Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

miata is always the answer - האם הדגם המרוענן צפוי להגיע ארצה?


מיץ פטל

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Shmulik_Miata כתב:

את האמת הבכיר ששלח לי את העדכון לא היה כזה אינפורמטיבי, אני לא ידעתי שהיבוא החל עוד לפני מספר חודשים. הוא לא רשם לי על תחילת השנה, אלא על העתיד.

 

טוב, טוב לדעת שהגיעו כמה לפחות. האם באתר של מאזדה ישראל ה-GT באמת הופיעה בקטלוג?

 

האתר של מאזדה ישראל לא מדגיש או מציין בכלל שיש פה מתיחת פנים וכמובן שהם אף פעם לא השתמשו בשם המפורש GT כי זה לא באמת spec ישיר (הברז בארץ למשל כן נקראת לימיטד) אלא איזה ערבוב שהיבואן בנה אבל זה ברור שמבחינת ה spec בין אם במושבים, באבזור, בקוסטומיזציה, בצורה של החישוקים וכו׳ - זה 90 אחוז הגרסה הזאת.

 

הם גם לא מציינים את השינויים בהגה ובדיפרנציאל ובעיצוב התאורה של ה ND3, הדבר היחיד שהם מציינים בלקוניות זה את הגודל של המסך החדש (וגם פה לא מציינים שהוא גדל בכלל או שזאת מערכת חדשה) 

 

הרמז העיקרי לשינוי באתר זה המחיר המוגדל שעלה בעוד איזה 4000 ש״ח לעומת ה ND2, חוץ מזה הם לא טרחו אפילו 2 דקות להכין גרפיקה חדשה ובסיסית שמבשרת על כך שמדובר במתיחת פנים (כל התמונות שם הם עדיין של האינטריור טרום המתיחה עם המולטימדיה הישנה), שלא לדבר על הודעה לעיתונות. הביאו בשושו כמה יחידות ונגמר עד להודעה חדשה. כנראה כשאתה מייבא כזאת כמות זעומה אין ממש טעם לטרוח, היחידות נגמרות מפה לאוזן עוד לפני שמגיעות.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול נמסרה האחרונה (nd3)
סהכ עלו לכביש 7 רכבי nd3 

ופה נפסק השיווק (בגלל תקנות הזיהום שנכנסות ב1.1.25)

מקורות מקושרים מסרו שדלק לא הצליחו להזמין עוד משלוח שיכנס לפני 1.1.25 לכן לא יהיו עוד nd3.

למי שיש מיאטה,להחזיק אותה חזק,לא יהיו דברים כאלו לפחות מה שנראה בעתיד הקרוב 

  • מבאס 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.8.2024 בשעה 20:16, Doron_Z כתב:

 

הביאו לפה 7 רכבי ND3 בגרסת ה GT (לא spec ישיר כמו הברז לימיטד מארה״ב אבל ה spec של הרכב בארץ הכי קרוב לזה מינוס הבולמים של בילשטיין אם צריך להשוות) שכוללת את רוב השדרוגים (מלבד המצב מסלול החדש - מבאס) שנחטפו מיידית ואני שריינתי אחת אדומה כמה חודשים מראש.

 

בסוף ירדתי מהרכב, מחירי הביטוח הגבוהים והמחיר בשימושיות והחשש שהרכב לא יהיה נוח בנסיעות ארוכות לי ולבת הזוג (שמעתי סיפורי זוועה על הנוחות של המושבים של ה GT לנסיעה ארוכה, במיוחד לצד של הנוסע) הורידו אותי מזה והלכתי בסוג של מעט צער (בו הו אני יודע) על הבחירה ״השפויה״ והבטוחה יותר שהיא הברז דור 2, הרכב ששחררתי נחטף מיידית (היתה רשימת המתנה) וכרגע אין צפי יבוא להמשך השנה.

 

מה שכרגע מערים קשיים נוספים על המשך היבוא זאת ההחלטה להוריד את הגרסאות 2 ליטר באירופה עקב תקנות זיהום, אבל כמו שאני מבין ממנהל בדלק, הוא מאמין שימצאו דרך לעקוף את זה ולהערכתו הרכב יחזור לארץ במהלך 2025.

 

מי שמעוניין עדיין בדגם בהנחה שיצליחו לפתור את העניין הטכני הזה - זאת בהחלט תהיה ההזדמנות האחרונה למיאטה טהורה מונעת בנזין. ממליץ להיכנס לרשימת המתנה גם אם תיאורתית בהקדם האפשרי כי בטח גם בנגלה הבאה המספר יהיה סופר מצומצם.

.

כמה רצו ביטוח על הרכב? ובאיזה גיל אתה? האם יש עבר ביטוחי נקי 3 שנים?

 

מסקרן.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...