, אין לי מושג איך אבל זה עובד כבר לי כבר תקופה ממושכת בחינם ולא ביקשו ממני שום פרטים כגון אשראי וכו...

 

גם כן אי אפשר ממש להתקין תוכנות זדוניות דרך רשימת iptv/m3u (אפשר כל דבר אבל לא פיזבילי)

ניתן להתקין את זה על אנדרואיד tv? לדוגמא על סטרימר mi box של שיומי?

יום טוב גם לך

פורסם

הלינק בטח זהה לכולם, חבל לתת להאקרים את הטלפון שלך.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 9 שעות, Coro כתב:

הלינק בטח זהה לכולם, חבל לתת להאקרים את הטלפון שלך.

נו מה, צריך חומר לשרשור חדש, פרצולי אכלולי שתולי...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...