Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצה הגורל ואנחנו צריכים לרכוש מקרר, מחפשים מקפיא תחתון ולי חשוב שיהיה יצרן קרח לפחות חצי אוטומטי (שאני אמלא מים באיזשהו מיכל והמקפיא ימשיך מפה).

על אמינותם של הסמסונגים שמעתי דברים מזוויעים.

בגדול יש לנו במשפחה LG שמרוצים ממנו ושמעתי ברשת דברים טובים על שארפ.

אשמח לשמוע מכם על איזה מקררים מומלצים פחות/יותר, ומה שווה לשים לב בעת בחירת דגם (סידור, גודל וכו' וכו').

פורסם

היה לא מזמן דיון די ממצה בנושא

 

לגבי המייצר קרח חצי אוטומטי, אצלי יש כזה והוא די בדיחה.

ממלאים מים וכשהם קופאים מסובבים מנוף קטן ששופך אותן למיכל אגירה.

עבד אצלי כמה פעמים עד שהקוביות התחילו להידבק וחלקן לא יצאו.

קניתי במקס-סטוק תבניות קרח עם מכסה, ואני מעביר ידנית למיכל אגירה.

לא חסר לי ה"חצי אוטומטי" הזה, וגם הקוביות יותר בשרניות מאלה של המקורי.

פורסם
בתאריך 25.2.2024 בשעה 11:37, BoazB11 כתב:

היה לא מזמן דיון די ממצה בנושא

 

לגבי המייצר קרח חצי אוטומטי, אצלי יש כזה והוא די בדיחה.

ממלאים מים וכשהם קופאים מסובבים מנוף קטן ששופך אותן למיכל אגירה.

עבד אצלי כמה פעמים עד שהקוביות התחילו להידבק וחלקן לא יצאו.

קניתי במקס-סטוק תבניות קרח עם מכסה, ואני מעביר ידנית למיכל אגירה.

לא חסר לי ה"חצי אוטומטי" הזה, וגם הקוביות יותר בשרניות מאלה של המקורי.

 זה לא מייצר קרח חצי אוטומטי. מה שתיארת הוא ידני. במייצר הקרח החצי אוטומטי של שארפ ממלאים מיכל מים במקרר, וזה מוציא קוביות קרח באופן אוטומטי לתוך מגירה במקפיא. לא מתעסקים עם התבניות עצמן הן פנימיות בתוך המנגנון. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ראיתי בשארפ המון תלונות על פלסטיקה רגישה ורעשי מדחס נוראיים (בעיקר שבדגם שהוא לא אינוורטר).

האם מישהו פה התנסה במקררי Electrolux?

×
×
  • תוכן חדש...