Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, עדי-אל כתב:

שאלה קצת אישית.

איך היה לעזוב עבודה אחרי 20 שנה?

 

בעיקר מוזר...

השנים אצלי היו עם המון שינויים, מחברת סטארטאפ קטנה שנקנתה ע"י חברה יותר גדולה שלימים נרכשה ע"י חברה עוד יותר גדולה, הייתי אחד ממעטים שנשארו שהיו בכל תהליך הצמיחה וההתפתחות של החברה ובעיקר של קו הייצור שלה, כך שלפחות מבחינת המקום, זה לא הרגיש כאילו 20 שנים הגעתי לאותו משרד/קיוביק/עמדה או כל דבר אחר...היה עניין במהלך השנים.

 

אבל עדיין, 20 שנים שעושים את אותה הדרך לעבודה, חונים באותו חניון שגרת יום שדי חוזרת על עצמה  ואזור נוחות שבסופו של דבר עזר לי לקיים חיי משפחה וחיי קריירה בהרמוניה...

אז לסיים עם כל זה אחרי 20 שנים זה מוזר... לפחות בשבועיים הראשונים.

אני חושב שאני לקחתי את זה בצורה קלילה, בסופו של יום, זה עדיין רק מקום עבודה, עם החברים שלי משם וגם אלו שעזבו, אני עדיין בקשר ועדיין נפגש איתם מפעם לפעם כך שבקטע החברתי אני לא מרגיש שפספסתי יותר מדי.

וכרגע יש התרגשות של תקופה חדשה , שאני מקווה ומאמין שתהיה טובה גם כן.

 

 

  • אהבתי 3
פורסם

כבר התחלת לעבוד במקום החדש?

אתה צמוד למקום אחד, או נודד בין אתרים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיין לא, בסוף החודש.

המשרה היא משרת שטח, בשלב הראשון יש תהליך לימוד מן הסתם ועבודה במעבדה הראשית עד שיתקבלו הסמכות ויהיה ניתן לעבוד לבד.

פורסם
בתאריך 10.10.2024 בשעה 11:45, Night Driver כתב:

תמחק את המשפט הזה מיד.

עוד לא התחלת להיות עובד הסתדרותי וכבר אתה מסתכסך עם הועד?

שיהיה לך המון בהצלחה.

בחורבן ההסתדרות ננוחם

אחלתי לבחור כבר בהצלחה,אז,בהצלחה #2

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...