Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מכיר - רפידות בלם יפאניות של חברת "MK KASHIYAMA" ?


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ברפידות בלם תוצרת יפן (אגב, אתר הבית רק ביפאנית) שטווח המחירים שלהן ממוצע (בין הסקאלה הזולה של הרפידות שניתן למצוא בשוק לבין היקרות - שהן המקוריות הנמכרות בחברה).

 

לא ניסיתי אותן מעולם אך במוסכים טוענים שמדובר ברפידות טובות ולא רועשות.

 

רפידות תחליפיות בשילוב דיסקים גדולים (בד"כ) לרוב גורמות לרעשים (חלקן שורקות, חלקן עושות רעש של גירוד גס וכד'...) ולמוסכים יש ניסיון חיובי עם הרפידות הנ"ל למרות שלא כולן שמים אותם מפאת מחירן (בין 120 ל 250 שח עבור סט אחד קדמי) מאחר והתחליפיות האחרות זולות יותר (50-130 שח בממוצע לסט).

 

לי יש ניסיון חיובי עם REMSA מדגם PRO TECHNO 3.0 - איכות בלימה מצויינת ואורך חיים טוב (עד כה כבר עשיתי מעל 20,000 ק"מ ויש עוד ה-ר-ב-ה בשר עליהן...). מה שכן, החיסרון שלהן הוא רעש בבלימה עדינה כאשר הרפידות מתחממות (משום מה, אצלי אני מרגיש את זה רק בצד ימין). גם ברכב נוסף שנוסע על אותן הרפידות יש רעש (מ-2 הגלגלים) לאחר כ 20-30 דקות נסיעה עירונית (שוב, רפידות חמות). תחת בלימה חזקה/בינונית אין שום רעש . במכוניות הקטנות יותר שהרפידות הללו מותקנות - אין רעשים.

 

אשמח לשמוע דעות מניסיון.

 

איציק

 

Mk%20pad3.jpg

 

mk_pad_box.jpg

Mk.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם נוסע עם remsa (סובארו לאונה) וגיליתי שאם פעם בשבוע בערך שותפים עם צינור את הדיסק מהצד הפנימי של הגלגל , יורדת כל הג'יפה השחורה ושבוע שלם אני נוסע בלי רעש .

 

מבחינתת איכות הבלימה אני לא יודע , יכול להיות שזה סוג הרכב אבל יש מקום לשיפור .

מהנסיון שיש לי עם הניסן סאני של אבא שלי אין על הרפידות המקוריות , אחרי 3 סטים של תחליפי שלא היה אפשר לנסוע איתם מרוב רעש ,שאם לסכם את העלות הכוללת שלהם היה אפשר מלכתחילה לקנות סט מקורי ולנסוע בשקט .

ועוד משהו שמכונאי מנוסה אמר לי פעם שהרפידה התחליפית אוכלת יותר את הדיסק בגלל שהיא עשויה מחומרים יותר קשיחים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם נוסע עם remsa (סובארו לאונה) וגיליתי שאם פעם בשבוע בערך שותפים עם צינור את הדיסק מהצד הפנימי של הגלגל , יורדת כל הג'יפה השחורה ושבוע שלם אני נוסע בלי רעש .

 

מבחינתת איכות הבלימה אני לא יודע , יכול להיות שזה סוג הרכב אבל יש מקום לשיפור .

מהנסיון שיש לי עם הניסן סאני של אבא שלי אין על הרפידות המקוריות , אחרי 3 סטים של תחליפי שלא היה אפשר לנסוע איתם מרוב רעש ,שאם לסכם את העלות הכוללת שלהם היה אפשר מלכתחילה לקנות סט מקורי ולנסוע בשקט .

ועוד משהו שמכונאי מנוסה אמר לי פעם שהרפידה התחליפית אוכלת יותר את הדיסק בגלל שהיא עשויה מחומרים יותר קשיחים .

תודה על התגובה... כמה דברים:

 

1. הרפידות המקוריות של סובארו גרועות. הן קשות מאוד, חסרות תחושת בלימה אבל שקטות ובעלות אורך חיים מופלג. אני מוכן להתפשר על שקט ואורך חיים - העיקר שהרכב יעצור כמו שצריך (ועכשיו הוא עוצר כמו שצריך).

 

2. הדיסקים לא מעניינים אותי. גם אם צריך להחליף אותם כל שנה-שנתיים (עלות כל צלחת הינה כ- 50 שח) אין לי בעיה עם זה... להפך, שיהיה לבריאות.

 

3. לשלם כמעט 400 שח על סט מקורי שלא עוצר לא מקובל עליי. יחס עלות-תועלת צריך להיות נורמלי מבחינתי.

 

4. MK KASHIYAMA טוענים ל "OEM QUALITY"... (שזה אמור להיות טוב אבל במקרה הזה גם יכול להיות גרוע, לכן אני מחפש חוות דעת).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ניסיון איתם, באימפרזה טורבו.

 

אחרי 2 בלימות הלכו הצלחות והרפידות(שניהם היו תחליפיות)

אחרי זה שמתי תחליפי יותר איכותי והנ"ל קרה שוב.

 

חזרתי למקורי במחיר של פי 5 ועד היום איו לי בעיה.

 

יום טוב

 

ALSO , הסט התחליפי הראשון שלי, שכלל את הרפידות שציינת היה רועש בחנייה והיו גם רעידות בהגה בזמן בלימה.

בסט השני לא היה לי רעידות או רעשים אבל בשני הסטים ב"בלימות" התעוותו הצלחות והרפידות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ניסיון איתם, באימפרזה טורבו.

 

אחרי 2 בלימות הלכו הצלחות והרפידות(שניהם היו תחליפיות)

אחרי זה שמתי תחליפי יותר איכותי והנ"ל קרה שוב.

 

חזרתי למקורי במחיר של פי 5 ועד היום איו לי בעיה.

 

יום טוב

תודה...

 

לחזור למקוריות לא בא בחשבון, למיטב ניסיוני עימם בלגאסי הקודמת שלי - הם בלמו פשוט גרוע. בדגמי הטורבו שם בטח יש רפידות ברמה אחרת זה בטוח עדיף ומומלץ - אבל לא בדגמים הרגילים עליהם אני מדבר (סה"כ לגאסי 2 ליטר).

אולי היתה שם בעיה נקודתית או שהרפידות המקוריות עברו שינוי והשתפרו מאז, באמת שאינני יודע, אבל כרגע הם לא אופציה מבחינתי.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...